Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Är nu ute i sadeldjungel och söker igen. Men vill gärna ha lite olika ideér från er om vad för sadel som kan passa denna häst? Kan hända...
Svar
7
· Visningar
879
Senast: Bill
·
Svar
25
· Visningar
2 121
Utrustning hade tänkt köpa en rs 2000 väst. någon här som har erfarenhet av dem? är de så små och lätta dvs. osynliga som folk säger? :p och vad...
Svar
19
· Visningar
1 131
Senast: Lazy Lady
·
T
Utrustning Har funderat lite, små flummigt så där. När folk vill köpa en billig sadel rekomenderas ju oftast en begagnad av bättre märke. Men säg...
Svar
4
· Visningar
717
Senast: ang
·
A
Utrustning Nu har jag ångrat mig och ska köpa en GPA Speed Air istället för en JW. Jag vill bara veta vad det är för pris på dem, har hittat... 2
Svar
20
· Visningar
1 613
Senast: Panikie
·
E
Utrustning Någon som vet bomvidden i grader på Knights Lady Rowina i bomstrl Wide? Och finns det motsvarande bomvidd i grader på Pfiff Amaretto?
Svar
1
· Visningar
781
Senast: Egonson
·
H
Utrustning Jag har precis börjat min bana på den akademiska ridningen och vill ju gärna då ha lite nya prylar till min nya pålle. Jag har dock...
Svar
2
· Visningar
1 823
Senast: Hillabilly
·
Utrustning Surfade runt lite igår och hittade en butik på nätet som hade kavajer från MH:confused: Jag hade ingen aning om att de ens gjorde...
Svar
1
· Visningar
588
Senast: lady_vip
·
Utrustning Ni som är lite inne på detta med bomsadlar och hur de är i formen. Vilka andra märken kan man jämföra Kloster Schöntal med? Vet att...
Svar
6
· Visningar
964
Senast: CarEr
·
S
Utrustning Någon som vet någon sida där man kan köpa typ en tävlingsskojrta + slips till killar.. hittar ingenting?
Svar
2
· Visningar
662
Senast: sweet_extraa
·
S
Utrustning Någon som vet någon sida där man kan köpa typ en tävlingsskojrta + slips till killar.. hittar ingenting?
Svar
2
· Visningar
743
Senast: sweet_extraa
·
Utrustning vad har ni för erfarenheter utan dessa sadlar? hur är de i bommen? finns det olika modeller av morris & nolan? jag har tittat lite på...
Svar
6
· Visningar
1 072
Senast: Inka-90
·
C
Utrustning Någon som vet vad det är för sadel. När såldes den, sälj ännu? Pris? kvalite?
Svar
6
· Visningar
804
Senast: clint Eastwood
·
H
Utrustning Hur är dom i storlekarna? Är dom mindre eller större än vanligt? Ja jag är lite lat.
Svar
2
· Visningar
528
Senast: Henchen
·
Utrustning Såg att Peder och Lisen har designat nåt nytt träns där bland annat nackstycket sitter längre bak på nackkotorna och är korsat under...
Svar
6
· Visningar
877
Senast: iafia
·
Utrustning I början när man rider på kandar, vill man kanske inte spendera en förmögenhet på dem ifall det inte sen visar sig att gå bra. Tex...
Svar
18
· Visningar
2 676
Senast: mumrikan
·
E
Utrustning Undrar om det är någon som provat att rida i en sådan. Det är en Iberisk sadel med flexibla ortspetsar. Funderar på att köpa en sådan...
Svar
1
· Visningar
699
Senast: Ruffa
·
S
Utrustning Nu har jag tabbat mig och slängt 1200kr i sjön.. köpte ett par cavallo stövelskaft, som jag redan när jag provade tyckte var för höga...
Svar
9
· Visningar
1 758
Senast: Ceta
·
Utrustning Innan buke krashade så fanns det en tråd om en hoppsadel helt i plast. Revolution sadel eller ngt liknande. Någon som har...
Svar
3
· Visningar
696
Senast: BeastieBabe
·
P
Utrustning Hej,är det någon som vet hur det blir om man vill att en återförsäljare ska ta hem tex, en hjälmmodel som de inte har hemma, och hjälmen...
Svar
2
· Visningar
637
Senast: Popyja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka