Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

I
Ridning För ett litet tag sen började mitt D-ponny sto slänga med huvudet i cirklar, det syntes att hon hade ont. Så vi åkte till Skara och...
Svar
15
· Visningar
1 287
Senast: Snowball
·
K
Ridning Hallå! Har ett litet problem, som det säkert finns fler där ute som behöver hjälp med. Går direkt till saken! ;) Min häst är en...
Svar
10
· Visningar
2 924
Senast: elin88
·
H
Ridning Är lite nyfiken på era olika varianter på inlärning av galoppombyten. Hur gör ni för att förbereda er häst fram till att börja med... 3 4 5
Svar
86
· Visningar
6 153
Senast: axel
·
K
Ridning Hejsan, jag har en travare som jag börjat rida. Hon är helt underbar. Hennes tidigare ägare var inte alls snälla mot henne...
Svar
2
· Visningar
749
Senast: Kakan95
·
E
Ridning Hur planerar du in hästens formtopp? Grundinformation: Vad har du för häst och vilken gren rider ni?
Svar
1
· Visningar
696
Senast: Em_E_liE
·
N
Ridning OBS: Om tråden ligger fel så är jag tacksam om någon snäll moderator flyttar den:). Hej. Jag har en väldigt fet D-ponny som måste...
Svar
5
· Visningar
1 620
Senast: Roucle
·
S
Ridning Hejsan! Tänkte för skojs skull anmäla mig till en liten dressyrtävling om några veckor. Men jag har lite funderingar angående själva...
Svar
5
· Visningar
3 646
Senast: Stolpskottet
·
Ridning Min 15-åriga dam ställdes av helt för 2 år sen pga utslitna framknän. Sen dess har hon bara gått i hage och haft det gott och hon har...
Svar
4
· Visningar
998
Senast: lady_vip
·
Ridning hej hur lär man in öppna,sluta och skänkelvikning på bästa sätt?(varmblodshäst):D
Svar
1
· Visningar
944
Senast: Nica2
·
Ridning Jag har en ponny som är väldigt snäll och jag har haft henne i snart ett år. Hon har väl ryckt till några gånger osv, men aldrig har hon...
Svar
11
· Visningar
1 563
Senast: minponny
·
L
Ridning (sätter tråden här för att det jag menar med ridning är bäst representerat här) Jag har läst att den Nordsvenska travaren har mkt... 3 4 5
Svar
86
· Visningar
15 627
Senast: litentravare
·
A
Ridning Hej Hur skulle ni beskriva en bra skolskritt och är det någon skillnad mellan skolskritt och samlad skritt? Frågar Alkemisten:idea:
Svar
13
· Visningar
2 823
Senast: litentravare
·
S
Ridning Hej. Jag har ett travarsto på foder. Har inte haft henne så jättelänge så vill ha lite tips. Hon verkar inte vara så jättebra skolad så...
Svar
17
· Visningar
1 247
Senast: MichaelaW
·
L
Ridning Hejsan. Vet redan att det finns tusen miljoner trådar om just ridtravare. Men om vi tar det ur det perspektivet att det är vilken häst... 2 3
Svar
56
· Visningar
7 014
Senast: _rexon_
·
Ridning Undrar hur Ni som har egen häst och rider akademiskt har löst det med ev. medryttare. Fungerar det att ha en medryttare som rider sk... 2
Svar
21
· Visningar
3 272
Senast: ville92
·
K
Ridning Jag börjar bli lite less på den där handen. Hög och låg, mellanrum eller ihopa. :grin: Vad är egentligen det korrekta sättet att...
Svar
2
· Visningar
814
D
Ridning Hej! Jag har ett problem som jag kämpat med ganska länge nu och behöver lite tips och trix som kanske fungerar. Jag har en...
Svar
13
· Visningar
1 262
Senast: dal
·
E
Ridning Förlåt om det hamnade på fel ställe, men jag är lite desperat. Min ponny, som jag har haft i ca två månader börjar gå mig på nerverna...
Svar
12
· Visningar
1 581
Senast: Deimion
·
Z
Ridning Efter sol kommer regn. Min lilla häst har på senaste blivit riktigt energifattig, trots att jag tänker framåt. I början av...
Svar
6
· Visningar
1 043
Senast: Cilla
·
Ridning Hej, jag har en c-ponny som är 16 år & alldeles för fet. Han lägger på sig på sidan eller vad man ska säga, altså har typ t.o.m... 2 3
Svar
48
· Visningar
4 712
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka