Bukefalos 28 år!

Träfftråd Norrland?

Sv: Träfftråd Norrland?

Håller med dig lite där, det är ju mycket roligare om det är fler hästar.
Har letat transport hela morgonen nu, men det verkar helt kört att låna/hyra transport på en söndag :mad:

Kanske kan vara bra att få lite längre tid på sig att skrapa ihop fler hästar?
Vet åtminstonde en till som skulle vilja åka på en träff (dock ej bukemedlem) som jag skulle kunna höra med till dess



Vad tycker ni andra?
 
Sv: Träfftråd Norrland?

Det känns ju som om det är mer ide om det är fler än en häst, så vi kanske ska skjuta på det?
Nu kommer vi ju dessutom starta igång första träningen på gården fredag nästa vecka, så då blir det förhoppningsvis lite fler AR ryttare där, och någon utav de vill kanske vara med i framtiden på en träff?
 
Sv: Träfftråd Norrland?

Låter vettigt.
Det där med träning nästa fredag vill jag höra mer om! ;) Vem är det som har den träningen?

Kanske vi tre (du, jag och Carro) kan hitta på nåt på söndag ist? :laugh:
 
Sv: Träfftråd Norrland?

Jag har nyss hittat er och måste fråga; vad är detta? Jag bor innanför Hörnefors med mina för nuvarande två hästar varav en rids. den andra har jag nyss börjat rida på.
Träffas ni bara och rider och har kul eller rider ni för en tränare?
 
Sv: Träfftråd Norrland?

Hej Vimsa, kul att du hittat oss! :laugh:

Vi har träffats en gång hemma hos mig.
3 av oss hade med sig hästar och red en och en. Vi pratade under ridningen, efter ridningen, vi fikade och hade hur trevligt som helst. Några hade tagit med sig böcker som vi bläddrade i.
Vi har bara träffats en gång än så länge.
/GP
 
Sv: Träfftråd Norrland?

Jag tycker mig ha varit med på den här tråden tidigare men jag är inte inne på buke så ofta så jag har nog tappat bort er. Jag håller precis på att komma igång med ridningen igen efter ett låångt uppehåll så jag är väldigt peppad!
 
Sv: Träfftråd Norrland?

Kl

Är det ingen mer än jag som tycker att det är dags för ett nytt försök att få ihop en träff nu när vintern närmar sig? :D
 
Sv: Träfftråd Norrland?

Jag skulle jättegärna ha träff mer i mina trakter! ;) Vore ju kul att kunna dra med sig kuse. Eller ha här, om några orkar masa sig hit! :angel:
 
Sv: Träfftråd Norrland?

Absolut!
Förhoppningsvis är pålle fit for fight snart igen.
Jag kan när som, säg ett datum och en tid bara!
 
Sv: Träfftråd Norrland?

Bara att vi bestämmer någon helgdag som funkar (är ledig några vardagar också men då är det ganska random) och så kan man boka en/ett par timmar i ridhuset! :)
Skulle ju kunna hitta på något bus också och löshoppa eller liknande om du är sugen på det!
Inte nästa helg dock, då är det träning! ;)
 
Sv: Träfftråd Norrland?

Låter bra, ska stämma av med sambon hur han dömmer hockey helgerna framåt och sedan kan vi bestämma någon helg! KUL!!!

Oj löshoppa, då kommer du få se kanonkulan Nokke :o :angel: :rofl:
 
Sv: Träfftråd Norrland?

Ja det vore jättekul! :banana: Hehe jag insåg just att jag haft min lille rackare i över två år nu och aldrig vare sig hoppat eller löshoppat! Kan vara på tiden att prova... :p

Är ledig 22/11, 28-29/11, 5-6/12, som exempel. För mig funkar det längre fram i vinter också men det kanske inte är lika kul att vara ute och åka med hästen i snö och halka! :p
 
Sv: Träfftråd Norrland?

Jag är pepp på en träff i jul som för två år sedan i Skule! Gärna Ö-vikstrakten såklart för lite rädd att åka jättelångt är man ju..
Det vore superkul om det gick att dra ihop något i mellandagarna! Nån mer som kan tänka sig det? :laugh:

..Bild från träffen i april i fjol. Ridhushäng är ju alltid kul! :D
videotesting013.jpg
 
Sv: Träfftråd Norrland?

Haha, där var ju jag! :D
Du är såklart välkommen du också om vi drar ihop något här, men det är väl sisådär 9 mil från Ö-vik! :p
 
Sv: Träfftråd Norrland?

Hela gänget samlat :)
jag är gärna med i Skule. Har ju fått lite fler hästar att välja på..
 
Sv: Träfftråd Norrland?

Å vi hade så trevligt på den träffen!
Jag är gärna med på en till! Här, i Härnösand eller Ö-vik.
Men blir det Ö-vik kan det hända att jag kommer utan häst. Det är beroende på väglag :D
 

Liknande trådar

Relationer Om någon vet vem jag är så vore jag tacksam om ni behöll det för er själv, då detta är lite känsligt, Jag behöver tips hur jag ska lösa...
Svar
12
· Visningar
2 468
Senast: Keb71
·
Relationer Har skrivit här innan när tösens pappa lämnade mej under graviditeten, men minns inte om det var i nytt alias eller detta. Oavsett...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
16 002
Senast: Gry
·
Hästmänniskan Eftersom att det ytterst lite aktiviteter på gång i våran ridklubb tänkte jag försöka dra i gång något för att kunna aktivera lite fler...
Svar
6
· Visningar
756
Senast: Nihm
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp