Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Jag har precis köpt ett nytt tredelat tränsbett och när jag jämförde med mitt andra tredelade såg jag till min stora förvåning att de...
Svar
2
· Visningar
644
Senast: ulle.j
·
A
Utrustning Satt och tänkte för ett tag sen . Har länge undrat varför man har boots bak och hur dom hjälper . Någon som kan förklara det för mig...
Svar
1
· Visningar
613
Senast: FadeAway
·
Utrustning Nu hade jag tänkt att prova ett bett med fasta ringar till hästen. Han går vanligt vis med lösa ringar och är väldigt känslig, så tänkte... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
2 993
Senast: Magic_Mac
·
Utrustning okej, okej, massa that om hööks nya grejer men jag måste få fråga! de nya senskydden från equi-guard - bruna och vinröda - har någon...
Svar
4
· Visningar
831
Senast: ElinPelin
·
Utrustning Hej, alla hästkunniga bukemänniskor.. Skulle någon vettig människa kunna förklara för mig vad det finns för storlekar på sadlar? Finns...
Svar
9
· Visningar
873
Senast: Grålly
·
F
Utrustning Vad har ni för senskydd på era D-ponnier? Vilket märke och storlek?
Svar
10
· Visningar
865
Senast: Oktober
·
I
Utrustning Hej, Som rubriken säger, någon som provat beställa direkt från Tyskland? Jag vill ha en Grandeur pad som har bomullsbaksida...
Svar
11
· Visningar
1 336
Senast: Ingrid och Lukas
·
S
Utrustning Hej! Funderar på att köpa en ny hjälm, funderar på den där Charles Owen GR8 eller vad den heter, som Malin Baryard och Linda Heed...
Svar
11
· Visningar
1 043
Senast: _Peplis_
·
Utrustning Lite på efterkälken men ändå, den var fin faktiskt och bra pris med! Undrar hur deras pad är?
Svar
1
· Visningar
645
Senast: Ingrid och Lukas
·
Utrustning Något som vet var man får tag på några finare skärp till ridbyxorna? Vill ha ett snygg i läder. Vilka märken etc. har? :confused: Vart... 2
Svar
33
· Visningar
2 347
Senast: pollan
·
T
Utrustning Är på jakt efter ett nytt träns och såg denna artikeln om Tina Lund och tyckte att tränset var jättesnyggt. Problemet är att jag inte...
Svar
12
· Visningar
1 072
Senast: EmelieR
·
L
Utrustning finns det någon här som har eller har provat nya barefoot london? har haft kontakt med försäljaren och det finns ingen demosadel och...
Svar
9
· Visningar
1 068
Senast: Formosiss
·
Utrustning Ponnyn ska nog bo på lösdrift i höst. Dels så föredrar jag det så pga min allergi, dels är det billigare, dels trivs hon ute och sedan...
Svar
2
· Visningar
669
Senast: lil-sis
·
Utrustning Vad säger ni? Har ni fastnat för något eller var det mest skit denna gången också? Det enda jag egentligen fastnade för var det nya... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 115
Senast: ElinPelin
·
T
Utrustning Kikade lite förstrött i nya H**kskatalogen i brist på annat att göra, och fick se ett par riktigt gräsliga läderridstövlar (s.39). Jag... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 533
Senast: Jenny1
·
C
Utrustning Nu är det såhär att min lilla häst har blivit sommarfet, så sadeln är lite för trång. Jag hörde av en bekant att man kunde plocka ur...
Svar
5
· Visningar
842
Senast: moonlightgarden
·
Utrustning Skulle tvätta släpet inför besiktning nästa vecka, tog ut gummimattan och började sopa. Såg att det buktade vid ena långsidans kant och...
Svar
13
· Visningar
1 371
Senast: Egonson
·
I
Utrustning Är inte så insatt i det där med sadlar men har hittat en som verkar passa men nu till frågan, Det är en sadel med vid bom och den är vid...
Svar
2
· Visningar
619
D
Utrustning Hej! Hoppas den här frågan ligger på rätt ställe :) Jag tänker köpa min första egna transport, men har inte så mycket erfarenhet av... 2 3
Svar
48
· Visningar
4 299
S
Utrustning Jag rider nu en häst, eller har aldrig ridit honom, men ska börja i helgen,. Han har hackamore som jag ALDRIG har ridit med och inte...
Svar
11
· Visningar
884
Senast: diny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka