Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

K
Utrustning Hejsan! jag snurrar kanske helt i nattmössan men jag har för mig att jag läst att vissa rider med kapson. Är detta möjligt och hur... 2
Svar
24
· Visningar
3 428
Senast: *tove*
·
J
Utrustning Har funderingar på att införskaffa ett sådant här Novabett till min pålle. Han har stl. 11,5 i ett 3-delat metallbett nu, vad ska jag ta...
Svar
6
· Visningar
908
Senast: Jenna
·
Utrustning som rider med ett sånt här bett?
Svar
6
· Visningar
1 178
Senast: pomelo
·
E
Utrustning Mitt sto har blivit riden med bomlös sadel ca ett år. Både när jag rider barbacka och med bomlös sadel så går allt bra, hon verkar inte...
Svar
12
· Visningar
1 099
Senast: GloriaOrion
·
H
Utrustning Sorry nu att jag tar upp detta ämne, vet att de är uppe ofta. Men de är en sak jag inte fått klart för mig ännu. Hästar som går ute...
Svar
6
· Visningar
935
Senast: Havregryn
·
C
Utrustning Ok, nu skall tjejen kläs ut i bling-bling på pannbandet :love: :p Vilka är era bästa tips på fejk-diamanter till ett måttligt pris... 2
Svar
28
· Visningar
2 907
Senast: palle
·
Utrustning Jag har nu suttit i flera timmar och letat efter det "perfekta täcket" ;) Men hittar inte vad jag vill ha. Så jag tänkte att ni kanske...
Svar
7
· Visningar
892
Senast: Idasagare
·
Utrustning Vart hittar man dem på Internet, tycker att de är jättefina, de är lite glansiga i materialet (oftast röda & blå vad jag har sett :p )...
Svar
7
· Visningar
1 061
Senast: Diba
·
J
Utrustning min häst har tappat en del muskler som nu är under uppbyggnad. Har dock upptäckt att pälsen, mestadels vid manken men även lite bak på...
Svar
1
· Visningar
761
Senast: Join_me_
·
C
Utrustning Hur långa är ett par tyglar i full? Min kompis köpte ett par i ullared som va 130 cm, är dom för korta? :S Hehe tacksam för hjälp...
Svar
4
· Visningar
708
Senast: Chebban98
·
N
Utrustning Hej! Min häst har som vana att lägga tungan över bettet. Veterinären drog för ca ett år sedan ut en vargtand. Det var förmodligen denna...
Svar
1
· Visningar
664
Senast: bigganl
·
T
Utrustning Funderar på att köpa ett Catago vintertäcke. Är det någon som har nån erfarenhet av dessa? Passform? Hållbarhet? Vad är det för foder... 2
Svar
22
· Visningar
3 774
Senast: jo7
·
J
Utrustning Vad har ni för storlek på grimmor, träns, benskydd etc? Alla har säkert inte täcken på sina cobbar men ni som har det, vad drar de för...
Svar
3
· Visningar
790
Senast: lenven
·
P
Utrustning Oj, detta trode jag aldrig att jag skulle börja med igen men snart är tiden kommen. Jag och vår fullblodshäst som går på banan skall gå...
Svar
1
· Visningar
674
Senast: TheOne
·
Utrustning Är lite sugen på att köpa ett sådant. Men det ser nästan rött ut på bilderna? Är det brunt irl eller rött var min fråga alltså? :p
Svar
14
· Visningar
1 287
Senast: sweet_extraa
·
K
Utrustning Funderar på att köpa ett torkskåp att hänga upp blöta täcken i. För att täcken ska torka bra så måste det ju vara varmt ( inte full...
Svar
6
· Visningar
2 014
Senast: Eskita
·
Utrustning Ut i sadeldjungeln bär det igen. Ska köpa två sadlar, en hoppsadel och en dressyrsadel. Vad gäller hoppsadeln är det inga större problem...
Svar
7
· Visningar
1 252
Senast: Rumpnissen
·
N
Utrustning funderar på att köpa den bomlösa sadeln där o vore smidigt att köpa pad där också.. någon som har en sådan? hur är den? någon bild...
Svar
5
· Visningar
935
H
Utrustning Har hemma typ nu så eftersom jag ej ska jobba i morgon tänkte jag passa på att sy. Har inget ländtäcke som man bara fäster bakom sadeln...
Svar
2
· Visningar
1 107
Senast: Havregryn
·
Utrustning Jag har fått tips om att M&N kanske skulle kunna passa min häst. Testade att lägga på en med 32 i bom. Givetvis på tok för smal. Har...
Svar
7
· Visningar
1 055
Senast: Abbe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V