Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

M
Utrustning Jag undrar precis som rubriken...är Robert W showjumper eller vad den heter något att ha? Har ridit i en sigma nu ett tag som...
Svar
4
· Visningar
729
F
Utrustning och dessutom för rak rygg.. vet ni någon sån... vad kan jag titta efter för något???
Svar
1
· Visningar
802
Utrustning Har ett tranesläp som har filt på bakluckan, har märkt att det blir ganska halt.. Har sett att på en del släp är som trälister eller vad...
Svar
8
· Visningar
779
Senast: Vimsan
·
Utrustning jag har provat ut en sadel nu som låg bra,men för att få det att ligga bättre så skulle det behövas vidare järn.. det är en olympic...
Svar
1
· Visningar
717
Utrustning Hur hårt ska bridongen o stången sitta? Kan man bara kombinera stången med en tvådelad bridong eller finns det fler alternativ?
Svar
10
· Visningar
933
A
Utrustning Jag försöker hitta någon som säljer Griffin-sadlar - nya alltså(mer än H**ks för de verkar bara ha en modell o dessutom svart). Jag vill...
Svar
7
· Visningar
1 684
Senast: mahlmt
·
Utrustning Har hittat en (iallafall för mig) ny bomlös. Är lite nyfiken på om någon provat den och hur den kändes i sånna fall... 2 3
Svar
42
· Visningar
5 731
Senast: kitkat
·
Utrustning vart finns dessa att köpa för vanligt pris!? skall vara just Remont. Letar och letar, det enda jag hittat är ngt topp märke island som... 2
Svar
20
· Visningar
1 754
Utrustning ...invänja hästen vid kandar under några veckors tid i enbart skritt? Fick höra det utav en tjej i stallet som sa att man måste...
Svar
6
· Visningar
988
Senast: Nikkis
·
Utrustning Behöver lite idé hjälp... Jag måste ha kot-ring på min hästs vänster bak eftersom att han går o slår o trampar o har sig när man...
Svar
8
· Visningar
1 132
Senast: Megs
·
Z
Utrustning Har bara en liten fundering. Varför lindar man benen på hästar? Jag själv gjorde det på min foderhäst, varför vet jag inte. Tror det...
Svar
17
· Visningar
1 878
Senast: bettysmatte
·
Utrustning Finns det?:confused: Nån som har tips på nåt märke? Tycker mest att de träns man hittar som finns i arabstorlek är distansträns eller... 2
Svar
25
· Visningar
2 419
Senast: Julle
·
Utrustning Vet inte om det ska ligga under detta forum. Men hur vet man om lanerna är skadade på hästen?? Min häst är ganska kämpig i munnen...
Svar
8
· Visningar
2 142
Senast: ragge
·
R
Utrustning Har nu fått tag i ett begagnat kandar i trevligt, välanvändt läder (tack till er som tipsade mig på min tråd ang beg. kandar :bow: )...
Svar
10
· Visningar
1 810
Senast: Rosie
·
G
Utrustning vilket föredrar ni? shabrak eller vojlock? varför? 3 4 5
Svar
82
· Visningar
4 873
Senast: Geisli
·
H
Utrustning vilken färg tycker ni är snyggast/praktigast i en transport? ska måla om min, e mörkt blå inuti o vill ljusa upp den lite...
Svar
4
· Visningar
1 135
Utrustning Är det några här som kan lägga in lite bilder på westernbett o AR bett? Jag vill gärna ha en förklaring till dess funktion. 2
Svar
34
· Visningar
3 836
Senast: sarma
·
L
Utrustning Är det någon som vet vart man kan köpa BARA boxgaller??? Snälla svara
Svar
6
· Visningar
816
Senast: Draksus
·
L
Utrustning Hej! Den här tråden kanske inte passar här men då får ni väl flytta den ;) Jag tycker det är svårt att sätta på bandageunderlägg...
Svar
18
· Visningar
1 212
Senast: MoonlightFire
·
J
Utrustning Det är ett schabrak som ska vara tryckutjämnanade och som andas och vara bra för hästar som lätt får skav och ryggont. Är det någon som...
Svar
3
· Visningar
785
Senast: Jejjan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka