Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Gah, jag såg det nere på falsterbo idag, men jag kan inte minnas vem som var tillverkare. I vilket fall. Det hela går ut på att... 2
Svar
28
· Visningar
2 159
Senast: Gisburne
·
S
Utrustning funderar på att köpa en wintec, undrar bara hur noga det är med att få en sån ordentligt utprovad? och hur mycket ändrar den sig om man...
Svar
1
· Visningar
586
Senast: Prestige_
·
Utrustning Bör komma om 5 veckor. Från z-täcket, ett tunnt sommartäcke. Täcket mörkgrönt, kantbanden gula och passpoalen klargrönt. Längtar till...
Svar
6
· Visningar
708
Senast: BoosDollarGirl
·
F
Utrustning Någon som var inne igår eller så? Undrar lite hur pass mkt grejer de har inne :angel: ... Var det som vanligt eller utplockat? Har de...
Svar
4
· Visningar
702
Senast: Oktober
·
L
Utrustning Hej! Har tränset Jacson Novarro mässingbeslag eller "silverbeslag"? :) Är det någon som vet om det tränset som heter "träns...
Svar
18
· Visningar
1 136
H
Utrustning Efter år av hästlöshet har jag nu spana in en underbart söt 3 åring! Men då man står helt utan hästsaker efter sålt av sig allting efter...
Svar
12
· Visningar
919
Senast: Havremoppen
·
P
Utrustning Hej Är det nånn som använder back on track här ? Eller nått annat bra värmande ?Hur fungerar det ? Tacksa för många svar :bow: :p 2
Svar
20
· Visningar
1 558
E
Utrustning Jag har en fråga till alla er som tävlar dressyr på regional nivå och uppåt som lyder såhär: Vilken hjälm tycker ni är den absolut... 2
Svar
21
· Visningar
1 667
·
M
Utrustning någon som vet var man kan köpa wintec chair sadlen ( osäkrer på hur de stavas ) och hur mycket den kostar???
Svar
5
· Visningar
643
Senast: skogersson
·
Utrustning Lite förvirrade frågor om användning av gräsbrod.. har aldrig behövt det, men nu ser det ut som att jag och kompisen ska rida till en...
Svar
5
· Visningar
924
Utrustning Börjar bli dags att införskaffa nya senskydd. Har just nu eskadron skydd, men det finns ju massa märken.. H**ks har ju liknande skydd...
Svar
8
· Visningar
724
·
Utrustning Jag har funderat på detta. Jag är ganska övertygad om vad jag som liten fick lära mig kallades för "sadelläge" kommer av för trånga...
Svar
2
· Visningar
2 163
Senast: Loppfrö
·
G
Utrustning Ni som har fullblod, eller hästar med fullblodsben, vad har ni för senskydd och bakstrykkappor, och i vilken storlek? Har bara hittat...
Svar
5
· Visningar
848
·
G
Utrustning ... som inte kostar skjortan, ska det vara så svårt att hitta?! Sadelmakaren kände och klämde på stoet häromsistens och sa att hon...
Svar
12
· Visningar
1 383
·
Utrustning är det mittendelen som är hel då eller betyder stång bett att skänklarna är långa? typ pelam, hack,kandar osv
Svar
18
· Visningar
765
P
Utrustning halloj! min pappa önskar sig ett par nya ridbyxor. Men oj va svårt att hitta. OM jag väl hittar ett par så är dom skitdyra. Stackars...
Svar
2
· Visningar
748
Senast: FadeAway
·
P
Utrustning jag har en fråga om inspänningstyglar försökte nämligen longera min häst med vanliga inspänningstyglar idag vilket hon inte alls tyckte...
Svar
7
· Visningar
1 169
Senast: ang
·
L
Utrustning Hejsan ! Jga undrar min ponny har lätt att bli fet och risken för fång finns, men vill ändå att hon ska gå på bete med dom andra...
Svar
10
· Visningar
1 077
Senast: Morsan
·
Utrustning Inom en snar framtid skall jag och hästen åka till regiondjursjukhuset i Helsingborg. Vi bor i Göteborg så det blir en resa på drygt...
Svar
19
· Visningar
1 142
Senast: Tora
·
Utrustning Hur är den i storleken? Är ärmarna långa? :angel: Funderar på den i storlek 80 dvs (40 i långstorlek) Är en 38-40 i vanliga fall.
Svar
3
· Visningar
1 061
Senast: FadeAway
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka