Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

O
Utrustning Efter att ha kollat i Lord-owens tråd om läckra pannband så blev jag fullkomligt dödskär i ett av pannbanden med en söt blomma på och... 2 3
Svar
41
· Visningar
4 581
Senast: buuh
·
E
Utrustning Någon som har tips på bra short chaps som är långa och smala? /Emma 2
Svar
36
· Visningar
5 381
Senast: Stefffie
·
P
Utrustning Hur är Stübbensadlarna i bommen? Raka eller svängda? Jag har en Globus dressyrsadel till min häst och är nu ute efter en hoppsadel. Hade...
Svar
10
· Visningar
936
Senast: Peach
·
W
Utrustning En kompis har vägarna förbi nu iveckan, och jag tänkte skicka med en beställning på lite smått och gott. Så jag undrar helt enkelt om...
Svar
1
· Visningar
720
C
Utrustning undrar bara vad ni har för transporter... vi vill köpa en ny äkta boggi med sadelkammare som inte är för dyr och jättetung, men vi vet...
Svar
4
· Visningar
792
Senast: Mitrolle
·
Utrustning Eftersom vi nu har bestämt oss hur vi ska göra med vilken sadel vi ska ha, så uppkommer en ny fråga: Var hittar vi en passande... 2
Svar
36
· Visningar
2 213
Senast: skuggi
·
C
Utrustning Är det nån som vet var man får tag på det, förutom på Ponnyprakt? Detta täcket é ju så coolt! :rofl:
Svar
6
· Visningar
822
Senast: Coffeaclub
·
B
Utrustning Någon som har någon erfarenhet av dessa stövlar eller andra Derby stövlar? Har varit inne och kännt på dom och dom är rätt mjuka...
Svar
4
· Visningar
963
Senast: Bisquit
·
M
Utrustning Haloj ! är på jackt efter en snyggbrösta, utan martingal. Inte allt för dyr gärna under 500 - lappen. Någon som vet någon butik som...
Svar
14
· Visningar
1 032
Senast: loveratte
·
E
Utrustning Vad tycker ni om dem -att de bara får hästen att "knäcka av nacken" eller att de ger en bra effekt? Det verkar råda delade meningar... 2
Svar
34
· Visningar
2 493
Senast: urkella
·
C
Utrustning Ja ska köpa ny säkerhetsväst och har varit helt inne på en phoenix tippary Eventer. Har testat en sådan och den va ju väldigt tunn och...
Svar
6
· Visningar
1 006
Senast: Iddefixen
·
Utrustning Behöver nya benskydd.. gärna vita :d Å så till problemet..Hästen jag har har en ärrbildning på ena bakbenet.(sitter på kotan) vilket... 2 3
Svar
41
· Visningar
2 807
Senast: Breccia_
·
H
Utrustning Hej alla "Bukisar" :D Är det någon här som hört talas om eller rent av vet något om T-de-T? Vet ni något om dessa benskydd...
Svar
2
· Visningar
653
Senast: hopp_o_galopp
·
L
Utrustning jag håller på att rida in en travare. han är rätt känslig i munnen så jag vill inte rida på ett för starkt bett.. jag skrittar och...
Svar
6
· Visningar
844
Senast: linnizen
·
S
Utrustning Hej Funderar ev. att köpa en Henra Amazon. Är det någon som har det hästsläpet här och som kan ge mig lite information. Hur är det att...
Svar
19
· Visningar
5 157
Senast: ghost
·
S
Utrustning Jag har en Back on Track ryggvärmare till min häst men använder den sällan, har inte kommit på nån lösning på hur man ska fästa den? Det...
Svar
12
· Visningar
1 012
Senast: lill_flesky
·
B
Utrustning Bra billiga vita benskydd till dressyrträningarna finns det ? Var hittar jag i så fall dom ?
Svar
7
· Visningar
1 022
Senast: karatefisken
·
Utrustning Hej! Snart blir jag förmodligen hästägare till den här underbara ponnyn :love: Vi har inte köpt än men ska prova han två ggr till och...
Svar
16
· Visningar
1 319
Senast: Ek3n
·
S
Utrustning vad har ni för saker, samt färgval på era hästar (o dig själv) i Dressyr när du tävlar. Nämn gärna nivå och hästens färg :) Har ni...
Svar
8
· Visningar
1 055
Senast: Mitrolle
·
O
Utrustning Innan betet så provade C.H (PM:a om du vill veta vem det är) ut en sadel till min häst (Eng. fullblod). Den sadel som passade bäst var...
Svar
4
· Visningar
994

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka