Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

T
Utrustning Ja har lånat hem en sadel som jag skall få prova i 10 dagar. Men problemet är att den glappar lite bak men annars helt okej. MEN när...
Svar
5
· Visningar
728
K
Utrustning Finns det någon som vet vilket täcke som kan passa en ardenner som är STOR? Har ett nu i 155 cm som är lagom på längden men slutar på...
Svar
4
· Visningar
666
Senast: Kitara_
·
E
Utrustning Är det lag på att skylt på transporten, eller hur är det med det? Tycker de har ändrat så mycket så nu hänger jag inte med längre...
Svar
6
· Visningar
2 521
Senast: mul
·
Utrustning Nu när det börjar bli dags att uppgradera hästtransporten så har jag tittat runt lite... Stepup verkar ju vara en hemskt fiffig... 2
Svar
38
· Visningar
9 253
Senast: ghost
·
Utrustning Har en sådan som tyvärr börjar bli väldigt sliten. Någon som vet någon affär som har sådana kvar(tillverkas tydligen inte längre)...
Svar
6
· Visningar
1 158
Senast: MoQ
·
Utrustning Har ett sto som är väldigt het vid hoppning. Har just nu ett tre-delat pessoa bett när jag hoppar, styrkan är bra men har problemet att...
Svar
19
· Visningar
1 202
Utrustning ...kan inte ni dela med er av mallen som ni använde? Har försökt och försökt, utan vidare framgång, så nu vänder jag mig till er :p om...
Svar
6
· Visningar
931
Senast: panda_tjejen
·
Utrustning Letar med ljus och lyckta efter täcken till en liten shetland, stl 85. Täckerna från B****s passar inte, alldeles för stora i bogen, och...
Svar
14
· Visningar
1 217
Senast: cactuspower
·
Utrustning Vad skulle ni säga va en bra grundutrustning för en häst? Alltså det som är viktigast.;) Sadel, vilka täcken osv. Från scratch...
Svar
9
· Visningar
916
·
P
Utrustning Skulle det kunna funka om man vill ha ett lite starkare bett? För det är väl ett starkare bett? Mvh Syti
Svar
10
· Visningar
962
O
Utrustning Här kommer en länk till tillverkarna av Impression Paden. Den är på engelska och det står lite kort om den. Länk :) Kortfattat så...
Svar
4
· Visningar
955
Senast: overtyre
·
D
Utrustning Är många som säger nu att bett ska vara smala, eftersom hästen inte har så mkt plats i munnen som man har trott innan, och att hästen då... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 983
Senast: Totola
·
Utrustning Har problem att hitta sadel till vår D-ponny (146cm) Alla sadlar vi provat åker bakåt och hamnar mitt på ryggen. Han har en ganska hög...
Svar
1
· Visningar
643
Senast: Centaur
·
Utrustning Var till Börjes och skulle köpa broddar igår,men hittade ett par italienska läderridstövlar,Sarm Hippique,för under 1000-lappen! Satt... 2
Svar
25
· Visningar
1 716
Senast: piggis_83
·
F
Utrustning Startade en tråd för rätt länge sen ang. tävlingsschabrak... Sa då att jag prompt skulle ha brodyr och blablabla... Nu är läget lite...
Svar
12
· Visningar
1 367
Senast: Breccia_
·
Utrustning Har via internet fått tag på två begagnade täcken till mina hästar. Vet ni vad det är för märke och var de finns att köpa nya? De är...
Svar
4
· Visningar
794
Senast: Jamtland
·
S
Utrustning På en annan tråd.. Vad är det dyraste DU äger till din häst? (Bortsett från hästtransporten) 2
Svar
28
· Visningar
1 712
Senast: fragansia
·
Utrustning Någon som har en sån och vet hur den är? Bild.
Svar
10
· Visningar
1 871
Senast: Sorbe
·
T
Utrustning Tänkte bara kolla lite varför dom som har martingal har det? Skoj o höra :D 2 3
Svar
45
· Visningar
2 379
Senast: Sorbe
·
M
Utrustning Jag är i behov att köpa stora benskydd till min pålle. Han kan ej ha L och XL, utan större. Någon som har några tipps var dessa kan finnas?
Svar
4
· Visningar
843
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka