Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

W
Utrustning jag ska ta grönt kort och har därför fått som uppgift att kolla på en film. I säkraste laget heter den. Där säger dom att man inte ska... 2
Svar
24
· Visningar
2 116
Utrustning Hej, jag funderar på att köpa ett eksemtäcke till min isis. Han är 7 år och har inte några eksem än(ta i trä) men jag tänkte köpa ett...
Svar
10
· Visningar
1 429
Senast: Inka-90
·
Utrustning Nån butik som har det? Letar efter något sånt i en brun/beige/creme- färgskala
Svar
4
· Visningar
832
Senast: Megs
·
Utrustning Nu vill jag höra vad ni tycker var i Falsterbo idag och kolladade på CWD sadlarna och dom såg helt underbara ut men vilka hästar ligger...
Svar
17
· Visningar
1 818
Senast: gylle
·
Utrustning Med lååånga ärmar. :angel: Har förnärvarande en cavallo som har nästan em dm för korta ärmar (enligt mitt tycke då) Vilka har långa...
Svar
5
· Visningar
761
Senast: FadeAway
·
Utrustning Vet att det finns andra trådar, men jag letar efter ett fullcheck i RF el. mässingsfärg (EJ SYNTET, det vet jag var det finns) med... 2
Svar
20
· Visningar
1 545
Senast: palle
·
Utrustning Måste man ha "flugor" på tyglar som har "gömda" spännen?""
Svar
14
· Visningar
1 385
Senast: Sorbe
·
Utrustning Hur funkar ett sidepull? :crazy: :o
Svar
1
· Visningar
528
Senast: Jenny1
·
T
Utrustning måste börja undersökningen av ny sadel till min isis...men funderar på om jag verkligen ska köpa en ny "islandssadel" eller om jag ska...
Svar
1
· Visningar
555
Senast: Borkan
·
Utrustning Jag använder ett Argentine Snaffle (westernstång) med pelhamdelta men hästen har svårt att dricka ur spann för de långa skänklarna och...
Svar
10
· Visningar
1 074
Senast: sarma
·
M
Utrustning Skulle behöva en till pad att byta mellan när man ska tvätta och så skulle det vara skoj att ha en i en anna färg. Vart köper man...
Svar
6
· Visningar
976
Senast: Julle
·
Utrustning Skall vara liksom lite matta spännen gillar varken rf eller mässing och kan för mitt liv inte komma på ordet för färgen på spännena. Nån...
Svar
7
· Visningar
866
Senast: fälttävlansnörd
·
E
Utrustning En PRESTIGE Leonardo D eller en AMERIGO Classic? Vi antar att båda passar hästen perfekt. varför väljer ni just den ni gör?
Svar
7
· Visningar
908
Senast: Breccia_
·
Utrustning Finns det fler skydd som är gjorda av samma material som globus strykkappor? Måste ha sådana mjuka för att pållan inte ska få skav...
Svar
2
· Visningar
710
Senast: BoosDollarGirl
·
Utrustning vart hittar man det? Har lånat ett o behöver ett eget.. det kommer från Tyskland, jag hittar bara gummi o vanliga. men jag behöver ett i...
Svar
12
· Visningar
1 233
Senast: pinky
·
R
Utrustning Någon som har ett träns med märket Capone ? Vad tycker ni om det ? Bra ? Hållbart ? Köpte nyss ett pullarträns av märket Capone... 2
Svar
33
· Visningar
5 215
Senast: escade
·
K
Utrustning Är det någon som hunnit testa BareFoot LONDON dressyr ännu? Vad tycker ni om den i såna fall?
Svar
5
· Visningar
1 966
Senast: Myzan87
·
Utrustning Sitter här och förbereder inför årets shoppingtur på torsdag i Falsterbo. Hade tänkt köpa varsit regntäcke till småttingarna så att det...
Svar
4
· Visningar
1 380
Senast: gylle
·
Utrustning Nu har jag mätt mina ben & har lite frågor... Vadvidd: 35 (med byxor på) Vadhöjd(skafthöjd?): 43 Mina fötter är 27 cm långa...
Svar
1
· Visningar
673
Senast: FadeAway
·
H
Utrustning Såg ett supersnyggt JW flugtäcke på Rid Lätt.se o funderar på att köpa detta. Någon som vet hur passformen är?
Svar
1
· Visningar
684
Senast: Yamaha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka