Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

F
Träning Ja vad ska man göra när hästen min krullar ihop nacken när man travar (travare) och jätte gärna vill springa på fortare..? blir ju svårt... 2
Svar
32
· Visningar
2 264
F
  • Låst
Träning Jag har nu satt in en ennons på en häst som jag behöver medryttare till, men jag fick en chock över hur många svar jag fick och hur...
Svar
1
· Visningar
885
Senast: BeastieBabe
·
S
  • Låst
Ridning finns det ngn sida med information om AR tränare osv? Vart dom befinner sig och kan hålla träningar? Jag har haft min häst hos AR...
Svar
1
· Visningar
826
Senast: IngelaH
·
Träning Rider ett 19 årigt vbl som söker sig ner och går väldigt bra när man tränar i paddocken, men direkt man ska ut i skog oså o rida så e...
Svar
3
· Visningar
1 059
Senast: Gaia
·
S
Träning :confused: Jag kanske ska skaffa en d-ponny och då undrar jag hur stor hagen ska vara?Det finns ju inget exakt men på ett ungefär.Jag... 2 3
Svar
50
· Visningar
3 842
Senast: Yrja
·
Ridning Det frågade min sambo mig idag när jag kikade på filmerna från den nya filmtråden. Först tänkte jag att det är ju jätteenkelt att... 2
Svar
34
· Visningar
3 028
Senast: angelaL
·
A
Träning Jag har en 4åring som jag har börjat rida ut i små svängar själv utan följe häst ,jag rider så långt bort att han blir lite orolig...
Svar
14
· Visningar
1 974
Senast: angelhorse
·
M
Träning Ja,som rubriken, vad innebär det att vara medryttare?:confused: Vad står man som medryttare för? Skulle bli så himmla glad för svar ...
Svar
4
· Visningar
1 576
Senast: Yrja
·
F
Träning Idag när jag åkte in till stan så såg jag en tjej som skulle hämta sin häst i hagen. Det var fyra hästar i hagen och alla "flydde" när...
Svar
5
· Visningar
1 118
Senast: Kharachi
·
J
  • Låst
Träning Jag har inte riktigt koll på alla maxgränser för längder och vikt på ponny. Jag själv är 1,67 och väger 53kg och jag har slutat växa...
Svar
3
· Visningar
682
Senast: IngelaH
·
K
Ridning Vad är det absolut första ni lär er helt orörda unghäst när ni tänker utbilda den barock/akademiskt? Och näst första? Min tvååring...
Svar
1
· Visningar
796
Senast: Stallkatten
·
A
Träning Jag har bestämt mig för att det blir en nordis jag ska köpa, nu är frågan (eftersom jag bara har erfarenheter av bruksvarianten) vad det... 2
Svar
27
· Visningar
8 392
Senast: Nelya
·
A
Träning Jag är nu här i forumet och behöver lite kloka råd, tips och övriga kommentarer. Jag har en gammal valack, 21 år, fbl/travare. Jag...
Svar
6
· Visningar
4 643
Senast: _Runaway_
·
T
Träning Hm.. Jag har ett snart 5årigt oinridet sto,jag fick hem henne i dec,å jag har lärt henne att ha sadel m.m.. Men nu till problemet...
Svar
3
· Visningar
740
Senast: _vizzla_
·
C
Träning Endel hästar ser så fullkomligt ointresserade ut och andra ser ut att bara "vill mer vill frammåt vill mer"(!) Tycker hästen det är...
Svar
3
· Visningar
718
Senast: CarolineNSV
·
Träning Hur hade ni lagt upp det? Hästen ifråga är 9 år gammal och har efter en skada i knälederna stått som konvalecent i lite mer än ett år...
Svar
5
· Visningar
1 041
Senast: orion_x
·
Träning hej! har funder att på detta med att tävla fjording och vara över 18. hur gör man då för att kunna kvala in till fjord sm? har funderat...
Svar
2
· Visningar
894
Senast: mumin
·
A
Träning Sonen som är 8 år, har börjat tröttna på ridningen. Ridlektionerna är tråkiga säjer han. Det enda han vill göra är: att åka på ridläger... 7 8 9
Svar
161
· Visningar
15 273
Senast: Ray_of_Light
·
E
Träning Hej alla bukefalister! Har en liten fråga till er. Jag håller på och rider in min 04:a. Jag använder alltid min dressyr sadel. Så... 2 3
Svar
41
· Visningar
5 040
Senast: estelle79
·
Träning Jag har så smått börjat leta sommarbete till mitt halvblod och överväger nu alternativen. Tänkte då höra med er, främst ni som har... 2
Svar
27
· Visningar
2 979
Senast: Boll_93
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka