Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

0
Utrustning Har utebox med asfaltskross i botten. (gummimattan som jag ska ha i botten fanns inte i lager, så kommer dröja.) Vad kan man ha i botten...
Svar
6
· Visningar
1 235
Senast: 04400220
·
Utrustning Har sett att det kommit ut en nyutcecklad JW hjälm som heter Classic vad är det för skiljnad på dessa två hjämarna? 2
Svar
30
· Visningar
1 800
Senast: sweet_extraa
·
Utrustning Plötsligt så har det börjat glappa i el-övergången bil-släp. Det borde väl i alla fall vara just i övergången tycker jag, eftersom man...
Svar
5
· Visningar
4 252
Senast: alfa460
·
M
Utrustning Hej. Jag undrar vad ni rider på för bett, och varför och hurdan hästen är? Jag är bara nyfiken, och om ni t.ex. har bytt bett, eller... 2 3
Svar
48
· Visningar
2 802
Senast: fiarosen
·
Utrustning Vad tycker ni om German Line´s produkter? Är framför allt nyfiken på sadelgjordarna, spec. den med magplatta, senskydden med neopren...
Svar
13
· Visningar
1 097
V
Utrustning Jeg har betsilt en diddi dyne, og har forstått det slik at det beste er å bruke pad under. Lurer veldig på hvilken type pad som er bra...
Svar
8
· Visningar
1 290
Senast: Itchie
·
G
Utrustning Hittade väldigt snygga strassbokstäver till bra pris. Hansbos är mycket dyrare och fulare http://www.plprodukter.se/Shop/Index.php
Svar
13
· Visningar
2 535
Senast: _Peplis_
·
Utrustning Nu tänker jag ge mig in i den farliga sadeldjunglen för att köpa ny hoppsadel och jag skulle vilja ha lite erfarenheter från re som har...
Svar
19
· Visningar
2 291
Senast: Miss Sixty
·
H
Utrustning Lite av en lek (kan flyttas till gnägg om den passar bättre där). Kommentar är självklara :D ! vilka märken är favoriter gällandes...
Svar
13
· Visningar
1 198
Senast: Covetous
·
Utrustning Hej, alla! Det har blivit dags för mig att skaffa sadel till min 3-åring som snart ska ridas in. Jag hade tänkt skaffa en StarTrekk...
Svar
3
· Visningar
780
Senast: Rucksack
·
V
Utrustning Alltså knäpp fråga kanske, men är det nån idé att försöka sälja ett begagnat pullarträns? Har ett jättefint (mkt lite använt kanske...
Svar
7
· Visningar
833
Utrustning Hur är dessa o rida med? Grova eller går det?
Svar
10
· Visningar
1 014
C
Utrustning Jag ska köpa mig en jacka. På denna ska jag brodera på ryggen. Jag ska brodera min hästs namn, vilket är rätt långt, och 2 ord kan man...
Svar
12
· Visningar
1 202
Senast: Koppen
·
Utrustning Jag håller på att köpa ny transport och har då äntligen bestämt märke, Boj, men jag får inte dra den modellen jag helst skulle vilja ha...
Svar
8
· Visningar
1 384
Senast: escade
·
Utrustning Jag har köpt ett par begagnade läderridstövlar, de är jättefina, men det finns ett krux... De är för tighta över vaderna för mig.. :o...
Svar
8
· Visningar
1 672
Senast: ocean
·
Utrustning fick frågan om vad "dressyrhjälmen" som alla använder var av för märke.. så nu behöver jag er hjälp. hjälmen används alltså ofta av... 2
Svar
22
· Visningar
2 283
Senast: Salinero
·
C
Utrustning Är dom bra? För och nackdelar?
Svar
5
· Visningar
843
Senast: wearisome
·
Utrustning metallbett går väl att koka, men hur gör man med gummibett? bara hett vatten? grimmorna? tvättnmaskinen när inte vara en så bra idé...
Svar
12
· Visningar
3 335
Senast: diny
·
Utrustning Hade ett ärende till sadelkammaren på lokala ridskolan för ngn vecka sedan. Ser att på i stort sett alla träns så sitter det ett rakt...
Svar
5
· Visningar
788
Senast: pinky
·
M
Utrustning Vet någon om något bra ställe där man köpa ridbyxor i större storlekar? Det är väl inte bara jag som har en bred bak
Svar
3
· Visningar
588
Senast: Manschett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka