Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

M
Utrustning Här ska det köpas ny sadel.. har fått för mig att vi vill ha en appalosa sadel.. Men vilken? Är lite intresserad av Appaloosa... 2
Svar
26
· Visningar
4 524
Senast: Centaur
·
Utrustning Att lägga mellan sadel och schabrak, hur bra är dem och hjälper det till att hålla stilla både vid uppsittning och under ridturen?
Svar
4
· Visningar
1 669
Utrustning Vad är det för skillnad på ett tredelat fullcheek och ett vanligt tredelat? Vad har själva stängerna för funktion sas?
Svar
16
· Visningar
6 685
Senast: *nuthella*
·
Utrustning Hallå! Är det någon som lämnat in sin loksele på uppdoning? Vad fick ni göra och vad kostade det? Har en loksele som ligger som är...
Svar
4
· Visningar
1 181
Senast: EmblaAsk
·
Utrustning Min dam har börjat hata att ha täcke på sig eller nåt. Hon har haft täcke på sig hos hennes förra ägare och även hos mig ibland, nu var...
Svar
5
· Visningar
864
Senast: quigley
·
S
Utrustning Hur vid är egentligen en Siegfried CS med bom 32? Vet någon grader? Min pålle har en Globus Clic dressyr i storlek 36, den är lite väl...
Svar
1
· Visningar
722
F
Utrustning Någon som vet var man kan köpa bra och billiga OTÖJBARA stigläder??
Svar
6
· Visningar
906
Senast: _Peplis_
·
Utrustning Fattar inte det ritkgit. Nån som kan beskriva?
Svar
6
· Visningar
826
Senast: Breccia_
·
Utrustning Vad tror ni om att använda en sån här: http://horze.com/product_info.php?cPath=41_13&products_id=17625 som ilägg/ extra utfyllnad i en...
Svar
4
· Visningar
790
Senast: mahlmt
·
I
Utrustning Hej, Hjälp mig hitta ett brunt träns i storlek X-full till vårt kallblod. Det ska användas till/passa till en brun Barefoot Cheyenne...
Svar
3
· Visningar
724
Senast: bigganl
·
G
Utrustning Har ett träns med pullarnosgrimma på min häst för att hon passar bäst att ridas med det. Nu är det så att själva plattan i mitten inte...
Svar
1
· Visningar
550
Senast: Lazy Lady
·
T
Utrustning ..ridbyxor, är det någon som har såna, från h**ks? Är de sköna? hur är materialet? passform? storlekarna? :confused: //
Svar
7
· Visningar
787
Senast: thilia
·
S
Utrustning Hallå där ute:) Hade tänkt å införskaffa nya tävlingsridstövlar på Globen i år! Och undrar om ni har några favoriter som inte kostar...
Svar
8
· Visningar
1 513
Senast: FadeAway
·
Utrustning jag har kollat lite på deras hemsida och hittar priser på amazon mm men inte på contessa :confused: är det ngn som vet vad den kostar...
Svar
1
· Visningar
1 113
Senast: _Peplis_
·
E
Svar
3
· Visningar
617
Senast: Elemmírë
·
B
Utrustning Har lånat hem några olika dressyrsadlar, har ännu inte provat dem på hästen men är lite nyfiken på de olika sadlarna, kvalité mässigt...
Svar
2
· Visningar
741
Senast: BancoB
·
B
Utrustning Såg en bild här på buke, på ett jätte fint ljusgult schabrak! Vill jätte gärna ha ett sånt, men hittar inte ljusgult någon...
Svar
3
· Visningar
909
Senast: Jenny1
·
Utrustning Letar med ljus och lykta efter ett träns med V-pannband med mässingdetaljer på, alternativt bara ett V-pannband med mässing... Var kan...
Svar
3
· Visningar
756
Senast: rassub
·
F
Utrustning hej! Ja ha, nu ska man leta sadel då, jippi....:mad: Nä, inget jag vill men jag måste ju någon gång börja rida min häst igen Men...
Svar
4
· Visningar
689
Senast: Fluff3
·
T
Utrustning Jaha då e de kanske dags o leta upp ngt som kan passa denna nya mkt omusklade o ngt defekta dam :D till andra hästen har jag en...
Svar
16
· Visningar
1 030
Senast: touched
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rintränings- och utställningstråd
  • Uppdateringstråd 31
  • Artfex S