Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Någon här som har hampa pro benskydd från B*rjes? Funderar på att köpa ett sånt set,det är ju väldigt bra pris....:) Undrar oxå hur de...
Svar
4
· Visningar
1 212
Senast: ulle.j
·
Utrustning Vad har ni för regntäcken? Jag är i stort behov av nytt då mina bästa täcken, som har bäst passform, funktion osv. är de tjockare... 2
Svar
36
· Visningar
1 891
Senast: Koppen
·
Utrustning Nån som vet var man kan köpa sömnadsbeskrivningar till ett ländtäcke eller ett ridtäcke? (i stockholm eller över internet)
Svar
2
· Visningar
1 379
Senast: Gwaeron
·
N
Utrustning Ska beställa nya skydd nu, men vet inte vilka jag ska välja :p Vilka är snyggast? eller ska ha dem o rida med i skogen... 2 3
Svar
55
· Visningar
3 397
Senast: Notorius
·
Utrustning Är intresserad av att köpa en bomlös till min Kissing Spines häst. Denna tyckte jag om. Någon som har en sån? Det är en FreeForm short...
Svar
12
· Visningar
1 010
Senast: Aggepagge
·
Utrustning Jag har två inackorderingar som i höstas kom hit med två splitter nya Domani-täcken. Rejäla vintertäcken vad det verkade... Jag tyckte...
Svar
5
· Visningar
3 914
Senast: Lavinia
·
Utrustning Svårt att sitta ner i trav? Här är lösningen för dig! ;) Flaxande skänklar? Då är detta definitivt något för dig!! ;) Eller...
Svar
2
· Visningar
841
Senast: Pazuzu
·
Utrustning Skulle ni välja läder eller en syntetsadelgjord för en känslig häst? Vet inte om jag ska satsa på en dyr lädergjord eller köpa en... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 028
Utrustning eller vill dom bara sälja? Någon här med erfarenhet eller egna tankar? Jag menar, att köpa sadel är ju inget man bara gör o det borde...
Svar
8
· Visningar
866
C
Utrustning Har hört att vissa rider på s.k. körbett av olika slag. Finns den nån här som gör det och varför isf? Vad är de största skillnaderna mot...
Svar
3
· Visningar
1 473
Senast: Mirre
·
Utrustning det skulle jag vilja ha till min häst! han bara drar runt allt på marken och har käkat upp mina hönät. gärna en längre/smalare, typ 2... 2
Svar
33
· Visningar
2 917
Senast: Breccia_
·
Utrustning Nu vill jag se bilder på era boett vintertäcken! Vad kostade dom? Hållbarhet? Andra erfarenheter?
Svar
8
· Visningar
1 137
Senast: ang
·
S
Utrustning Någon som har erfarenhet av dessa bandageunderlägg, att ha på hästen före träning och efter för att förbygga skador. Eller något annat... 2
Svar
22
· Visningar
2 408
Senast: sanni
·
Utrustning Hjälp! Är det någon som vet vart man kan köpa/beställa ett rundsytt dressyr träns men x-tra bred nosgrimma och tillbaka knäppning? Nu... 2
Svar
22
· Visningar
3 032
Senast: Tiili
·
Utrustning Vad har ni för modell? Fattar nada va hemsidan jag hittade www.pikeur.de fast engelsk version. Kan man inte se vilka färger modellerna...
Svar
2
· Visningar
668
Utrustning Vi har ett litet bekymmer här hemma. Vi ska köpa en helt ny transport i sommar och håller på och letar lite. Vår lilla Opel vectra 2,0... 2
Svar
34
· Visningar
2 435
A
Utrustning Jag bara undrar om det finns några här ute som, har tips på hur man kan göra hästen eller utrustningen extra fin till en tävling...
Svar
11
· Visningar
1 046
Senast: Josephine
·
S
Utrustning Jag funderar på att köpa ett bettlöst träns.. Vad är bäst sidpull eller hackamore :confused: Vill ha svar :bow: :bow: :bow: 2
Svar
21
· Visningar
2 247
Senast: lill_flesky
·
P
Utrustning Hittade ett reklamblad här hemma idag om att Eko i Fjälkinge har 50 % rea på allt (??) Någon som varit där? Finns det mkt? Funderar på...
Svar
8
· Visningar
2 432
Senast: Pazuzu
·
Z
Utrustning Tar tacksamt emot tips på vilken rakapparat jag skall köpa till hästen.
Svar
8
· Visningar
1 313
Senast: miriam
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka