Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning sitter å pratar med en kompis nu om sadlar,om kingstone,den bruna,JAG har för mig att dom ska vara mörkbruna,men hon säger ljusbruna,så...
Svar
7
· Visningar
883
Senast: Fibusen
·
Utrustning hur ska jag bäst packa in en hoppsadel som ska skickas? Vill ju att den ska vara i lika fint skick när den kommer fram som när jag...
Svar
6
· Visningar
1 617
Senast: Muddson
·
Utrustning Då jag drattade av hästen med buller och bång förra lördagen behöver jag investera i en ny ridhjälm. Den gamla var en Champion Showring... 2 3
Svar
40
· Visningar
3 407
Senast: Lozzan
·
R
Utrustning Jag får fnatt snart .. har ett par dundersköna ridbyxor .. men eftersom jag går naturbruksgymnasium på annan ort, och jag kommer rida...
Svar
2
· Visningar
632
Senast: Rigolette
·
Utrustning Har läst lite i trådarna här om mögel på läder, men blev inte så mycket klokare.:crazy: . Jag har fått mögel på lädret i sadelkammaren...
Svar
2
· Visningar
704
Senast: xandoor
·
B
Utrustning jag har kommit på det, den perfekta utrustningsgrejen till hästar! något som varenda ryttare lär behöva! :banana: men nu när jag...
Svar
5
· Visningar
823
Senast: Tiggertjejen
·
Utrustning Har någon erfarenhet av dessa sadlar? Är dom jag är lite nyfiken på,har bomlöst men skulle vilja he en sadel och kunna hoppa i..
Svar
4
· Visningar
782
Senast: Snobben
·
S
Utrustning är det ngn här som har en sådan? passar den häst med hög manke? det är inte utbytbar bom på westernsadeln va? (jag vet inte alls)...
Svar
5
· Visningar
870
Senast: ScissorHands
·
Utrustning Jag vet att det finns/fanns en liknande tråd men jag hittar inte den tyvärr, skapar därför en ny! När börjar ni använda täcke till... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 075
Senast: My Beauty
·
Utrustning :) det ska vara svart och får gärna bestå av något som utmärker sig, inte ett helt vanligt svart bara. pullarnosgrimma tror jag passar...
Svar
3
· Visningar
844
Senast: CallMeAce
·
Utrustning Tänkte inskaffa säkerhetsväst, och bli snäppet säkrare när jag rider och kör min häst:D . De är ju minst sagt rättså dyra, och pengar...
Svar
8
· Visningar
2 196
N
Utrustning Nån som har erfarenhet av dessa? Vi har problem med att hitta en passande sadel till vår ena häst.. Har blivit rekommenderade att prova...
Svar
5
· Visningar
4 821
Senast: mackan
·
P
Utrustning Hur många här är det som har såna(ursäkta stavningen:o ). Var har ni köpt dom och hur trivs ni med dom? Funderar på en sån till...
Svar
2
· Visningar
761
Senast: Pysen
·
T
Utrustning Jag vill ha höga skydd på grabben men de skydd jag köpt satt perfekt fram men åkte ner bak. Det var hööks equi guard strl. cob. Nu måste...
Svar
3
· Visningar
816
Senast: Timpa
·
Utrustning Jag har fått en sadel av en kompis vars häst avlivats, som är av märket Her Cross? Någon som hört talas om den tidigare? Vad kostar...
Svar
4
· Visningar
2 005
Senast: orion_x
·
B
Utrustning Har fått en Albion dressyrsadel utprovad till min d-ponny. Red i den och hästen verkade tycka mycket mer om Albion än om County som jag...
Svar
5
· Visningar
1 048
C
Utrustning Vill gärna höra lite erfarenheter av er som rider med hackamore? Varför har ni det och fungerar det bra på er häst? Har en ponny som... 2
Svar
25
· Visningar
1 730
·
P
Utrustning Vi har haft en hel del problem med våran häst som började inte så länge efter att vi köpte han,det var allt ifrån att han var omöjlig... 2
Svar
24
· Visningar
2 040
·
Utrustning Kan nån hjälpa mej att ungefärligen säga vad bomvinklarna är på HdR:s sadlar på resp bomvidd? Eller står det nånstans så man kan kika...
Svar
3
· Visningar
3 445
Senast: Magnum
·
L
Utrustning Någon som har det täcket? Ska köpa ett regntäcke med fleecefodring + hals inför hösten & då hittade jag det på www.hastprodukter.se ...
Svar
3
· Visningar
690
Senast: Love_Maya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka