Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Hej är det någon mer som har en Kentauer Priamos hoppsadel. Isåfall hur länge har du haft den ? Jag har haft min i ca 3 månader nu,och...
Svar
4
· Visningar
1 713
Senast: crax
·
I
Utrustning ... är jag på jakt efter! :idea: Skulle vilja ha något liknande denna http://www.kefly.se/HTML/visabild.php?fid=195&nr=1 men hellre...
Svar
2
· Visningar
901
Senast: Fidelity
·
A
Utrustning Har fått fatt på ett träns i londonrött, riktigt snyggt. Vet dock inte märket, HMC står det på det, vad är det? utgår från att det är...
Svar
7
· Visningar
2 407
Senast: bigganl
·
Utrustning Passar dom häst som är lite bredare över bogarna ? Finns det ngn modell som har bogveck ? Är dom värda sitt pris?
Svar
2
· Visningar
697
Senast: The_grinch
·
T
Utrustning Funderar på att köpa en klippmaskin men är inte så hemma på området. Har tittat på en Delaval som är tystgående och lätt. Vill gärna...
Svar
14
· Visningar
3 200
·
Utrustning Någon som har jacsons regntäcke/vintertäcke med 4-vägsstretch? jga har precis fått mitt, och tycker det ser super ut. Någon som tycker...
Svar
8
· Visningar
770
·
Utrustning Jag har redan fattat att vitt är värdelöst... Hinner ju inte ens sitta upp innan de är smutsiga:cool: Som jag har förstått det så...
Svar
11
· Visningar
1 418
·
P
Utrustning Ska nu börja använda benskydd på en av mina hästar som han ska ha i hagen och undrar därför om ngn har tipps på några bra benskydd som...
Svar
12
· Visningar
1 451
Senast: zanzan
·
Utrustning min gel pad har en lite mjukare sida å en lite stummare, och jag kommer inte ihåg vilken sida man skall ha mot hästen? inköpt på myone...
Svar
2
· Visningar
615
Senast: Shimzy
·
C
Utrustning Är det ngn som har dessa skydden de är av märket jhl? Ngn som vet något om detta märke?
Svar
6
· Visningar
948
Senast: pomelo
·
S
Utrustning Tror det funnits en tråd med tips om det tidigare, men lyckades inte hitta någon nu... Vad jag vill ha är alltså rundsydda tyglar och...
Svar
5
· Visningar
742
Senast: ScissorHands
·
N
Utrustning Min Stübben sadel är inte den bästa i passformen (den passar hästen ok, men har så smal kanal och bossor) och jag funderar nu på att...
Svar
5
· Visningar
674
Senast: Nyrelski
·
Utrustning Undrar bara om någon har just golvvärme i stallet eller hört talas om någon som har. För min del kan det låta lite märkligt men...
Svar
6
· Visningar
2 815
Senast: Sassy
·
W
Utrustning Hej! För ett tag sen sålde de strykkappor från Lami cell, som det var en häst/ponny på karbaren. Jag såg dem på Horse Show i Göteborg...
Svar
1
· Visningar
588
Senast: svea08_
·
C
Utrustning Läste tråden om mattes paden här på buke och googlade lite för att se deras färgkombinationer å vilka återförsäljare som fanns, men det...
Svar
10
· Visningar
1 471
Senast: clint Eastwood
·
Utrustning Idag regnade det massor här och varenda gång det regnar tänker jag att jag borde inföskaffa mig irdentliga regnkläder, men det bli...
Svar
6
· Visningar
796
Senast: Ginne
·
J
Utrustning Har hittat några snygga täcker på Ebay som jag funderar på att bjuda på. Undrar bara hur man vet vilken storlek man ska ta. Stl 125 och...
Svar
4
· Visningar
745
Senast: ann80
·
Utrustning jag och min kompis ska vara med och hoppa maskeradhoppning till jul. vi ska vara dressyrryttare:angel: vi ska ha: vitt schabrak...
Svar
5
· Visningar
951
Senast: Anna-panna
·
A
Utrustning Ta ett kort på din häst med utrustning och lägg ut den här. Skriv vad det är för märken osv. :bump:
Svar
3
· Visningar
893
Senast: Nitronom
·
A
Utrustning Jag har kommit på varför min sadel åker fram, tror jag. Det är en Stübben VSD. Jag har hoppat och ridit ute mycket så jag har kortat...
Svar
3
· Visningar
691
Senast: Alpin87
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka