Sv: Senskydd!

Min lilla har Veredus Carbon Gel som "hoppskydd" (haha hon är bara två men vi har börjat löshoppa), har köpt de "lite" stora så hon ska kunna ha dem sen också, fyller upp med löst fårskinn i dem.

Sen för "övrigt" skydd har jag Professionals Choice SMB Elite, runt om med boots till. Hon har ett ganska bra övertramp redan idag, så hon kommer gå med skydd + boots ganska mycket.

Men sen gillar jag skydd (shopoholic) så det kommer komma fler, passformen är dock alltid A o O för mig :D
 

Liknande trådar

Utrustning Behöver lite hjälp här med val av senskydd;) Mitt fullblodssto ska snart få släppas ut i stor hage med polare igen:bump: efter att ha...
Svar
19
· Visningar
3 101
Senast: Centaur
·
P
Utrustning Vad har ni för förslag på senskydd om man har en häst som har ett överben på insidan av skenbenet? De bör ju va lite mjukare o följsamma...
Svar
13
· Visningar
1 239
Senast: piggis_83
·
Hoppning Jahapp då börjar man bli lite nojjig ang att använda Hampa Pro bakskydden, efter att ha läst att många fått problem med sina hästar med...
Svar
18
· Visningar
1 928
Senast: novaa
·
M
Utrustning Eskadron-skydden har "permanent" ludd i va? Från början så ville jag ha snygga skydd, senskydd fram och låga strykkappor bak, som...
Svar
5
· Visningar
1 262
Senast: md5krist
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Hundhantering
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp