Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

L
Utrustning är det någon som har lust att ge mig massor av länkar till sidor på nätet som säljer hästutrustning helst svenska och inte dem som finns...
Svar
1
· Visningar
696
Senast: minikaninen
·
Utrustning kan någon förklara hur ett kandar funkar ??:confused:
Svar
1
· Visningar
679
Senast: lektra
·
Utrustning Är det någon här som har erfarenhet av dem? För och nackdelar med mera.. All info mottages tacksamt:)
Svar
4
· Visningar
934
Utrustning Är det någon som har denna sadel? Är den bra? Funderar på att köpa den. Vad har ni för bomvidd och vad är det för häst den ligger på...
Svar
16
· Visningar
1 344
Senast: bigganl
·
F
Utrustning Kan någon berätta lite mer om paddarna som är i fårludd från mattes?! tycker att det är himla snyggt att ha sån padd och mattes ska väl...
Svar
4
· Visningar
1 011
Senast: Bison
·
Z
Utrustning Hej alla exemhästägare! Någon som har den nya luvan från boett och som kan uttala sig om hur hållbarheten på nätet är/verkar vara? Jag...
Svar
1
· Visningar
589
Senast: peperoni2
·
M
Utrustning Ni som rider i Star Trekk Dressage Close Contact. Är ni fortfarande nöjda med era sadlar? Hur reagerade era hästar när ni började rida i...
Svar
4
· Visningar
2 319
Senast: Matilda_o_Bonita
·
Utrustning Någon som har någon erfarenhet av Tolga shortchaps? Tyckte dom var rätt snygga. :d http://www.sikon.nu/material/tolgachaps.jpg
Svar
1
· Visningar
1 356
Senast: The_grinch
·
W
Utrustning Någon här som vet vad snabeln till hästen är? :rofl: Tog mig ett tag att hitta det idag när kompisen bad mig fixa den Hon måste vara... 2
Svar
29
· Visningar
2 358
Senast: Zlatan
·
S
Utrustning Tänkte beställa hem en sån och prova på en av hästarna. Jag vet bara inte om jag ska ta en Esperanza eller en Clic CC! Såhär står det...
Svar
10
· Visningar
1 449
Senast: Supersonic_
·
Utrustning Lurar på en dressyrsadel, dock begagnad. Vad har ni för tips, min pålle har en Globus hoppsadel som passar honom. Har ingen lust att...
Svar
8
· Visningar
799
Senast: hohinn
·
Utrustning På nya transporter ser man ibland att det sitter en bit presenning ovanför rampen istället för en hård lucka. Vad är fördelen med det... 2
Svar
26
· Visningar
2 635
Senast: kicki71
·
L
Utrustning Finns det nåt sett att regöra en wintec care sadel? såpa och vatten? "tyget" som ligger under sadelgjordsspännena (kommer ej ihåg vad...
Svar
5
· Visningar
2 216
Senast: Linn_89
·
Utrustning Någon som äger en Maxam allround fish eller Griffin hb allround fish? Fördelar? Nackdelar? Någon som provat dessa sadlar...
Svar
2
· Visningar
816
Senast: Grålly
·
B
Utrustning Vet någon vart i Stockholm jag kan köpa Carlskrona Rider stövlar? Tack i förhand.
Svar
6
· Visningar
915
Senast: Billy
·
Utrustning Jag söker med ljus och lykta efter ett helst rakt men annars ett tredelat gagbett som ska vara runt 12 mm tjockt och INTE ett gummibett...
Svar
18
· Visningar
2 092
Senast: palle
·
Utrustning Hur fungerar subaru Outback eller Legacy som dragbil..?? till stort släp med två häst.. hur ser packutrymmet ut? tänkte på kombi...
Svar
19
· Visningar
3 007
Senast: LadyLusifer
·
Utrustning Nån som satt dit sådana själv? Vilken sorts trä är bäst?? och hur långt mellan dom bör man ha? 20cm? Det borde väl bara vara att dra...
Svar
1
· Visningar
740
Senast: jennyjenny
·
Utrustning Någon som vet vart man kan köpa dem? Börjes har dem inte kvar i sortimentet och jag vill ha ett par till dressyrsadeln också. (mina knän...
Svar
3
· Visningar
1 312
Senast: bigganl
·
F
Utrustning Okej... Alltså jag har typ sett den snyggaste kavajen någonsin. OH MY LIXOM! :love: Men... jag vet ju inte vad det är för märke, då... 2 3
Svar
56
· Visningar
3 264
Senast: fälttävlansnörd
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka