Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

J
Utrustning Alla sadelproffs: Har en sadel på prov för ev köp, o måste veta lite om hur den eg passar. Då jag är KASS på sadlar så har inte jag den... 2
Svar
37
· Visningar
4 328
Senast: _Peplis_
·
Utrustning När slår ni på skor med snösulor? Jag har aldrig behövt ha snösulor eftersom hästarna stod på en stor anläggning innan. Nu har vi ju...
Svar
7
· Visningar
795
Senast: Dundret
·
Utrustning Ser folk her inne snakker om Mia RS men hva er dette for en forhandler ? link ? hva selger de ? hvordan er kvaliteten ?
Svar
2
· Visningar
751
Senast: smulemor
·
F
Utrustning Vad ska ni har för jackor i stallet och att rida i under hösten/vintern? 2 3
Svar
42
· Visningar
4 489
Senast: Jardina
·
V
Utrustning Har en liten islandsvalack som inte går riktigt där han ska med huvudet, har nämligen aldrig lärt sig att sänka det. Så nu undrar ajg...
Svar
4
· Visningar
610
Senast: diny
·
B
Utrustning och då kommer ju tankarna på detta med BRODDAR..för och nackdelar,i hagen alltså! Hagkompisen vill ha så många broddar som möjligt på... 2
Svar
22
· Visningar
1 505
J
Utrustning Har jag hittat en snygg namnskylt till tränset :) Nu är bara frågan, ska jag ha den på nackstycket eller på pullarnosgrimman (på...
Svar
14
· Visningar
932
Senast: Fidelity
·
Utrustning Nu har jag börjat leta efter ett kandar till min häst och jag vet precis hur jag vill ha det dock är det lite för dyrt för tillfället så...
Svar
11
· Visningar
1 468
Senast: FadeAway
·
S
Utrustning har ett litet problem, min ponny är enligt längd 1.05 i täckesstorlek, men han är en shettis/welsch cob så han är väldigt bred framtill...
Svar
5
· Visningar
892
Senast: Constance
·
J
Utrustning För ett antal månader sen sålde H**ks ett träns med pullarnosgrimma, med hjärtan på. Letar nu efter ett sådant till dotterns foderhäst...
Svar
17
· Visningar
1 747
Senast: ecila
·
B
Utrustning Jag ska köpa nya transportskydd, har funderat på Jacson Lyx eller Mark Todd.. Jag vill ha höga skydd, under 800 kr. Någon som har några... 2
Svar
31
· Visningar
1 936
Senast: Josephine
·
F
Utrustning är det någon som vet någon stans man kan köpa typ boxgardin som man kan ha saker som sporrar, borstar mm i? skulle vilja ha en sådan.//anna
Svar
7
· Visningar
1 423
Senast: Qyenn97
·
M
Utrustning Jag ska prova rida min isis på hackamor (e?) . Nu vill jag ha hjälp med hur det ska sitta! har hört att då man drar så det är 45...
Svar
1
· Visningar
600
Senast: __miiiaa__
·
C
Utrustning Är det någon som vet var man kan köpa pannband med strass på som är utförda så att man kan fästa dem på ett rundsytt träns? Internet...
Svar
3
· Visningar
998
Senast: ConnyPonny
·
L
Utrustning Hej! Har letat transport nu ett tag, kravet var boggi och att den har totalvikt på ca 1500kg (har E kort). Har hittat en värmlandsvagnen... 2 3
Svar
57
· Visningar
5 489
Utrustning Funderar på att beställa sådana men vet inte om jag ska ha vita eller bruna. Har inte hittat någon bild på de bruna. Är de snygga? Min...
Svar
14
· Visningar
2 381
Senast: Centaur
·
J
Utrustning Vad har ni för sadel? Vilken är eran drömsadel? 2
Svar
31
· Visningar
2 761
Senast: Sorbe
·
S
Utrustning Kan man ha det? (pikeur kavaj, jw hjälm) Tänkte inhandla en sån hjälm, och har redan 2 blåa och vill gärna att det ska vara lätt att...
Svar
3
· Visningar
816
Senast: freike
·
W
Utrustning Är det stor skillnad att rida i 18" sadel istället för 17"???
Svar
9
· Visningar
764
Senast: Mitrolle
·
Utrustning Vet att jag såg någon affär på interet som hade reflxer som var som klistermärken men nu hittar jag inte på den! Någon som vet vart man...
Svar
3
· Visningar
1 544
Senast: Salasolen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka