Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Okej gott folk! Hoppas på att ni har svar på mina frågor :) 1. Har en star trekk espanola men vad räknas det som för sitsstorlek? Det...
Svar
9
· Visningar
1 203
Senast: Tez1
·
Y
Utrustning *obs! ingen annons!* Spinner vidare på andrahandsvärdestråden och ställer en lite mer individuell fråga :o Måste ju sälja min...
Svar
2
· Visningar
688
Senast: Tez1
·
S
Utrustning Tipsa mig om snygga bruna förbyglar! (med martingal..) Inte allt för dyra.. men bra kvalitet!
Svar
6
· Visningar
1 201
Senast: Dressyrfantasten
·
S
Utrustning Det finns en hemsida där man kan beställa benlindor med olika mönster på - någon som vet vilken sida det är? Jag kan inte hitta den nu.
Svar
4
· Visningar
1 003
Senast: Snovind
·
Utrustning :D Vad är snyggast? ;) Är i färd med att beställa ett nytt Mias schabrak nu men kan inte bestämma mig för vilket, det ljusgrå eller... 2
Svar
24
· Visningar
2 120
Senast: Jellyway
·
M
Utrustning Har funderat en del på vad folk definerar som rödbrunt när det gäller läder i träns, sadlar etc. Kan inte ni skicka in lite bilder på...
Svar
7
· Visningar
801
Senast: Centaur
·
Utrustning Finns fleecefodrade ute täcken med HALV hals? vill ha ett fleece fodrat, men har bara utan, vill ha med halvhals, då de sitter väldigt...
Svar
4
· Visningar
920
Senast: mackan
·
Utrustning Någon som har bra tipps på varmt under ställ- Var man kan hitta dom. Hööks hade inget i dag .
Svar
10
· Visningar
886
Senast: domino
·
Utrustning Hejsan! Vad jag förstår så ska man ta till några extra centimeter när man ska bestämma vilken höjd jag ska ha på mina stövlar. Har...
Svar
1
· Visningar
785
Senast: popeye
·
S
Utrustning Finns det några handskar som funkar någorlunda bra på vintern, hyfsat varma men som ändå inte känns så otroligt klumpiga? Har också ett...
Svar
5
· Visningar
727
Senast: susekl
·
T
Utrustning Har en häst som går högt med huvudet. Behöver tips på bett som får henne att sänka huvudet. Ett bett med hävstångsverkan, gärna delat... 2 3
Svar
44
· Visningar
2 890
Utrustning asså, värmer ni hästarnas bett innan ni rider? jag hade inte velat ha en kall metallbit i munnen, så jag gör det.. 2 3 4
Svar
64
· Visningar
3 307
Senast: Spider84
·
D
Utrustning Hei! Håper dere kan hjelpe meg, da det er veldig vanskelig å få tak i en sadelutprøver her i Polen!! Jeg ønsker å ha en Stübben...
Svar
3
· Visningar
1 099
U
Utrustning e dom bra dom fårskinnspaddarna?..e ju så billiga.
Svar
9
· Visningar
1 036
Senast: Havregryn
·
S
Utrustning Ska köpa komplett utrustning åt en pålle, dvs, KOMPLETT, borstar, täcken, lindor heela kittet. Tänker sattsa på att komma undan så... 2
Svar
30
· Visningar
2 208
Senast: Eve
·
M
Utrustning Jag brukar rida med pessoa men imorgon hade jag tänkt o testa ett pelham på pållan. Men behöver jag ändra sidostyckena då? Var så länge...
Svar
5
· Visningar
717
Senast: PrinceFair
·
Utrustning Kan något tippsa om innetäcke som det är minst 400g stoppning i, st 145cm helst med bogveck o inte dyrare en 850kr(helst) Ville ha...
Svar
3
· Visningar
891
Senast: MoQ
·
F
Utrustning Okej grymt onödig tråd men wtf ;). Ni får klura ihop en lista på 10 saker ni absolut INTE skulle kunna klara er utan när ni var i... 2
Svar
25
· Visningar
2 340
M
Utrustning Nu ska jag köpa ett back on tracktäcke till min totto, och funderar lite över hur man kan vara säker på att man får nyaste modellen. Vad...
Svar
1
· Visningar
638
Senast: Havregryn
·
S
Utrustning varför rider man med kandar? syfte, hur, på vilka hästar osv..:crazy:
Svar
3
· Visningar
675
Senast: PrinceFair
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Smitare - hur gör ni?
  • Valp 2025