Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Jag håller på att rida in min 3-åring och vi har upplägget att min tränare longerar mig på volt så hon kan hjälpa mig lite i början om... 2
Svar
21
· Visningar
2 147
Senast: Ravishing
·
Utrustning Min nya häst har inte fått någon egen sadel ännu, så jag rider henne med en wintec cair allrond med blått järn i. Eftersom hon är ganska...
Svar
2
· Visningar
817
Senast: Lill76
·
Utrustning (Kan inte hitta det gamla Utrustningsforumet, vart har det tagit vägen?) Tänkte bara höra om det är någon som har använt borstar av...
Svar
1
· Visningar
1 188
Senast: cili
·
Utrustning Jag har en hel massa stigbyglar som bara samlar damm, men skulle nu vilja ha i mässing till min "finsadel" :D Det känns ju rätt onödigt...
Svar
6
· Visningar
1 137
Senast: Spunkgrodan
·
G
Utrustning snart ska jag äntligen få köpa en egen JW hjälm :love: men jag kan ändå inte få bort min nojja i mitt huvud, och om jag har fattat det...
Svar
3
· Visningar
839
Senast: Sorbe
·
Utrustning Vi tänkte beställa en "Dually grimma" till våran arab, men vet inte riktigt om han ska ha small eller medium. Är det ngn som har en...
Svar
1
· Visningar
935
W
  • Låst
Utrustning Är det någon som vet vad £138.99 är i svenska kronor ?:angel:
Svar
2
· Visningar
1 069
V
Utrustning Ska köpa en fin beg. hoppsadel. Har nu en Bates InnoVa till mina hästar. Vill ha en hoppsadel med ändringsbar bomvidd ex. Prestige eller... 2 3
Svar
41
· Visningar
5 552
Senast: Valencia
·
Utrustning Kollar men hittar nästan inget. Fiat Punto - får inte dra alls Fiat Doblò - får dra 1000kg Opel Zafira - får dra 1245kg på Bkort...
Svar
3
· Visningar
1 090
Senast: 95johsv
·
Utrustning Vad finns det för modeller som funkar bra på dessa? Det är en d-ponny som är ganska normalt byggd i övrigt men har dels 50 kg övervikt...
Svar
14
· Visningar
1 884
Utrustning (hoppas jag postade tråden rätt, visste inte riktigt vart jag skulle lägga den..) Vi har tänkt att bygga ett tävlingsskåp till mig, det...
Svar
1
· Visningar
1 167
Senast: Brownix
·
Utrustning Jag har alltid ridit i Kie***r & är jättenöjd med det. Har två dressyrsadlar men nu har jag ju en treåring så jag har investerat i en...
Svar
1
· Visningar
597
Senast: incognito
·
Utrustning Hur är de i sitsstorlek? Har för mig att de är byggda på prestigebom och de är ju stora i sitsen :laugh:
Svar
2
· Visningar
849
Senast: nyponros
·
Utrustning Vad är skillnaden mellan dessa två täcken? Det direkta synliga skillnaderna är ju såklart halvhalsen och v-knäppningen framtill, men... 2
Svar
20
· Visningar
4 567
Senast: happy_drink17
·
Utrustning ngn som har erfarenhet av detta bett? jag har hört mkt gott om det! funderar på att införskaffa mig det... men hur funkar det...
Svar
14
· Visningar
1 250
Senast: Horsefreak_
·
Utrustning Har 2 hästar varav en är alldeles nyinköpt och jag undrar om ni tror att dom kan ha samma sadel. Har dom hyfsat lika ryggar tycker ni...
Svar
7
· Visningar
1 121
Senast: Lill76
·
Utrustning Min anglovalack har grymt smala ben, har jag fått erfara. Jag har köpt säkert tre olika par paddar i förhoppning om att de ska passa som...
Svar
1
· Visningar
886
Senast: pinky
·
Utrustning Har hittat några sådana modeller, himla fina och verkar vara bra för att förhindra skav. Men hur gör man rent fårskinnet? Det sitter...
Svar
1
· Visningar
1 022
Senast: Bonita4
·
I
Utrustning ska ha nya ridskor eftersom de andra är alldelles trasiga, gillade de men jag kan inte hitta likadana :/ därför behöver jag hjälp...
Svar
17
· Visningar
1 375
Senast: Elektron
·
Utrustning Har ingen bild som inte är copyright att lägga in, men säljs ju både på Tradera och i butik/er. Genomskinlig material, 'gele' och ska... 2
Svar
22
· Visningar
1 825

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka