Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

M
Utrustning Hej! Först och främst vill jag rikta ett tack till alla er som skrivit i tidigare trådar om bomlösa sadlar! Jag har fått många bra...
Svar
9
· Visningar
1 058
Senast: palle
·
L
Utrustning Har ni handlat hästgrejer från Ebay? Funderar på om jag skall våga eller inte, man blir ju alltid lite feg när det är utanför Sveriges... 2
Svar
20
· Visningar
1 968
Senast: Vannie
·
C
Utrustning Behöver lite hjälp att hitta en bra sadel till min häst. Har just nu en Globus clic hoppsadel med bomvidd 36. Pållen har enligt...
Svar
15
· Visningar
1 055
Senast: MoQ
·
P
Utrustning Hej, Jag skulle behöva hjälp med att hitta hjälptyglar som får min travare att söka sig neråt. Jag är medveten om att det inte är... 2 3
Svar
40
· Visningar
2 620
Senast: mumrikan
·
Utrustning Är det någon som har bild att visa på Börjes bomlösa? Är det öppna fickor på den så man kan stoppa om den själv? 2
Svar
30
· Visningar
2 604
Senast: Matiz
·
M
Utrustning när jag var på Pingsttävlingarna på Strömsholm i våras såg jag en hoppryttare som hade vita ridbyxor med svart skoning. jag tycker det... 2
Svar
24
· Visningar
3 113
Senast: Disa
·
Utrustning Har nu under helgen en Equipe Grand Prix hemma. Den ligger som om den va specialgjord på hästen och alla kan se att han verkligen...
Svar
4
· Visningar
849
Utrustning vad tycker ni o Bates caprilli. Den nya med cair system.
Svar
5
· Visningar
860
Utrustning favorit i repris. vad önskar ni att det skulle finnas för utrustning på marknaden? dvs i stil med elektriska bandageupprullare med... 2 3
Svar
56
· Visningar
4 035
Senast: cili
·
Utrustning Vet ni vad det är ??? Jo att hästen nu har musklat sej så mycket att hans hoppsadel inte längre passar :crazy: Jag HATAR att...
Svar
14
· Visningar
1 150
Senast: palle
·
Utrustning Hej! Tjejerna som är i stallet har bett mig att leta efter roliga skritt täcken, sånna som är utformade och knäpps framför sadeln. Har...
Svar
10
· Visningar
1 427
Senast: Kolsyrad
·
Utrustning Krav: Tål regn, inte bara dugg utan REGN. Mycket reflexer så man syns Knäppning framför sadeln Ej fodrat så man kan använda det...
Svar
6
· Visningar
1 106
Senast: DubbelAnnika
·
Y
Utrustning Jag skulle vilja ha typ Sonneriter eller sånna som liknar dom.. fast inte sånna som kostar skjortan... Eller är det så bra kvallitet att...
Svar
3
· Visningar
917
Senast: diny
·
Utrustning Som finns i 16", wide/xwide. Har ju tittat på HdR's, samt MN men vad finns det för andra bra? Inga såna där extremt små som stübben ;)...
Svar
6
· Visningar
1 036
Senast: Supersonic_
·
B
Utrustning Har idag en utprovad dressyrsadel. På 2 år så har hästen ändrat sig. Har blivit smalare. Konstigt tycker jag. Då jag tränar bättre och...
Svar
1
· Visningar
570
B
Utrustning Min d-ponny har fått mer muskler och mer energi och har därmed blivit VÄLDIGT stark när jag rider ut i skogen. Jag rider på ett rakt...
Svar
6
· Visningar
803
Utrustning jahapp..inte trodde jag att den dagen skulle komma..dagen som jag VILL köpa mig ett par läder ridstövlar!:angel: Har alltid ridit... 2 3
Svar
45
· Visningar
2 724
Senast: MALINox
·
Utrustning Någon som har dem? Jag var till en viss hästaffär i Luleå i går, och köpte bl.a. ett ländtäcke, handskar, benreflexer och lite tråd...
Svar
8
· Visningar
1 355
Senast: Grålly
·
B
Utrustning Jag har INGEN aning om vart den här tråden skall ligga, men jag chansar. Finns det något som heter muskelspray och var får man isf tag...
Svar
2
· Visningar
993
Senast: lil-sis
·
J
Utrustning Har ni era fårskinnspaddar över eller under schabraket/vojloken? Fick höra av en kompis att padden inte fyllde sin funktion om den...
Svar
14
· Visningar
2 707
Senast: HannaZ
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rintränings- och utställningstråd
  • Uppdateringstråd 31
  • Artfex S