Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

E
Utrustning Vad föredrar ni när det är vinter? Thermobyxor eller overall? Ska köpa nått ut av det nu men jag vet inte vilken jag ska välja. Vad... 2
Svar
26
· Visningar
2 377
Senast: Mirre
·
V
Utrustning Går det? Min ena vad har tjockat på sig och nu får jag nästan kramp när jag rider pga av att stövlarna är så tajta. Det är bara på...
Svar
1
· Visningar
1 345
Senast: Rebecca_R
·
Utrustning Jag undrar lite hur ni gör och ser på det, ni som änvänder senksydd och lindor. Själv brukar jag använda senskydd vid hoppning och...
Svar
3
· Visningar
726
Senast: kryptisk
·
G
Utrustning Jag har bestämt mig att skaffa mig ett svettäcke till min häst (en lurvig kallblodstravare;) ). Så nu undrar jag vad som är bäst...
Svar
16
· Visningar
2 241
Senast: allroundhästarna
·
B
Utrustning Hej Jag håller på att bli galen..............:eek: Letar efter en beg sadel (dressyr) men lyckas aldrig hitta något som passar mig...
Svar
13
· Visningar
994
Senast: WULP
·
Utrustning Vad har ni för tips på bra boots? Antingen rullar de runt eller trampas de sönder... :crazy: Mina krav: 1. Hållbara 2. Inte... 2
Svar
31
· Visningar
2 090
Senast: starcraft
·
Utrustning :confused: :confused: :confused: Det är precis så jag känner mej just nu.. Jag köpte ju en urmysig sadel till våran nya häst i...
Svar
9
· Visningar
889
Senast: palle
·
M
Utrustning .. Hööks tolksele samt deras nya schabrak med cutback allround? (Ser ut att ha bra mankfrihet!) :) Gillar egentligen inte Hööks men men...
Svar
4
· Visningar
754
Senast: Chili
·
A
Utrustning Hur många av er är de som tagit ut en seriös sadelutprovare när ni köpt sadel?? Ja ska göra de till min fjording när ja köper ny...
Svar
17
· Visningar
1 529
Senast: joysan
·
Utrustning Vilken funktion ger lindor i dressyr? Är det viktigt??
Svar
3
· Visningar
869
Senast: PrinceFair
·
I
Utrustning Jag skulle behöva lite hjälp.. Min pålle har förmågan att hugga tag i martingalen vid vissa tillfällen och eftersom han kan fastna i... 2
Svar
24
· Visningar
2 812
Senast: iinaz
·
T
Utrustning Hejj... skulle bli glad om någon skulle kunna tipsa om nåt bra bett... Min *lilla* pålle på 1,70, rent ut sagt älskar att springa i...
Svar
12
· Visningar
1 074
L
Utrustning Vad drar ni helst på er när ni ska ut och rida och varför? Varierar ni er tex stövlar om ni rider dressyr och chaps om ni ska rida... 2
Svar
29
· Visningar
2 611
Senast: Piccadilly
·
Q
Utrustning Har haft tre ponnyer, och alla har varit skimlar. Två av dom har lätt fått skav, och en av dom var extremt känslig. Har hört att skimlar...
Svar
3
· Visningar
869
Senast: Qyenn97
·
Utrustning Jag vet inte riktigt om jag skulle lägga denna tråd här eller under hästverksam, så jag provar här o så får den bli flyttad om det är...
Svar
7
· Visningar
895
Senast: Oxxx
·
Utrustning OBS! endast KUNNIGA i frågan och bettets funktioner, inga spån eller spekulativ svar önskas nu!' Vill veta exakt HUR ett ledat pelham... 2
Svar
32
· Visningar
2 984
Senast: mackan
·
Utrustning P.g.a. att min häst blir mycket pigg och gärna drar när vi hoppar så brukar jag använda ett pelhambett. Detta fungerar väldigt bra för...
Svar
13
· Visningar
1 522
Senast: PrinceFair
·
Utrustning Har ni någon leksak till era hästar i boxen? En av mina tar alla chanser att stoppa saker i munnen! I hagen har jag grova grenar som han...
Svar
7
· Visningar
1 935
Senast: Åsa
·
B
Utrustning Nu är det ju mörkt om kvällarna men hästen behöver ju motioneras... Men, att rida med pannlampa...om man åker av, är det inte stor... 2
Svar
22
· Visningar
2 002
Senast: meodeo
·
R
Utrustning NU ÄR JAG NÄSTAN ÖVERTYGAD OM ATT EN BOMFRI SADEL SKULLE PASSA MIN JÄTTEBREDA HÄST.VILL GÄRNA HÖRA FÖR-OCH MOTARGUMENT TILL DENNA TYP AV... 2
Svar
24
· Visningar
1 938
Senast: Totola
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka