Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Träning Pratar han engelska på sina clinics? Har han tolk? Eller kan han svenska?
Svar
10
· Visningar
977
Senast: Seabaz
·
  • Låst
Träning Min fodervärd lämnar tillbaka min häst till sommaren. Jag lämnade iväg honom för att jag hade skadat min rygg vid en avtrillning av just...
Svar
9
· Visningar
1 157
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Träning Är det någon som vet hur det går till om man vill flytta hästar från Norge till sverige? Vad måste man ha för papper och vad måste man...
Svar
4
· Visningar
1 383
Senast: IngelaH
·
Träning behöver lite hjälp,hästen jag har hemma är under uppbyggnad av hull och muskler.och nu har jag stött på lite problem i ridningen...
Svar
6
· Visningar
919
Senast: kvandi
·
Träning Var och besökte mitt gamla stall häromdagen. I en av boxarna står ett halvblod. En jättefin häst men den står och väver och sparkar...
16 17 18
Svar
354
· Visningar
31 053
Senast: Allimac76
·
S
Träning Min häst opererades för lösa benbitar i december och fick efter det stå i boxvila 2 veckor och sedan ut i liten sjukhage i 6 veckor. I...
Svar
11
· Visningar
1 579
Senast: sabbet
·
Träning Jag hoppas ni kan ta er tid att läsa egenom och svara, jag behöver verkligen tips, råd och hjälp. Den här helgen kommer en nordsvensk...
Svar
7
· Visningar
2 457
Senast: Blandrastik
·
Z
Träning Har en hingst på snart två år som jag fött upp själv. Hanterad mkt första halvåret men sedan gått på lösdrift till och från i ett år...
2
Svar
24
· Visningar
2 890
Senast: MorvanMorr
·
H
Träning Jag har en C-ponny på foder. När jag rider ut själv med henne så är det inga som helst problem, hon är varken lat eller het utan helt...
Svar
11
· Visningar
1 057
Senast: Hest_
·
T
  • Låst
Träning hej nu undrar jag vad ni har betalat för att bygga era ridhus och voleter på ungefär. det vore jätte trevligt att få svar så jag får...
Svar
1
· Visningar
746
Senast: mysko
·
  • Låst
Träning Jag tycker att när årets föl har egna trådar på Avel och 01-orna, 03-orna och 04-orna har egna trådar på Grundutbildning så borde väl...
102 103 104
Svar
2 071
· Visningar
143 759
Senast: IngelaH
·
F
  • Låst
Träning Hej hur långt har ni kommit med era 2,5 åringar? Min har jag smått börjat tömköra för att senare eventuellt köra in till våren när den...
123 124 125
Svar
2 495
· Visningar
132 973
Senast: IngelaH
·
M
Träning Hej. Jag har lite frågor som jag skulle vilja ha svar på. :) 1. När ska man börja vänja fölet vid träns/bett? 2. När börjar man...
Svar
17
· Visningar
1 400
Senast: Görel
·
Träning Igår stötte jag på en häst på en "ridskola" där jag håller till lite. Jag tror att hästen fått utstå opassande sadlar och att den...
Svar
3
· Visningar
934
Senast: Ellyne
·
Träning Vad tycker ni är bäst att rida i, med handskar eller utan? Jag tycker att det är lättare att rida utan för kontakten med hästens mun...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
7 647
Senast: Andorra
·
Träning Läser Dansa med hästar nu och blev väldigt konfunderad över en grej som stod där. Stod att man inte kunde träna ryggning med en häst...
2
Svar
38
· Visningar
3 137
Senast: Gisburne
·
B
Träning Kanske några tips vad man kan hitta på för övningar?? Är mycket för markarbete och att lära dom :crazy: Så de skulle vara kul om du hade...
Svar
4
· Visningar
879
Senast: BaahWretched
·
O
Träning Allt folk brukar säga att tex; Här på den hära ridbanan trimmar tjejerna hästarna dagligen. Vad menas med att man trimmar hästen?
Svar
3
· Visningar
3 265
Senast: Elan01
·
Träning När man börjar att träna klättring, hur mycket skall man klättra då? Hur lång tid/många backar och hur ofta? Om man får läsa...
Svar
1
· Visningar
1 323
Senast: Chili
·
M
  • Låst
Träning Hej,Har ridit på ridskola i många år nu, och har under denna tid uppmärksammat många ridskolehästars öden. Hästar byts bort kors och...
Svar
1
· Visningar
835
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp