Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Finns så många namn så jag blir knäpp! Vad är skillnaden på dessa två: http://www.horsemeup.se/prestige-trapezium-pad...
Svar
6
· Visningar
3 121
Utrustning Hästen har trampat av sig en sko och pga bortrest ord. hovslagare och väldigt uppbpkad reserv får vi vänta en vecka. Funkar det med en...
Svar
3
· Visningar
576
Senast: mily
·
Utrustning Vem tillverkar/säljer tjocka ylletäcken? Inte pappers tunt utan ett tjockare. Någon som vet? Eller hur många gram är ett tjockt...
Svar
10
· Visningar
2 570
Senast: Ketrawzc
·
Utrustning Måste köpa nya täcken till ponnyn som plötsligt växt ur sina. Tyvärr har han Amigo täcken och deras pony storlekar är helt tokiga så jag...
Svar
8
· Visningar
1 666
Senast: Beeboppe
·
Utrustning Har tänkt köpa (ännu ett :angel:) fleecetäcke. Denna gången ett som känns lite lyxigare, som är tänkt som typ tränings och tävlingstäcke...
Svar
13
· Visningar
1 329
Senast: Beeboppe
·
Utrustning Trots att den här vintern känns oändlig är det faktiskt snart dags för pälsfällning! Jag har mycket mer päls på min häst i år än... 2
Svar
23
· Visningar
2 789
Senast: lady_vip
·
Utrustning Min nya häst kommer nästa vecka och jag måste hitta en sadel till henne. Hon är en liten Islandshäst, 130 cm i mankhöjd, överbyggd med...
Svar
2
· Visningar
1 318
Senast: Aleel
·
Utrustning Jag har en Montsegur sadel (för bred kort rygg, kallblod eller islandshäst) som jag vill sälja, men jag drar mig för att annonsera ut...
Svar
7
· Visningar
1 567
Senast: Aleel
·
Utrustning Hej. Någon som vet om det finns hästlastbil med step up istället för ramp? Fautras-släp har jag redan, så det behöver ni inte nämna ;)...
Svar
2
· Visningar
928
Senast: spinxx
·
Utrustning Köpte ett par begagnade senskydd häromdagen. Blev dock lite osäker på storleken när jag provade dem... Det är med såna spännen man...
Svar
7
· Visningar
3 403
Senast: fejko
·
Utrustning Jag använder nästan enbart gummiboots på mina hästar, men har blivit sugen på att köpa några andra. Det finns många fina och roliga, som...
Svar
7
· Visningar
1 972
Senast: Snurre
·
Utrustning Jag har fått provat två sadlar från Edinburgh, som helt skiljer sig från varandra. Jag undrar varför det är sån skillnad på dom...
Svar
2
· Visningar
2 835
Senast: Ace
·
Utrustning Hej! Hittade ingen ny Sadellistan-tråd, bara nr 2 som är låst, och har sökt, och sökt, och sökt, utan att finna. ;) Jag har en...
Svar
4
· Visningar
1 178
Utrustning hej! Då jag letar efter en transport att köpa (både begagnade och splitternya) och de finns hur många märken somhelst så tänkte jag höra...
Svar
18
· Visningar
1 945
Senast: Pudlan
·
Utrustning Jag skulle vilja ha lite tips på bett att testa på min ena stjärna. Han är riden i princip enbart på kandar eller tränsbett + graman och...
Svar
19
· Visningar
1 490
Utrustning jag undrar ifall någon vet om man får tävla dressyr med sprenger novocontact?
Svar
3
· Visningar
1 084
Senast: Deniisen
·
Utrustning Någon som har denna/har testat som vet ungefär vad den passar för rygg? Tänker på island a-line. Funderar på att köpa en. Han har bland...
Svar
0
· Visningar
1 000
Utrustning Köpte en sadel igår åt vår ponny (arabkorsning, kort i ryggen med liten manke), en dressyrsadel där det går att byta koppjärnen... 2
Svar
20
· Visningar
3 397
Senast: super
·
Utrustning Vad skulle ni gissa på att en ordinär shetlandsponny har i storlek på sadelgjord? Sadeln är en "riktig" ponnysadel (alltså inte den där...
Svar
3
· Visningar
1 721
Senast: Buck
·
Utrustning Hej Jag har ett problem, och undrar om det är fler här som har detta problem som jag har. Jo till mitt problem, jag rider en häst åt...
Svar
14
· Visningar
1 321

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka