Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Har någon här några bilder på en sadel (med ryttare i) som är för liten för ryttaren? Nu menar jag inte rumpstorleken, utan lårbenets...
Svar
9
· Visningar
3 159
Senast: Centaur
·
Utrustning Skulle någon kunna lägga upp lite bilder på en hästs rygg som vekrligen PASSAR i en Lippo Marcello? Gärna när den är XW (om man får...
Svar
1
· Visningar
879
Senast: Lipperta
·
Utrustning Har en halvblodshäst av den morderna typen ordentlig manke, mycket bog kort anläggningsyta rak rygg . Han är konvalicent just nu problem...
Svar
7
· Visningar
1 343
Utrustning Kan ni tipsa om kavaj och ridbyxor (helst helskodda) som passar lite rund och kort person?
Svar
3
· Visningar
502
Senast: Houdinie
·
Utrustning En av mina hästar är en het och lite prillig typ. Jag skulle därför vilja se vad han tycker om att ridas på någon form av hackamore. Ett...
Svar
5
· Visningar
1 585
Senast: spinxx
·
Utrustning Någon som har varit med om samma som mig? Min Elegance är 9 år och både bommen och järnet var trasigt. Den är nu bytt men jag undrar om...
Svar
4
· Visningar
1 639
Utrustning Hej! Har nu gett mig ut i sadelhavet och behöver lite tips! Jag har en 4 åring som för tillfället är lite överbygg, omusklad och...
Svar
0
· Visningar
856
Senast: Idaa
·
Utrustning Ska mäta min 8-åriga ponny och har aldrig tänkt på om han är chippad eller ej. Står ett nummer vid "transponderkod", är det chipnumret?
Svar
6
· Visningar
7 177
Utrustning Nu har vi jobbat oss igenom lite fler sadlar och fler funderingar har uppstått. När förra wintec 500 var poppis fick jag intrycket av...
Svar
2
· Visningar
875
Utrustning Någon som prövat Weatherbeeta´s täcken? Hur är de i passform/storlek mm?
Svar
6
· Visningar
1 090
Senast: fred
·
Utrustning Jag har nu en Santa Cruz Malmö Dressage (17,5 tum, M), men nu börjar den bli sliten och jag provade igår en Amerigo CC (18 tum, +0,5 L)...
Svar
12
· Visningar
2 831
Senast: Maoam
·
Utrustning Hur gräsligt tycker ni att det är? Om sadeln är svart och allt annat (sadelgjord, träns, skydd) är brunt :crazy: Stövlar och hjälm är... 2
Svar
27
· Visningar
2 579
Utrustning När jag var ung använde man yllelindor för stallbandage på hästbenen. Idag är det nästan uteslutande fleecelindor. Men jag undrar -...
Svar
16
· Visningar
1 513
Senast: Buck
·
Utrustning Har en constanta2, vart kan man hitta skär som passar denna maskinen? Verkar ju inte finnas? el passar skären som finns till constanta 3...
Svar
2
· Visningar
617
Senast: Malin_89
·
Utrustning Står inget på det två år gamla kvittot. Och jag har ingen annan jämföra med.
Svar
7
· Visningar
3 428
Senast: Equilina
·
Utrustning Idag köpte jag en ny hjälm, en Charles Owen Wellington Professional. Jag har på min tidigare hjälm dragit storlek 57 ( en 10 år gammal...
Svar
6
· Visningar
4 138
Senast: aleksis
·
Utrustning Har köpt en Gold Medal Hoppsadel.vill veta mer om sadel/märker/modellen. Står inget på den.. 17,5 tum/W/M Hur hade ni utläst storleken...
Svar
0
· Visningar
1 248
Senast: stallhh
·
Utrustning Jag ska börja tävla utanför klubben på ridskole häst nu till våren. Bland annat bohuscupen dressyr. Men jag ska även försöka komma ut på...
Svar
2
· Visningar
853
Utrustning Tidigt ute, jag vet! ;) I en av mina hagar som ligger ner mot sjön har et en tendens att bli extremt mycket blinningar och bromsar...
Svar
7
· Visningar
1 270
Senast: Egonson_
·
Utrustning Någon som har eller kan mäta avståndet mellan bommarna i en thule Royal? Ej XT-modellen.
Svar
3
· Visningar
962
Senast: Aquakatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka