Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Jag fick låna en "munnmätare" en en kvinna som kommer till vårt stall ibland, och vi kom fram till att min häst har ett bett som är en...
Svar
17
· Visningar
2 275
Senast: bigganl
·
Utrustning Om man ska investera i ETT Back on Track täcke vilket tycker ni är bäst att köpa? Vill ju kunna använde det så mkt som möjligt året...
Svar
13
· Visningar
1 017
Senast: Breccia_
·
D
Utrustning Tittade på nyheterna på Hööks hemsida och tycker den nya dressyrgjorden ser lika ut som den ÖB har (dock osäker om den på ÖB hade...
Svar
2
· Visningar
855
Senast: diny
·
Utrustning Ponnyn har bogskav av sitt täcke, inte jättemycket men lite päls har fallit av. Hon har ett bogskydd i något elastiskt material, men...
Svar
11
· Visningar
1 365
Senast: skogersson
·
M
Utrustning Kan man rida med fleecelindor? Eller visst är det mer stall&transport? När man rider brukar man ha elastiska? eller?:S:crazy: 3 4 5
Svar
82
· Visningar
7 130
Senast: independent
·
M
Utrustning Hur är den hjälmen i storleken? Blev lite sugen på den:d Är den samma som JW'n?
Svar
6
· Visningar
849
Senast: _Mella_
·
G
Utrustning Hallloj alla här på buke! Undrar bara om någon vet en sadel, hoppmodell, som liknar Morris & Nolan sadlarna, men är något billigare...
Svar
13
· Visningar
1 070
Senast: Gikan
·
Utrustning Letar efter ett innetäcke med rejält smal hals, han är ju så knasigt byggd så han kryper ur alla...:) Vad ska man leta efter då?
Svar
1
· Visningar
599
Senast: cämela
·
P
Utrustning Vad är det egentligen för skillnad på de hjälmarna? Vilken är bäst? Wellington...
Svar
6
· Visningar
1 197
Senast: Sorbe
·
Utrustning Jag har funderat på att köpa en bomlös för att kunna bygga muskler på min ena häst innan vi ska på sadelutprovning och prova ut en ny...
Svar
8
· Visningar
2 460
Senast: cano
·
T
  • Låst
Utrustning vad kan man få ut för en wintec allrund 500 cair? Brun, knapt anv. Stigläder stigbyglar å sadelgjord medföljer..
Svar
4
· Visningar
817
Senast: fjordtokan
·
Utrustning Vad är det för skillnad på tex bridong bett och vanligt delat bett? Det verkar vara mycket mindre iaf:) 2
Svar
39
· Visningar
2 499
Senast: Pazuzu
·
Utrustning Nu är jag på jakt efter nya stigläder. De gamla är ett par Knights och trots att det är nylonkärna så töjde de sig! :eek: :mad: Så nu...
Svar
10
· Visningar
1 310
Senast: Nate
·
Utrustning Hej, söker en sadel till fullblodskorsning. Hon är ca 95 grader (+-) och spikrak med en 6 cm hög manke i sadelläget. Det ska var en 17"... 2 3
Svar
47
· Visningar
3 136
Senast: fjordtokan
·
E
Utrustning Jag skall köpa ett övergångstäcke och har fastnat för Horseware, mediumfodrat 200 gram. Jag har Rhinotäcken sedan tidigare men funderar...
Svar
3
· Visningar
923
Senast: Luxurios
·
Utrustning Någon som provsuttit i den eller sett den live? Tycker att den liknar Butet lite vid bakvalvet (på bilden iaf)...
Svar
11
· Visningar
1 214
Senast: Ickiz
·
Utrustning vart lägger ni den? den inre alltså..
Svar
13
· Visningar
968
Senast: Ellyne
·
B
Utrustning Hej! Jag väntar på att få hem en sprillans ny Butet sadel i cachou (mörkbrun) så nu undrar jag vilka märken som har samma bruna nyans...
Svar
5
· Visningar
1 283
Senast: Aliina
·
L
Utrustning Finns ju redan en som här tråd för färgen Tabacco, men nu undrar jag; exakt hur ser färgen Havanna ut? Har hittat ett träns jag vill...
Svar
1
· Visningar
562
Senast: Lawendel
·
Utrustning Vart hittar man sådana? Ska passa en Startrekk Island.
Svar
3
· Visningar
720
Senast: snuffsie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka