Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Om en prestige-sadel har 34 i bomvidd, är det en normal då, eller vid? 2
Svar
32
· Visningar
24 859
Senast: Centaur
·
C
Utrustning har lite beslutsångest, provade dem och tyckte typ om båda lika mkt, men är nog lite mer för de gröna ändå! vilken färg tycker ni är... 2
Svar
21
· Visningar
1 506
Senast: Farrix
·
A
Utrustning Är ni inskränkta på eran gren eller tar ni det i utrustningsväg som behövs. Även om det inte är rätt för just eran gren. Detta gäller...
Svar
7
· Visningar
829
Senast: Magic_Mac
·
Utrustning Rider ett halvblodssto som till sättet är en väldigt bestämd dam. Man hunsar så att säga inte omkring henne hur som helst, o passar det...
Svar
8
· Visningar
3 019
Senast: ESH
·
G
Utrustning Jag är galen i nasse och undrar om det finns täcke schabrak skydd ja allt med han på?? Någon som har?=)
Svar
10
· Visningar
1 149
Senast: Alpin87
·
C
Utrustning Eftersom jag sålt det mesta av pållen saker så var jag ju tvungen att köpa en massa nya grejer :D Jag visste ungefär vad jag ville ha...
Svar
2
· Visningar
686
Senast: Naggur
·
C
Utrustning Finns det? Jag har funderat på den från Hööks. Men den har dom höjt priset på så förbannat, så jag tvekar. Jag kanske är dum? Den är... 2 3
Svar
41
· Visningar
3 092
Senast: Cronis
·
Utrustning Hej på er, här kommer en fråga om nått som jag aldrig fattat. Det verkar vara i ropet nu att ha matchande schabrak och "öronskydd"...
Svar
6
· Visningar
1 138
Senast: HannaZ
·
P
Utrustning jaha, nu kommer den här eviga bomlösa-sadlar diskussionen upp igen:smirk: jaa, de e så att jag har kollat mycket på barefoot-sadlarna...
Svar
7
· Visningar
1 273
Senast: Matiz
·
M
Utrustning Hej! Vet inte vart jag ska läggadenna tråd igentligen men testar här.. Tänkte fråga er bukare en sak och hoppas på svar.. Jag har en...
Svar
11
· Visningar
802
Senast: Elwira
·
Utrustning Vet inte om det finns någon sådan här tråd innan men jag testar ändå. Är så att jag sedan tidigare fått krav av min hästtandläkare... 2
Svar
26
· Visningar
3 786
Senast: Kafferosta
·
Utrustning Var hittar man ett snyggt stångbett med rak mundel (eller mullen mouth eller ev mkt låg port) i mässing, cyprium eller något annat...
Svar
1
· Visningar
697
Senast: Centaur
·
K
Utrustning Jag har ett 6-årigt halvblodspojk som har börjat med lite konstigheter.. Köpte honom i somras, han har samma sadel nu som då, men nu har...
Svar
1
· Visningar
783
Senast: cili
·
Utrustning Nån som har det nya Eventtäcket (undercover) det som man kan byta "undertäcke" på själv? Tycker det verkar smidigt, men tänkte höra...
Svar
4
· Visningar
673
Senast: Milou75
·
Utrustning Är det någon som vet om man kan hyra en hästbuss någonstans i Stockholmstrakten? Vi har nämligen ingen dragkrok på vår bil, så det...
Svar
1
· Visningar
1 548
M
Utrustning Jag söker med ljus och lykta efter smarta sätt att utfodra sina hästar i hagen på ett säkert och hygieniskt sätt! :bow: Har kollat...
Svar
12
· Visningar
11 304
Senast: MikaTela
·
Utrustning så nu måste jag komplettera garderoben under hösten. Förslag på prisvärda kläder med god funktion och som ser hyfsade ut mottages... 2
Svar
22
· Visningar
2 529
Senast: Armani__
·
E
Utrustning Min häst är BRED (ca 115 grader), bred platt rygg, har ingen direkt manke och så är hon ganska mycket svankryggig. Söker en... 2
Svar
20
· Visningar
1 650
Senast: Egonson
·
Utrustning :crazy: Kikade på dem när jag o mamma var o storshoppade (jag hade 5000 för mkt på mitt konto tyckte jag :D ) i helgen. Blev helt...
Svar
11
· Visningar
1 324
Senast: AnnetteHansen
·
Utrustning Tja, det är bara att inse att jag behöver ha en boogie. Ena hästen gillar inte alls det enaxlade och har börjat att åka väldigt oroligt... 2
Svar
36
· Visningar
3 135
Senast: Miss Sixty
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka