Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning hej! håller för tillfället på att söka efter en sadel som passar min häst. men tills jag har hittat en sadel har jag tre andra sadlar... 2 3
Svar
58
· Visningar
3 570
Senast: Tinuri
·
F
Utrustning Om hästen måste ha på sig grimma dygnet runt (pga försäkringsbolagets krav), vilken typ av grimma är lämpligast för att undvika skav... 2
Svar
34
· Visningar
2 701
Senast: mollymus2
·
Utrustning Ska ut och tävla med unghästen, vad kul tänker ni.. jo, men.. Han är "lite" större än min andra pålle och får således inte plats i...
Svar
14
· Visningar
9 674
Senast: jenny82
·
C
Utrustning jag ska beställa en ny transport (en b*j) men har lite beslutsångest med färgen. Jag har en svart bil och tänkte från början ta en...
Svar
4
· Visningar
659
Senast: Han_naH
·
Utrustning Jag måste hitta ett alternativt bett eftersom inte hacket funkar längre och kom att tänka på gag, Ordet är fritt!! Jag rider oftast...
Svar
17
· Visningar
1 134
G
Utrustning Har en travare med väldigt mkt tävlingshuvud. Just nu rider jag honom på pessoabett men tycker inte riktigt det funkar. Visst får jag... 2
Svar
22
· Visningar
1 596
Senast: victoriaolsson
·
Utrustning Bilderna kanske inte är de bästa, ska försöka mig på att ta lite bättre, men på de här får man nog ett hum iaf. Han håller på och...
Svar
2
· Visningar
644
Senast: MissOnly
·
A
Utrustning Nu när jag ska köpa nya säkerhetssigbyglar vill jag har tips från alla ni från buke.. :) 2 3
Svar
42
· Visningar
5 319
Senast: Borst
·
K
Utrustning att det här bettet ser för stort ut? :confused: 2
Svar
33
· Visningar
2 366
Senast: Underbar
·
D
Utrustning Någon som testat att rida barbacka på en padd med sådana ilägg? Undrar hur det känns i och med den pålimmade smalare biten Gjorde...
Svar
5
· Visningar
812
Senast: diny
·
A
Utrustning GPA Extreme Riding Helmet var kan man köpa denna?:confused: jag har letat på nätet men hittar den bara i engelska butiker:( någon som...
Svar
5
· Visningar
2 617
Senast: Sorbe
·
Utrustning Jag letar HW Rhinotäcken i annonser, men vad är skillnaden mellan ett Rhino rug och ett Rhino wug? Någon som vet? Är båda utetäcken...
Svar
2
· Visningar
832
Senast: Nate
·
C
Utrustning Ja ni ser ju rubriken! Är det några fler som är beroende av grimmor? Jag har två st hästar, ena har färgen blått o den andra färgerna... 2 3
Svar
50
· Visningar
3 620
Senast: Totola
·
E
Utrustning Provade stallkompisens pelham på min häst, det passade bra i själva mundelen men de övre 'hävstängerna' (vet inte vad de heter :p) satt...
Svar
5
· Visningar
906
Utrustning Ska köpa ett rakt bett, har provat ett av en kompis men vi kunde inte mäta det och hon kommer inte ihåg va det va för storlek. Han har...
Svar
5
· Visningar
751
Senast: jenny82
·
A
Utrustning Vil bara veta hur Zaldi sadlarna är i bom storlekarna? Är de bra? För de är ju himlans sköna :love: Vet någon hur det är att... 2 3
Svar
45
· Visningar
20 896
Senast: frenger
·
Utrustning Hur ligger denna sadel anser ni? 3 olika koppjärn. Normal mot vid, vid och x-vid. 1. ? 2. ? 3. ? Ser den ut att ligga i...
Svar
10
· Visningar
1 196
Senast: Juzzzen
·
T
Utrustning Hej, vet inte vart jag ska posta denna tråd... Men hur hade ni gjort om ni köpt en beg sadel av ett företag på nätet där skicket...
Svar
6
· Visningar
986
Senast: TB-lover
·
Utrustning Vad rider alla buke människor på för bett??? Själv så är det pessoa och rakt tränsbett... 7 8 9
Svar
167
· Visningar
10 580
Senast: kirrekorv
·
T
Utrustning Har lite svårt att välja en sadel till mitt halvblod. Han är 5 nu och det är dags att investera i en bra hoppsadel... skulle behöva lite...
Svar
10
· Visningar
2 038
Senast: MissOnly
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka