Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Fick äntligen hem mitt beställda o efterlängtade Kieffer Suleika träns för ngr veckor sedan o lillflickan blev så fin i det :) Tyvärr...
Svar
7
· Visningar
1 086
Senast: ann80
·
Utrustning Vilka tycker ni är dom absolut bästa transportskydden? Vilka är bara skräp? Och vilka är prisvärda?? Bilder och motiveringar tack :) 2 3
Svar
44
· Visningar
4 891
Senast: My_Spirit
·
N
Utrustning Ska beställa nya Eskadronskydd och lite annat från B**jes, och tänkte eventuellt köpa ett par enklare senskydd till ponnyn för att...
Svar
12
· Visningar
959
Senast: Bison
·
I
Utrustning Är pullarträns bra att ha på pigga/heta hästar??:confused:
Svar
8
· Visningar
911
Senast: Monny
·
C
Utrustning Ja, det undrar jag, om det finns någon bra sadel för min onda rygg?? Jag fick konstaterat det idag av läkaren att min värk kommer från... 2 3
Svar
47
· Visningar
3 445
Senast: Mims1
·
Utrustning Ska nu köpa nytt svettäcke till travaren... Men jag är osäker på färg, vet inte alls vad vi ska ha för färg..! ngra förslag? (om...
Svar
10
· Visningar
882
Utrustning Tänkte börja spara till en ny hoppsadel och skulle vilja ha tips av er!! Motivera gärna varför, och lägg gärna ut en bild, då jag är...
Svar
11
· Visningar
1 023
Senast: Koppen
·
T
Utrustning Så här står det på reg.beviset: Vikter *Tjänstevikt, kg 1260 *Maxlast, kg 360 *Totalvikt, kg 1620...
Svar
17
· Visningar
6 135
Senast: ridtravare
·
Z
Utrustning Vart får man tag på dessa? De breda nosgrimmorna som sitter på kandar men som inte verkar finnas att köpa i ett "tränspaket"? Finns dom...
Svar
3
· Visningar
784
L
Utrustning Är det någon som vet om det finns hackamorebett till shettisar? Min ena är så känslig i munnen, så det vore kanske skönt för honom att...
Svar
2
· Visningar
799
Utrustning Jag har fått svar på min annons angående CB sadel. Men hon vet inte vad siffrorna o bokstaven på sadeln betyder när det gäller...
Svar
6
· Visningar
950
Utrustning till min trilla. Finns det någon här som vet vart man kan köpa "tyget" till dessa? Materialet ska vara så det ser ut som skinn men ska...
Svar
3
· Visningar
1 761
Senast: minnja1
·
T
Utrustning Nu har jag shoppat igen :angel: Begagnad Bucasgjord (som ny) Pannband med glitterbokstäver med hästens namn och hjärtan på... 2 3
Svar
54
· Visningar
2 926
Senast: bambi82
·
Utrustning Jag vill ha färgen på ridbyxorna som är till höger på bilden men är de grå eller kornblå? :angel:
Svar
2
· Visningar
760
Senast: Bison
·
Utrustning Upptäckte litet område med skav långt bak på manken på min häst. Ingen tufsig päls, vad jag kan komma ihåg, men lite grå fläckar där...
Svar
3
· Visningar
2 196
Senast: Ray
·
F
Utrustning Nu för tiden behöver ju de flesta hästar täcken det vet väl alla :P Fryser du så fryser hästen, så är det bara! Sunt förnuft vill vi...
Svar
15
· Visningar
1 407
Senast: mackan
·
T
Utrustning Hej Nu är jag ute efter ett par nya bra stövlar. Har tänkt åka till aubiose nån dag och titta vad de har där men det är lika bra att få...
Svar
6
· Visningar
1 092
Senast: Thinkle
·
T
Utrustning Nu har jag huvudbry och behöver HJÄLP!!! Jag hade bestämt mig - skulle beställa en sprillans ny Star (Ringo Star), men sedan fick jag... 2
Svar
29
· Visningar
3 263
Senast: tbjb
·
S
Utrustning Förstår inte riktigt:crazy: Har börjat rida pållen nu från pessoa till tredelat.. de funkar jätte bra!Men...han får skav på sidorna...
Svar
18
· Visningar
1 415
Senast: Angely
·
E
Utrustning Ni som har Ifor Williams transporter, vad väger dom tomvikt? Alltså tomvikt, bara släpet + inredning, utan last.
Svar
2
· Visningar
974
Senast: Egonson
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka