Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning vad tycker ni? Har alltid varit lite halvt negativ till dessa då jag tycker att de inbjuder till att man bara drar och drar och drar... 2
Svar
29
· Visningar
2 537
Senast: Hanna-w
·
I
Utrustning Har en ponny, som förut gick på "mylerbett" tror jag det heter. Men jag tycker det är för skarpt, och han går bättre på mildare. Rider... 2
Svar
23
· Visningar
1 531
Senast: Isbiteen__
·
K
Utrustning Hallo!!! kan ni lägga upp bilder för att man ska kunna se hur sadeln på era hästar ligger från sidan.. :) Och jag har en sadelfråga...
Svar
5
· Visningar
765
Senast: fjordtokan
·
M
Utrustning Någon som har det? Visa gärna bild. Hur pass bra är lädret? Hur är det i storleken? Det ser väldigt fint ut ju:d.. men vad tycker ni?
Svar
6
· Visningar
796
Senast: Mahogny
·
Utrustning Kan man änvända en Kandar utan bridong? Alltså använda kandaret mer som ett pelham...
Svar
7
· Visningar
937
Utrustning Så har vi börjat snegla lite åt Passathållet - en helt ny arena! Vill ni hjälpa mig med modellbeteckningarna, vad ska man titta efter...
Svar
17
· Visningar
8 640
Senast: ramada
·
T
Utrustning Usch, det börjar bli tjatigt med alla färg-trådar nu. Men jag hittade ingen annanstans att ställa min fråga på. Jag tycker rosa är...
Svar
2
· Visningar
979
Senast: älgen
·
M
Utrustning Har nyligen hittat denna sadel med bomvidd upp till 42 :eek: Har läääänge försökt hitta en sadel som är ordentligt bred utan att... 2
Svar
23
· Visningar
1 921
Senast: Lorelie
·
L
Utrustning Hur är dessa att rida i? vad finns det att säga om dessa sadlar, positivt/negativt? Kvalitet? Vad för ryggar passar de på?
Svar
16
· Visningar
2 647
Senast: Elektron
·
L
Utrustning Kieffer sadlarnas bom ska vara ändringsbar. Men var någonstans (helst i skåne) kan man få detta gjort?! Jag vill inte skicka min sadel...
Svar
2
· Visningar
600
Senast: Linderoth
·
K
Utrustning Har spanat in ett tunt täcke som står att det är av 80% polyester. Det ska isåfall användas som tävlingstäcke - typ att ha i...
Svar
2
· Visningar
876
Senast: r_freddy
·
M
Utrustning Ja, vilka benskydd skulle matcha till min sadel: (dock lite mörkare och rödare på bilden än IRL) Inga svindyra skydd bara! :o
Svar
8
· Visningar
980
Senast: nyponros
·
A
Utrustning snart GBH och dags för att köpa nya matchade schabrak och luvor. så nu vill jag har tips på snygga kitt, skriv gärna märke och...
Svar
7
· Visningar
941
Senast: allen
·
K
Utrustning Vad tycker ni är snyggast till en ja nästan helt vit skimmel, svart eller brunt läder? Har två Pessoa sadlar i svart och brunt, den ena... 2 3
Svar
49
· Visningar
5 148
Senast: skojskrot
·
Utrustning Helloj! Skriv vilken bettstorlek ni har till era hästar+storlek/ras på hästen! 3 4 5
Svar
90
· Visningar
12 661
Senast: MissOnly
·
M
Utrustning Någon som har en åsikt om Finess dressyrsadlar? Ska ev köpa en, men det hade vart kul å höra vad andra tycker om dem innan jag kastar ut...
Svar
4
· Visningar
3 112
Senast: Victovie
·
Utrustning Ni som har köpt Equipesadlar och fått med schabrak, lägg in bilder på schabraken ni fick med. Finns det många olika att välja bland...
Svar
5
· Visningar
4 558
Senast: _Peplis_
·
P
Utrustning Okej, nu är det så att jag håller på att spara pengar till ridbyxor/jacka/schabrak och denna gång ska jag försöka matcha ihop något...
Svar
4
· Visningar
753
Senast: pluppalot
·
L
Utrustning Hej! Min häst har varit halt under en längre tid, man har kännt de extra mkt när man sänkte nacken och han blev helt knas i munnen...
Svar
4
· Visningar
857
Senast: kladdkakor
·
Utrustning Är de någon som har bra billiga sadelpaddar ? (visa bilder!) har sett att h**ks har några, en verkar sådär, kostar typ 200, luddigt...
Svar
9
· Visningar
977
Senast: majabergman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka