Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Fick hö*kskatalogen precis o såg att dom börjar sälja mer o mer halstäcken...Nu till min fråga, passar alla halstäcken alla täcken (som...
Svar
3
· Visningar
713
Senast: Havregryn
·
Utrustning ska köpa ett par benskydd till pållen . till longering och hoppning - senskydd eller damasker? fattar typ skillnaden men kan man ha...
Svar
10
· Visningar
810
Senast: ElinPelin
·
P
Utrustning Hello! Är det nånn som vet en fin plastrong med fast sytt skjortbröst?:rofl:
Svar
2
· Visningar
762
Senast: Plutten
·
Utrustning Jag vet att det finns andra trådar om sadeln men jag hittar inte riktigt det jag söker. Det finns några begagnade skyltex på kaupre som...
Svar
4
· Visningar
744
Senast: Daimie
·
S
Utrustning Skulle vilja se snygga ridbyxor + vart du kan köpa dem + pris.. intressant att se. med tanke på att de senaste inköpen av ridbyxor jag...
Svar
10
· Visningar
2 499
Senast: diny
·
Utrustning Måste ju köpa ny hjälm Igen.. :p Funderar på en brun! Eftersom jag har brun utrustning kanske det vore snyggt. Vilka hjälmar finns i...
Svar
12
· Visningar
1 338
Senast: Salinero
·
Utrustning Nån som vet vilket år Prestige bytte logga? Förr hade dom ju en grön logga på alla sina sadlar, sen bytte dom ju så att tex hoppsadlarna...
Svar
3
· Visningar
890
Senast: LitenSnigel
·
B
Utrustning Någon som vet vart man kan hitta ett sådant, får inte vara alltför dyrt, hellst inte mer än 400 kr? Hittade ett på H**ks men det vara...
Svar
9
· Visningar
919
Senast: Ekipage
·
S
Utrustning Vad ska hästar ha för täcke i transport? Tacksam för svar! :D
Svar
2
· Visningar
624
Senast: Buttercup3
·
M
Utrustning har fått hem mina läderstövlar!:D.. har rätt breda fötter så har beställt en storlek större än vad jag har dom sitter rätt bra för...
Svar
5
· Visningar
825
Senast: mivve
·
Utrustning Där resåren siter längre ner alltså inte där man spänner utan längre ner. Har en sådan som jag inte hittar märke på och vill ha en ny...
Svar
7
· Visningar
746
Senast: Jezzie
·
Utrustning Jag har just nu köppt en ny sadel! Den består hälften av syntet, hälften läder. Hur ska man smörja in den första gången, behövs det ...
Svar
3
· Visningar
683
Utrustning Till alla som använder skydd el. lindor av olika slag... Använder ni det för att hästen behöver det eller för att ni tycker att det ser... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 432
Senast: Sparf
·
Utrustning Ok, detta må vara en lite pucka fråga men jag har inte köpt stigläder på gud-vet-hur-många-år.... ...men följande inbrottet i vår...
Svar
16
· Visningar
963
Senast: Megs
·
Utrustning Någon som vet några lite snyggare ridtröjor,slipovers eller liknande? Rider dressyr så det skall se "snyggt och städat" ut. Vill ha...
Svar
5
· Visningar
1 277
Senast: FT_ryttare
·
Utrustning som ni sätter i hästens mun. Har ni den? Vet ni hur bettet inverkar på hästen? Tycker det verkar som om stor del (grovt räknat) av... 6 7 8
Svar
145
· Visningar
8 150
S
Utrustning ni som har denna sadel. är ni nöjda? hur är den i stöd o dylikt? och vilka typer av hästar har ni dom på?
Svar
9
· Visningar
2 421
Senast: joneya
·
Utrustning Då jag hade min premiärtur i backen idag så hade hästen sönder ett sidostycke i tränset så jag måste köpa ett nytt imorgon. Jag vill ha...
Svar
7
· Visningar
812
S
Utrustning Ska köpa träns till "min" nya i Falsterbo (ej besiktigad än) och vet inte vad jag ska ha för pannband?? Det står mellan ett...
Svar
11
· Visningar
808
Senast: Ickiz
·
Utrustning Vart hittar jag ett förhållandevis billigt sidepull med lädernosdel på nätet? Helst under 500 pix... Gärna i i brunt/mörkbrunt men...
Svar
10
· Visningar
932
Senast: joneya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka