Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

N
Ridning får jag smisk då? om jag vill åka på träning och inte har börjat md bett utan rider m sidepull? mvh Nilaya (som drömmer mardrömmar)...
Svar
13
· Visningar
1 792
Senast: Totola
·
Z
Ridning Himla nyfiken på hur det var. :bump: 7 8 9
Svar
174
· Visningar
14 397
Senast: Susan
·
Ridning Blä nu har stackars kraken gått och blivit stel i sina bakknän igen :( Han får kosttillskott för lederna, så det har inte med det att...
Svar
11
· Visningar
1 257
·
Ridning Behöver nu hjälp. Jag och pållen har hamnat i en återvändsgränd, då vi inte kommer framåt. Känns som man bara skulle vilja lulla i...
Svar
8
· Visningar
1 154
Senast: önskan
·
  • Låst
Ridning Självklart är det olika på olika hästar, men hur ser ert "tänk" ut om det här? Är det olika beroende på hur långt hästen kommit i... 2 3
Svar
57
· Visningar
4 202
·
Ridning På sista tiden har vi haft ett antal riktigt intressanta diskussioner här på forumet, så jag tänkte att det är bäst att hålla igång den... 2
Svar
27
· Visningar
2 463
·
C
Ridning Var på sadelprovning för någon vecka sedan. Det var en kompis häst som skulle ha ny dressyrsadel. Sadelprovaren förklarade vad hon... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
6 219
Senast: zesel
·
C
Ridning Så heter en video jag har spanat lite på. Den kostar dock 49.90$ så jag tänklte höra om någon här har sett den? Det står att den tar... 4 5 6
Svar
119
· Visningar
9 262
Senast: Curtis
·
Ridning Jag har ett shettis sto som jag så smått börjat träna igen efter ett låååångt uppehåll. Stoet har varit igång, men jag har inte tränat...
Svar
11
· Visningar
1 045
Senast: _moa_
·
S
Ridning NU har jag lite smått kännt att jag kommit längre och längre ifrån ridningen och befinner mig mest på marken!? JO det har blivet så med...
Svar
3
· Visningar
972
·
Ridning Jag har lite svårt för att känna VAD som behöver korrigeras när hästen fuskar med böjningen. Jag vet iofs av erfarenhet att oftast är... 2
Svar
23
· Visningar
2 506
Senast: knasan
·
C
Ridning Hallå! Detta är en tråd där jag vill beskriva hur jag upplevde ridpasset i går. Slutet av ridpasset betedde sig min häst mycket... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 437
·
T
Ridning Jag började på Poweryoga i samma veva som jag började ta lektioner i centrerad ridning och tycker det kompletterar varandra väldigt bra... 2
Svar
24
· Visningar
2 576
Senast: OlleAtlas
·
Ridning Vilka märken finns det & i vilka prisklasser under 12.000 gärna billigare? Jag är ute efter en utan en massa krimskrams & lulllull &... 2 3
Svar
59
· Visningar
4 609
Senast: Spirit
·
L
Ridning Jag och pållen har ju halkat in på det här med AR men vi har inte börjat än. :crazy: Pga diverse skador och avsaknad av utrustning etc... 2
Svar
25
· Visningar
4 711
Senast: moli
·
Ridning Dressage in the year 2030! After changing the ruling to allow riders to go topless, to increase spectator interest, dressage is now...
Svar
1
· Visningar
1 050
·
C
Ridning Tja, skrittar mycket, det gör många här på forumet. Men hur gör ni med utfodringen? Sänker ni energin till en nivå som passar en... 2
Svar
27
· Visningar
2 680
Senast: knasan
·
Ridning Jag vill börja med att säga att jag är helt ny på begreppen barock, klassisk ridning och akademisk ridning. Vet nog inte ens... 2
Svar
29
· Visningar
4 527
Senast: cabetty
·
C
Ridning Nu ska jag provocera lite: Varför handlar så många trådar om utrustning och så få om ridning? Jag hör era svar eka i huvudet och... 2
Svar
22
· Visningar
2 600
·
K
Ridning Hur mycket förkunskaper krävs för att man ska kunna gå några helgkurser om året och ta ansvaret på hemmaplan fullt ut? Detta är en... 2 3
Svar
49
· Visningar
4 001
Senast: nitus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka