Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

C
Utrustning Jag är extremt shoppningsugen, men jag vet inte vad jag vill ha. Jag har typ allt, och lite till. Häst sakerna driver mig snart ut ur... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
4 950
Senast: Cronis
·
Utrustning som det stå över så behöver jag hjälp med staket, e så här att jag och min sambos syster ha fixat allt typ i hagarna med sen ha vi stött...
Svar
8
· Visningar
1 276
Senast: Elektron
·
H
Utrustning Jag ska köpa (besiktning kvar) ett 11 årigt (så hon kommer väl inte bli vit eller?) gråskimell sto... All min utrustning är mörkbrun...
Svar
9
· Visningar
2 374
Senast: Mazarinen
·
D
Utrustning Ser sadeln som jag har på min ponny bra ut? Eller behöver den stoppas om? Jag tycker det ser lite platt ut där bak, men den känns helt...
Svar
5
· Visningar
792
Senast: Gnistra
·
A
  • Låst
Utrustning NU VILL JAG SE ERA BLINGADE HJÄLMAR! :laugh::laugh: SKRIV VAD DU HAR FÖR MÄRKE PÅ HJÄLMEN OCH HUR DU HAR GÅTT TILL VÄGA :)...
Svar
2
· Visningar
842
Senast: quint
·
Utrustning Vilka senskydd föredrar du? Läderskydd eller plastskydd? Neoprene eller fårskinnsfodrade? Vilken typ av remmar? Letar efter skydd... 2
Svar
20
· Visningar
2 112
Senast: lil-sis
·
Utrustning Här ska alla skriva upp vad de har för täcken till sina hästar! :D Modell (typ regn,vinter) Färg Storlek Fodring Märke +/- med...
Svar
2
· Visningar
743
Senast: Inka-90
·
T
Utrustning Har alltid haft problem med att sitta ner i traven, på vissa hästar har det gått bättre och på vissa sämre(konstigt nog så har alla mina...
Svar
5
· Visningar
841
Senast: Centaur
·
P
Utrustning Ja, just det.. vet någon något om denna säkerhetsvästen? pris? passform? bra? dålig? jag hittar ingen info om denna västen, men skulle...
Svar
2
· Visningar
775
Senast: pluppalot
·
Utrustning Någon som vet om dom töjer sig efter man använt dom ett tag? har beställt ett par och dom är väldigt precis i storlek, precis så där så...
Svar
3
· Visningar
1 250
Senast: PrinceFair
·
Utrustning Jag är lite nyfiken på Lemetex Magicsadlarna. Vet ni någon om passform osv. Hur är det med mankfriheten, böjd eller svängd bom, bomvidd...
Svar
2
· Visningar
1 266
Senast: uptodate
·
B
Utrustning Nu vill jag se van ni använder för utrustning vid tävling:) Gärna bilder:D Hoppning JAG *Blå JW Hjälm *Blå hoppkavaj från...
Svar
1
· Visningar
639
Senast: Elektron
·
P
Utrustning om man ska rida barbacka och har typ helt nytvättade ridbyxor. kan man då ta typ ett någotlunda rent schabrak ock en täckesgjord o...
Svar
4
· Visningar
1 106
Senast: Moscato
·
M
Utrustning Jag ska börja på ridskola i höst efter ett sju år långt uppehåll från hästlivet. Nu undrar jag vad som gäller, vad ska jag egentligen...
Svar
6
· Visningar
1 070
Senast: CeciliaW
·
Utrustning Jag har ofta jaktkandar på min häst med tygeln fäst i nedre "hålet" som på bilden här; Alternativt har jag även haft tygeln i...
Svar
1
· Visningar
698
Senast: Jeps
·
Utrustning Är det någon som har ensådan? hur är de?.. Berätta gärna för- och nack delar... http://mipshelmet.se/teknik.htm
Svar
6
· Visningar
1 142
Senast: pluppalot
·
D
Utrustning Har lite beslutsångest angående val av träns till min islandshäst och är i behov av lite vägledning. Jag har en brunskäck (se bild) som...
Svar
1
· Visningar
712
Senast: Zunbeam
·
S
Utrustning Har två sadlar på "G", men frågan är nu vilken man ska låna hem först och främst? Eftersom båda är relativt lika vill jag höra med er...
Svar
8
· Visningar
1 771
Senast: fjordtokan
·
Utrustning Herrn har ett perfekt cobhuvud vad gäller träns annars, ofta får jag ha nosgrimmorna på något av de inre hålen, snokremmar får jag... 2
Svar
21
· Visningar
1 929
Senast: palle
·
W
Utrustning Ge mig tips på hoppsadlar som brukar passa sig för hästar med kort rygg. Min har dessutom en rund rygg och inte mycket manke, många...
Svar
13
· Visningar
1 787
Senast: wyntzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka