Bukefalos 28 år!

Shires Vintertäcke

solonfrakyrholti

Trådstartare
Hej. jag har en Shires vintertäck med halvhals modellen tror jag heter nått i stil med 93 VHC. Vad kostar ett sånt nytt? ska sälja mitt använt max 10 gånger inte en skråma eller nått. vad kan jag ta för det?
 
Sv: Shires Vintertäcke

Men vart köpte du det? Kolla där då och se priset och sen kanske du tar bort nån krona för att det är använt! :)
 
Sv: Shires Vintertäcke

Men de är de som är problemet. min kompis fick de i julklapp å jag böt ett vintertäcke mot dett vintertäcket för mitt var för stort:( och hon vet inte häller vad det kostar:( men vad brukar dom täckerna ligga på?
 
Sv: Shires Vintertäcke

under tusenlappen kostar de shires täcken med halvhals och vinterfoder jag kikat på, om det inte är de täckena med 1680 resp 1800 denier.
 
Sv: Shires Vintertäcke

Ta bort nån hundring bara.. Det var väl inte så slitet?
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag börjar bli lappsjuk av att bara vara på "Steg till arbete" mån-fred för föreläsningar, anteckningar, diskussioner, pappersifyllande...
Svar
1
· Visningar
297
Senast: IngelaH
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 157
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 292
Senast: Madalitso
·
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
2 529
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp