Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Jag söker efter ridbyxor som är mjuka och stretchiga, och har lite tjockare tyg, "fodrade" funkar bra, men det är viktigt att de...
Svar
10
· Visningar
1 124
Utrustning Liten allmän reflektion bara. Har storlekarna på hästgrejer generellt krympt på senare år, eller något? :eek: Satt och jämförde Herr...
Svar
6
· Visningar
1 088
Utrustning Såg en annan diskussion här om ett gammalt träns någon hade köpt, och då blev jag påmind om detta gamla huvudlag vår professor tog med...
Svar
3
· Visningar
1 136
Utrustning Jag ska beställa ett mias schabrak. Jag har aldrig sett dem live och jag ska beställa ett tävlingsschabrak till en ridskolehäst så jag...
Svar
9
· Visningar
1 501
Senast: Piaff
·
Utrustning Hej! Snön kom väldigt hastigt o jag har inga Snösulor att ha på min häst... Jag undrar om det skulle gå att göra egna Snösulor, av...
Svar
0
· Visningar
940
Utrustning Jag är på jakt efter en ny säkerhetsväst och eftersom jag bara rider en gång i veckan för mitt välbefinnandes skull, så är mitt enda...
Svar
19
· Visningar
2 444
Senast: Pineapple
·
Utrustning Hej! Ska ha ut sadelkollare nästa vecka till denna häst, hon vill stt jag ska låna hem några sadlar som kan passa. Har ni tips på...
Svar
3
· Visningar
627
Senast: Lipperta
·
Utrustning Jag har en liten ponny som skulle behövt en ny grimma, problemet är dock att hon har storlek shettis i grimmor. Det hade inte behövt...
Svar
14
· Visningar
1 282
Senast: Kiwifrukt
·
Utrustning Hej jag är inte så himla duktig med det här med sadlar, så jag vänder mig till er! Jag har en halvfoderhäst som jag tror att sadeln inte...
Svar
5
· Visningar
793
Senast: kryddelydd
·
Utrustning Har en gammal mellanvägg till okänd transport och ålder, finns det någon som har bra koll och kan berätta för mig vilken typ av...
Svar
6
· Visningar
1 329
Senast: Martina_m
·
Utrustning Det här känns som en sån där fråga som har ett självklart svar, men jag gör någon tankekullerbytta och kommer inte på det :D Iallafall...
Svar
12
· Visningar
824
Senast: Buck
·
Utrustning Såg på Tophorse att de fått in bett från Beris, såg ut som typ nathe men billigare. Nån som testat? Har aldrig haft bett med tungfrihet... 2
Svar
34
· Visningar
24 529
Senast: Miljon
·
Utrustning Jag har sluppit sadelproblem så länge att jag är helt borta med vad som finns nu. Hästen har spikrak rygg, inte överbyggd men svagt... 2
Svar
34
· Visningar
2 648
Senast: TinyWiny
·
Utrustning Hej! Undrar om ni alla kunniga därute kan ge för tips på en bra begagnad allroundsadel till ett gotlandsruss med knappt ingen manke...
Svar
1
· Visningar
563
Utrustning Har tänkt investera i en egen klippmaskin. Hade först tankar på att köpa en från Jula, då många verkat nöjda med dessa, förutom den höga...
Svar
11
· Visningar
1 378
Senast: aleksis
·
Utrustning Har ni några tips?Gäller ponny som måste avpälsas! H**ks? J**a? Hittade bara gamla trådar om detta.
Svar
11
· Visningar
1 315
Senast: Buck
·
Utrustning Jag kunde inte låta bli att köpa ett träns jag såg på en second hand-butik, men jag blir inte klok på vad det är för nåt. När jag tittar...
Svar
16
· Visningar
3 083
Senast: Ridinglady
·
Utrustning Jag vill ha hängare där täcket kan hänga på "längden", alltså inte vikt, som är lätt att hänga av/på och inte skrymmande alt lätt att... 2
Svar
20
· Visningar
8 106
Senast: Scata
·
Utrustning Alltså, nu har jag försökt få fram någon som helst info om dessa sadlar på nätet utan att lyckas. Har dock sett dem till salu för...
Svar
8
· Visningar
876
Senast: Bokkis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka