Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Kryptisk rubrik. Men skulle om det ens existerar gärna vilja ha ett par benskydd som skyddar lika bra som senskydd, men där det är... 2
Svar
35
· Visningar
2 993
Senast: poff
·
S
Utrustning Vad skulle ni köpa (inte spara till) om ni helt plötsligt fick 600 kr?:idea: *ide brist* 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 928
Senast: Sunshiine
·
Utrustning Rider's Corner´s säkerhetsväst är ju mycket populär, som ni kanske vet (iaf i mina trakter :D) Och idag pratade vi om den i stallet...
Svar
9
· Visningar
1 175
Senast: Sunshiine
·
Utrustning är det ngn som har den här sadeln? vad tycker ni om den? bra? dålig?
Svar
7
· Visningar
953
Senast: hopp_o_galopp
·
Utrustning Vad finns det för några? Inte bomull, men fleece eller liknande tyg på undersidan. Utseendet är inte så jätteviktigt, men nån diskret... 2 3
Svar
55
· Visningar
3 562
Senast: EmelieR
·
M
Utrustning Undrara bara hur många schabrak/vojlockar du äger på ett ungefär? Kul att veta;):bump: 2 3
Svar
45
· Visningar
2 868
Senast: puggan
·
T
Utrustning Spelar det någon roll vilket spö man använder sig av, vanligt kort eller dressyrspö? Då gäller det vid allroundridning,jag gillar bäst...
Svar
4
· Visningar
1 031
S
Utrustning Undrar om den ligger rätt... När ni rider. Använder ni topp eller bh? Jag har alldrig vågat att rida med bh. Inte med bygel. Många har... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
4 541
Senast: roadkilled
·
Utrustning hejsan! brukar ni använda er av olika bett beroende på om ni hopparrider dressyr eller rider ut? byter de flesta av er även... 2 3
Svar
47
· Visningar
2 861
Senast: moonlightmotala
·
Utrustning Kör vidare lite på den här matchningstråden... :D Jag som älskar att matcha... men som sagt, vad har din häst mest för färg på sina... 2 3 4
Svar
71
· Visningar
4 582
Senast: Myzan87
·
Utrustning Jag skulle vilja ha lite hjälp från er snillen här:bow: jag är som vanligt ute i sadelträsket och letar, och har börjat kika lite på...
Svar
3
· Visningar
866
Senast: mataii
·
Utrustning vad har ni bredare el smalare tyglar? varför har ni valt det ni har? ger bredden på tygeln ngn skillnad i ens förhållningar? eller... 2
Svar
38
· Visningar
3 045
Senast: Zaida
·
I
Utrustning Har en 4-åring på foder nu och han har blivit väldigt irriterad i munnen. Han är lite jobbig att tränsa och när jag rider så verkar... 2
Svar
22
· Visningar
1 593
J
Utrustning någon som har provat både kingslands ridbyxor jessica fancy och pikeurs cindy? eller som i alla fall har provat jessica fancy...pikeur...
Svar
11
· Visningar
902
Senast: Elektron
·
K
Utrustning Har kjøpt meg ny häst og jag behøver en ny sadel til han, da den jeg har var for trang. Har noen noe godt forslag til farger på läder...
Svar
12
· Visningar
1 038
Senast: KorsmoLappen
·
K
Utrustning ska prata med fullblodsdivans ägare nu om jag lyckas sälja nordsvensken. och hon är den hästen i stallet som är i störst behov av sadel...
Svar
1
· Visningar
650
Senast: Krulidut
·
Utrustning Hur är det egentligen med hackamore på tävling (klubbtävling och lokal tävling) - får man använda det?? Detta gäller främst dressyr och...
Svar
3
· Visningar
1 209
Senast: Liten
·
Utrustning Har några gånger sett en hals som knäpps med kardborre undertill som har hål för öron och ögon men alltså även täcker ganachen. Den är i...
Svar
8
· Visningar
1 378
Senast: Nate
·
K
Utrustning Letar dressyrsadel till min häst som är väldigt bred över ryggen. Provade en Jessica Crown dressyrsadel med ullstoppning ca 3-4 år...
Svar
13
· Visningar
2 613
Senast: Mozart
·
Utrustning Vilken färg på schabraket passar till en gulbrun häst? Tycker att hans färg är jättesvår och allt tycks skära sig. Jag har just nu i... 2
Svar
27
· Visningar
2 001
Senast: TeamVM
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Jobba som veterinär
  • GVFÖ 2025
  • Eurovision 2025

Hund, Katt, Andra Djur