Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Vet nån var man kan köpa ett brunt eller svart hackamore med mässingskänklar?
Svar
18
· Visningar
1 419
Senast: zykk
·
Utrustning ...Eller kanske Arizona? Jag ska provrida Cheyennen imorgon, provsatt den på soffan nyss (jag kunde inte vänta :D) och jag är...
Svar
13
· Visningar
1 984
Senast: Egonson
·
Utrustning Kan ni snälla hjälpa mig att reda ut begreppen lite? :confused: Fick för ett tag sedan förklarat för mig av en "expert" på...
Svar
7
· Visningar
934
Senast: allroundhästarna
·
M
Utrustning Har läst massor med trådar där jag hittat människor med ungefär samma problem som jag. Dvs en häst med cylinderformad kropp och kort...
Svar
4
· Visningar
3 624
Senast: HrafnKatla
·
Utrustning Jag har ett 6-årigt hbl-sto som jag upplever ligger på ganska mycket på bettet. Hon är fruktansvärt pigg så det kan ju bero på det men...
Svar
3
· Visningar
687
Senast: Mustang
·
Utrustning Har nyss lagt beslag på en Eskadrongrimma med ludd, den såg fin ut på bilden och skulle vara i bra skick enligt köparen. Jag ska ge hela...
Svar
7
· Visningar
918
M
Utrustning jag är inte så där väldigt haj på alla konstiga olika typ av bett så... vad har gag bett för nån funktion eg. minns en tjej som red...
Svar
2
· Visningar
2 493
Senast: MariaAhmira
·
E
Utrustning Hej! Jag har tänkt köpa nya stövlar för träning/tävling till både dressyr och hoppning, och vill gärna ha lite tips på snygga...
Svar
16
· Visningar
1 563
Senast: Långnos
·
Utrustning Varför ska man gå på dessa nymodigheter? *muttrar* När jag köpte min nya fina transport valde jag att sätta på ett sk automatiskt...
Svar
5
· Visningar
4 816
Senast: alice
·
Utrustning Har inga egentliga tävlingskläder lite och funderar på att helt drastiskt byta färg på hela ekipaget! :) Hästen i fråga är en fux som... 2
Svar
27
· Visningar
1 852
Senast: Breccia_
·
Utrustning Hej på er! Jag är på jakt efter en hoppsadel, men iom att hästen kommer att ändra sin kroppform ganska så mkt (hoppas jag :angel: )...
Svar
6
· Visningar
738
Senast: MoQ
·
Utrustning Hur länge sen är det sen den sadeln slutad tillverkas och säljas? Om ni skulle köpa en sån ny som hängt i en ridsportbutik sedan...
Svar
2
· Visningar
929
E
Utrustning ...någon som vet om det finns? Verkar mest vara kilbossor på dom ,eller??
Svar
2
· Visningar
695
Senast: Mount Never Rest
·
S
Utrustning har den bruna Globus CliC dressyr sadeln lika långa kåpor som den svarta?:crazy: :crazy: Det ser ut som den bruna har kortare kåpor än...
Svar
1
· Visningar
613
Utrustning Lite spinoff på tokfias tråd men kom och tänka på det när jag läste den. Vill ha någon fom av bettlöst på min kbl travare då han inte...
Svar
4
· Visningar
837
Senast: Julle
·
L
Utrustning Hur är Prestige, Trainers och Zaldi jämfört med en Jacson Celine? :confused: :crazy:
Svar
5
· Visningar
753
C
Utrustning någon här inne som har en griffin sadel till sin häst & vill berätta lite om den för mej? för att det är nämligen så att jag har börjat... 2
Svar
29
· Visningar
2 230
Senast: cerrox
·
M
Utrustning Jag ska köpa en ny sadel till min häst. Han är lite svankig och markanta bogblad. Han är normal bred över ryggen och medel till hög...
Svar
6
· Visningar
976
Utrustning Behöver en dressyrsadel till min häst. Men efter att ha provat en del så inser jag att det helt enkelt inte fungerar med långa stroppar...
Svar
7
· Visningar
1 570
Senast: Centaur
·
Utrustning Tänkte visa er hur ponnyns nya sadel ser ut.. Det är en Moll, det också... Den har matchande stigläder, träns och förbygel...
Svar
11
· Visningar
1 055
Senast: palle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka