Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Just nu har jag ganska enkla varianter av funktionsmaterial, men skulle vilja ha något lite finare. Jag drömmer om: Knappar i bling...
Svar
0
· Visningar
498
Senast: Marvin
·
Utrustning Hej! Jag skulle gärna vilja sy egna schabrak, fleecelindor, täcken. Någon som har tips på vad man ska göra/inte göra? Någon som har...
Svar
6
· Visningar
1 288
Utrustning Har försökt googla och letat i gamla trådar, men hittar inte det svar jag söker.. Jag har en Kieffer Lech Profi dressyrsadel som jag...
Svar
2
· Visningar
3 060
Senast: mollyphlox
·
Utrustning Hej! Vet någon hur man läser av Zaldisadlarnas serienummer? Har googlat men blir inte klokare nånstans.. Tack på förhand! Mvh!
Svar
1
· Visningar
453
Senast: jemeni
·
Utrustning Hej Min häst skulle behöva utöka sin schabrakgarderob. Jag är väldigt kräsen med utrustning och vill inte köpa något som jag blir...
Svar
12
· Visningar
1 919
Senast: Långnos
·
Utrustning Vilka hoppsadlar finns det där man kan beställa med extra framskurna kåpor? Eller som är ganska framskurna redan?
Svar
9
· Visningar
3 441
·
Utrustning Genom åren har jag avverkat ett antal Hööks-ridstövlar som jag använt till daglig ridning, oerhört sköna och billiga meeeen .. deras...
Svar
18
· Visningar
4 996
·
Utrustning Woho! Nu har nya kollektionen äntligen kommit :banana::banana::banana: Känner ett väldigt stort ha-begär för väldigt många saker :D Får... 14 15 16
Svar
313
· Visningar
34 681
Senast: Magnum
·
Utrustning Jag är ute efter en begagnad sadel till min ponny och har lånat hem en Equipe Grand Prix. Provade den idag på ponnyn och tyckte att den...
Svar
5
· Visningar
4 876
Senast: misan
·
Utrustning Jag har ett trasigt sidepull (det där bruna som finns på Hööks). Jag vill göra om det till träns. Jag använder varken käkrem eller...
Svar
14
· Visningar
1 193
Senast: hier
·
Utrustning Jag letar efter ett bett som skulle kunna fungera för min kille i hoppningen och skulle gärna höra vad andra har för erfarenheter...
Svar
7
· Visningar
8 716
Senast: banani
·
Utrustning Jag har nyligen köpt en begagnad Kieffer Norbert Koof till mina hästar som nu delar på en äldre Kieffer Garmisch som ligger fint. Båda...
Svar
6
· Visningar
1 133
Senast: mollyphlox
·
Utrustning Hej Jag undrar lite över detta med sadelgjords förlängare om det är bra eller dåligt, den hästen jag rider måste jsg ha förlängare på...
Svar
3
· Visningar
1 016
Senast: Buck
·
Utrustning Vilka ryttare passar i albion-hoppsadlarna? Hur skulle ni beskriva albionsadlarnas säte tex? smal eller bred midja? flata eller djupa...
Svar
3
· Visningar
863
Senast: lomuxx
·
Utrustning Ja kort sagt någon som kommit på någon piffig förvaring av många bett ? Har hittills haft mina hängande under en hylla på ett stort... 2
Svar
26
· Visningar
5 163
Utrustning hur ser det ut på söndagen, är det väldigt utplockat eller vågar man åka?
Svar
9
· Visningar
1 009
Senast: Pudlan
·
Utrustning Jag har en hingst som jag håller på att rida in/utbilda och han verkar ha väldigt känsliga nerver. Då menar jag inte att han är nervös...
Svar
5
· Visningar
1 013
Senast: höstmåne
·
Utrustning Jag letar efter bett till min häst, som jag haft svårt att över huvud taget hitta något han trivs med. Jag har just nu ett 10 mm tjockt...
Svar
15
· Visningar
1 222
Senast: caballus
·
Utrustning Hej på er! Har sett några trådar kring "snaffle-bett"/"snaffle-effekt". Är det någon här inne som kan förklara vad det är? Hittar...
Svar
2
· Visningar
3 315
Senast: Maiisan
·
Utrustning letat men hittar gamla svar, och vill nu helt enkelt få nya svar. är det lika bra som de låter? 2 3
Svar
42
· Visningar
10 892
Senast: lil-sis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka