Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

P
Ridning Hur gör ni med ridningen nu under vintern när det blir kallare ute och de blir fruset nästan överallt? Grusvägarna blir som asfallt...
Svar
9
· Visningar
1 474
Senast: Chili
·
Ridning Hej, Jag bor i ett tröstlöst platt landskap norr om stockholm och är på jakt efter bra klätterbackar. Någon som har något tips? Bor i...
Svar
14
· Visningar
1 517
Senast: angelaL
·
Ridning Någon som har eller har provat? Eller hört nått? Åsikter emottages tacksamt! Nämn gärna vilken typ av sadel det rör sig om :)
Svar
17
· Visningar
3 069
Senast: Totola
·
J
Ridning Ja jag undrar om ni har några tips på hur man kan komma igång igen efter en sjukdom. Har inte varit borta så länge men varit sjuk i sex...
Svar
2
· Visningar
819
Senast: Lilla Ryttaren
·
Ridning Var en tjej på som testa att rida min häst idag och hon tyckte det var roligt och ville komma igen. Hon var duktig och tuffare än de...
Svar
3
· Visningar
1 908
Senast: -elina-
·
F
Ridning köpte ett fullblod i somras. Vetbesiktning gjordes innan köp med U.A. Men när vi fick hem henne var hon halt,´har sedan upplevts som...
2
Svar
28
· Visningar
2 563
Senast: Mariona
·
W
  • Låst
Ridning Vad anser ni ang. pessoa bett? Vad har de för inverkan på hästen (varför?) ? Är de väldigt skarpa? Vad bör man tänka på när man rider...
Svar
6
· Visningar
1 176
Senast: IngelaH
·
E
Ridning Någon som vet något bra tips, När jag ska rida ut på honom så kollar han på minsta lilla sten bort från stallet och så fort man vänder...
2
Svar
30
· Visningar
4 887
Senast: eleven5
·
M
Ridning Är det någon som har hört talas om att man kan ha snökedjor på hästarnas hovar i stället för brodd? Om nån har det vart kan amn få tag...
Svar
5
· Visningar
1 099
Senast: Mallbe
·
Ridning vet inte vart jag skulle lägga denna tråden, men då frågar gäller just då jag rider så valde jag här. Rider ibland då det är mörkt och...
Svar
19
· Visningar
1 942
Senast: hopp_o_galopp
·
V
Ridning Hellojsan :laugh: Har en liten fråga till alla snälla bukefalare :D Jag är en tjej på 14 år som är 160 cm lång, och jag har växt färdigt...
Svar
4
· Visningar
846
Senast: -elina-
·
H
Ridning hej alla bukisar där ute ! :laugh: tänkte bara fråga om det är någon som vet ungefär vad en sadelprovare kostar ?:confused: och...
Svar
5
· Visningar
1 001
Senast: Marty
·
Ridning Vi leker med tanken på att du får hem en ridtravare som är lite riden men inte alls utbildad. Hur går du tillväga för att utbilda denna...
Svar
7
· Visningar
1 995
Senast: Varmblod90
·
T
Ridning Jag har nyligen börjat rida ett varmblodssto och behöver hjälp med upplägg för att börja utbilda. Det är just det att hon står mitt...
Svar
12
· Visningar
1 389
Senast: Thundra
·
A
Ridning hejsan. har ett liitet problem som jag skulle vilja höra era åsikter om.. har ett varmblod, som inte är riktigt inridet än, alltså man...
Svar
15
· Visningar
1 334
Senast: Trani
·
Ridning Jag hoppas den här tråden inte blir något urspårat krig. Jag undrar bara lite kring tankarna av sits inom AR. Jag är av nyfiken natur.;)...
15 16 17
Svar
326
· Visningar
26 506
Senast: Susan
·
F
Ridning http://www.youtube.com/watch?v=CkyC1Fq6Msg Jag har länge funderat över dessa hästar med det väldigt konstiga gångarterna. Eller deras...
2
Svar
34
· Visningar
4 126
Senast: angelaL
·
A
Ridning Hur gör ni när ni ska rida? Sitter ni upp precis utanför stalldörren eller promenerar ni en stund först? Gör ni annorlunda när ni...
2
Svar
33
· Visningar
2 263
Senast: Clarissasweet
·
A
Ridning Hej! Skulle vilja ha tips på hur jag skulle kunna stärka min ponnys högra sida. Då jag sätter sjenkeln ( stavfel) i så stannar...
2
Svar
22
· Visningar
3 311
Senast: Clarissasweet
·
Ridning Jag visste inte riktigt vad jag skulle döpa tråden till så det får bli en förklaring... Jag har ett arabsto, med hyfsade muskler (on our...
Svar
1
· Visningar
781
Senast: jacko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp