Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

T
Utrustning Alla som inte gillar att mocka eller är för lata för det. Nu äntligen så är lösningen här :eek: http://www.stablemaid.com.au/ Har...
Svar
14
· Visningar
1 084
Utrustning Har redan gjort en tråd här om glappande bakvalv. Har nu tagit bilder på hur min Wintec sadel ligger på min häst på stallgången. säg...
Svar
9
· Visningar
1 191
Senast: feel
·
Utrustning Jag vet att det finns elslingade vantar på travmarknaden, men jag kan inte hitta någon återförsäljare! Någon som vet var man kan köpa...
Svar
2
· Visningar
2 920
Senast: Hallonsoda
·
N
Utrustning Jag har haft mitt sto i 3 år snart och har lite problem med sadlarna.. första sadeln(den hon kom med) var sne.. pga att hon va...
Svar
11
· Visningar
1 210
Senast: Nora_
·
Utrustning Betyder det att den är för vid?
Svar
5
· Visningar
1 069
Senast: caballus
·
U
Utrustning hur högt ska bettet sitta? hur vet man att de sitter bra? någon som kanske kan visa en bild på hur högt/lågt bettet ska vara? har...
Svar
8
· Visningar
4 958
·
I
Utrustning Nu är det såhär att jag börjat passa/rida en häst. Han är en ganska så stor pålle men mycket muskler :devil: Eller ja, han är väll 165...
Svar
3
· Visningar
957
·
Utrustning Är det nån som har en sån eller bara provsuttit den? Vilken typ av hästrygg tror ni den passar till? Eftersom att jag ev. kommer köpa...
Svar
12
· Visningar
1 422
·
Utrustning Var kan man hitta täcke med lammskinn över ryggen? Min hästs fysioterapeut sa att jag skulle byta ut mitt back on track täcke till ett...
Svar
3
· Visningar
977
Utrustning hur skyddar ni sadeln i regnväder???
Svar
13
· Visningar
974
·
K
Utrustning Jag undrar om någon har hunnit testa den nya sadeln från Wintec; 500 Close Contact? Eller har ni erfarenhet av någon annan av deras...
Svar
11
· Visningar
1 326
·
X
Utrustning Om man planerar att träna och tävla både dressyr och hoppning men inte har råd med två fina sadlar, vad gör man då? Köper två billiga...
Svar
6
· Visningar
794
·
S
Utrustning Hej alla ni! Då var det dags att köra upp för BE-kortet. Jag har läst privat och kört upp en gång men det gick inge bra. Finns det... 2
Svar
24
· Visningar
20 119
Senast: lil-sis
·
Utrustning Jag ska nu köpa nya bett till min unghäst. Ska prova ett rakt bett på honom. Men vilket är bäst, lösa ringar eller fasta ringar? Det...
Svar
8
· Visningar
1 767
Senast: jenny82
·
Utrustning Tänkte nog investera i ett till regntäcke och jag vill jua helst ha ett rosa då :angel: Någon som vet om det finns någonstans? Helst...
Svar
14
· Visningar
1 399
Senast: palle
·
F
Utrustning Hej! Vilka av dessa vinter, regn -och stalltäcken skulle ni välja? Ett täcke av varje typ. (helst inte dom över 1000kr :crazy: )...
Svar
4
· Visningar
840
Senast: Fannyyy
·
C
Utrustning Var kan man hitta en sådan? Letar med ljus och lykta efter en manskapssadel i brukligt skick, men jag hittar inte en enda :eek: Har...
Svar
16
· Visningar
4 545
Senast: Maddu
·
Utrustning Idag fick pappa ett ryck och gav mig en klippmaskin:p Vad ska man tänka på osv när man klipper? tackar på förhand:bow: 2
Svar
20
· Visningar
2 829
Senast: Superbiddi
·
L
Utrustning Är på jakt efter vintertäcke med hals, vill ha ett bra halstäcke som man kan sätta fast med dragkedja så det inte glipar. Vet att jag...
Svar
3
· Visningar
687
Senast: Zlatan
·
C
Utrustning Nu är det dag för ny dressyrsadel och jag behöver hjälp med vilka modeller som kan tänkas passa, känns lite meningslöst att hålla på och...
Svar
4
· Visningar
911
Senast: Choklad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V