Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

C
Utrustning Har ridit en häst som har ganska markerad manke och är lite svankig. Hästen går för tillfället med en MoN dressyrsadel. Hästen har varit...
Svar
5
· Visningar
810
Senast: caramelle
·
Utrustning har hittat ett täcke på ebay som är i storlek 74, antar att det är i tum, men är det 135 ca? *orkar inte räkna* hur mycket kan det...
Svar
1
· Visningar
685
Senast: pinky
·
Utrustning Åhh, jag blir galen på att försöka förstå detta nu :confused: På bilens reg.bevis står följande: Tjänstevikt: 1530 Max...
Svar
17
· Visningar
2 652
K
Utrustning Några som vet vilka dressyrsadelmärken som har någorlunda "korta" kåpor som passar kortbenta?:confused:
Svar
4
· Visningar
872
Senast: MoQ
·
Utrustning Vad tycker ni om dom? Och vad ligger på de i för prisklass cirka? 2
Svar
32
· Visningar
5 473
Senast: Elektron
·
Utrustning Är det någon som har testat Lamicells "vändbara paddar", dvs tjockare schabrak utan fästen för sadeln? Eller liknande från andra märken...
Svar
4
· Visningar
878
Senast: Bonde456
·
C
Utrustning Jag undrar om MH high rider och high caliber är samma stövel? Och om det är den med de där "räfflorna" i sulan? SCS3 eller vad det...
Svar
4
· Visningar
1 291
Senast: Elektron
·
A
Utrustning Vad har man ett bomullstäcke till? Det är inte särskilt mjukt utan mer "styvt" om ni förstår.
Svar
2
· Visningar
799
Senast: Underbar
·
Utrustning okej lite invecklad rubrik.. men alltså jag vill veta vad ni med kallblod under 148 cm har för storlekar på tex träns, benskydd osv...
Svar
7
· Visningar
850
Senast: Tinuri
·
Utrustning Ska få hem min häst om några veckor (hurra!:D) och ser fram emot ridturer i sommar. Var uppe hos nuvarande ägaren och red honom lite...
Svar
19
· Visningar
1 435
Senast: Sandra78
·
Utrustning Skulle vilja veta era åsikter om hur den här sadeln ligger, får känslan av att den är lite för vid, men jag är så dålig på det här med...
Svar
14
· Visningar
1 483
Utrustning Halloj :) ! Jag har en CH dressyrsadel i syntet. Tycker den har dugit (sadelmakaren också), fram till nu. Den är lite "hög" tycker jag...
Svar
12
· Visningar
1 669
Senast: fjordtokan
·
O
Utrustning Satt och tittade runder i Hööks vår/sommarkatalog. Mycket fint måste jag säga, och mycket man vill ha så klart! :D Men tanken slog...
Svar
15
· Visningar
1 427
Utrustning Funkar dom ? ska visst vara som back on track fasst i fleece. Fundera på testa köpa då man får 2 st för priset av 1 bot. Men vill inte...
Svar
2
· Visningar
632
Senast: urkella
·
M
Utrustning Hej! Jag undrar om detta kan bli en lycka kombination på en rätt "unghästig" häst som är lite orolig i munnen. Har ridigt på...
Svar
8
· Visningar
1 258
Senast: TinyWiny
·
Utrustning Någon som har den? Den med grönt nät. Jag undrar hur den är i storleken, och om den finns i x-full? Har Jacsons och Hööks luvor i...
Svar
16
· Visningar
1 248
Senast: Mazarinen
·
J
Utrustning Vilket föredrar ni, med resår (båda sidorna då)? Eller utan resår? Varför? Skillnad mellan lång gjord eller dressyrgjord när det... 2
Svar
27
· Visningar
2 281
G
Utrustning Köpte ett schabrak för ett par veckor sedan, och var häromdagen tvungen att tvätta det. När det torkat inser jag att schabraket...
Svar
1
· Visningar
645
Senast: cili
·
Utrustning Det finns ju ett antal olika märken och för att slippa felköp så frågar jag givetvis här. Vilka skillnader finns det melllan olika...
Svar
9
· Visningar
1 294
Senast: Juno
·
S
Utrustning Tjoho! Nån som har tips till mej?.. Vad ska man ha för färger till borkfärgad häst? Jag har funderat på olivgrönt :) nån som har annat... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
7 140
Senast: KorsmoLappen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka