Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

M
Utrustning Använder ni alltid hjälm och säkerhetsväst när ni rider eller bara ute/när ni hoppar eller nåt annat?
Svar
17
· Visningar
993
Senast: Jardina
·
Utrustning Ska klippa min häst nu i veckan, förhoppningsvis. Hur är det nu, är det farligt för dem att inte ha halstäcke när de är nyklippta och... 2
Svar
23
· Visningar
1 943
Senast: Etoile
·
G
Utrustning Hej Efter mycket letande har vi äntligen hittat en trailer av märket Bolvier. Målet var faktiskt en av märket Sinclaire men eftersom...
Svar
2
· Visningar
685
Utrustning Jag har en längre tid vart inställd på att köpa ett par Petrie Anky i stället för ett par Cavallo Piaffe då stövlarna ser ganska så lika...
Svar
9
· Visningar
1 823
Senast: Bebe
·
Utrustning Har ett rakt 11,5cm bett med fasta ringar som passar perfekt storleksmässigt. Om jag vill byta bett till ett tre-delat är det 11,5cm som...
Svar
4
· Visningar
710
Senast: domino
·
Utrustning Nån som vet var man kan hitta säkerhetsbälten till hästar och hur mycket dom kostar?Min ponny har idag lyckats slagit sönder både sejj...
Svar
12
· Visningar
1 970
Senast: Breakdance
·
Utrustning Vad har ni betalat för era buté sadlar? Funderar på att köpa en och undrar om ddet lönar sig att leta efter en begagnad. Hur står de...
Svar
8
· Visningar
1 121
Senast: Långnos
·
Utrustning Nu har jag beställt nytt ridtäcke... Mias i bävernylon!! Beställde sandfärgad med brunt kantband och guld paspoal, tror ni det blir...
Svar
3
· Visningar
912
Senast: Centaur
·
J
Utrustning Sparar till en ny dressyrsadel. Snälla! Lägg in alla era bilder på era sadlar o skriv några rader om vad det är för ngt o hur de är i... 2 3
Svar
43
· Visningar
4 103
Senast: Jossan_92
·
Y
Utrustning Jag blir tokig. Riktigt tokig. Har varit iväg och provat igenom HELA :devil: Höökssortimentet av stövlar, chaps, gaiters - you name...
Svar
15
· Visningar
5 079
Utrustning Var med om en bilolycka med häst idag. ( tråd finns på äu) Av transporten ( Ifor Williams) var det bara mos. Hästen klarade sej bra-...
Svar
2
· Visningar
2 333
Senast: Salonikel
·
Utrustning Funderar på att köpa ett sånt kombiträns (Chetak från Globus) till mitt sto. Nån som har erfarenhet av dem? Bra/dåligt? Lönar det sig...
Svar
3
· Visningar
940
Senast: mumin
·
U
Utrustning vad är de hästen ska göra me en sån här? ja har fattat de som att dom ska slicka på den men tröttnar dom inte på de ganska fort? 2
Svar
26
· Visningar
2 060
Senast: Spider84
·
H
Utrustning Vad tycks? Lite dålig bild dock, blixten från kameran förstöd. =( men men, ville ha en enkel och stilren skylt, och det blev denna... 2
Svar
39
· Visningar
2 820
Senast: Glenn
·
H
Utrustning Letar efter dett träsn till en skimmel... Ska vara ett vardagsträns, gärna pullar, men annat kan också gå. Absolut inte svart...
Svar
10
· Visningar
983
Senast: Havregryn
·
Utrustning :cry: ...äntligen fick jag min westernsadel idag, som jag väntat...har anmält mig till många clinicar och vill ha lite ridtimmar också...
Svar
4
· Visningar
734
N
Utrustning när jag köpte min häst så var hennes sadel otroligt snesutten till höger... så hon var fel musklad... jobbade en del från marken och...
Svar
2
· Visningar
917
Senast: Joyride
·
Utrustning Undrar om det finns att få¨tag på har häst som får skavsår av dom löpande ringar på utsidan av munnen och ofta även i själva mungipan...
Svar
7
· Visningar
977
Senast: SassesCarloz
·
Utrustning Mina älskade läderstrykkappor börjar sjunga på sista versen nu, så jag är på jakt efter två par nya. Jag har dock inte sett sånna på ett...
Svar
9
· Visningar
995
H
Utrustning Har många gånger sett på detta träns hos Henrikssons, men blir så less på att frakten är så dyr och jag vill inte ha nått annat där i...
Svar
7
· Visningar
854
Senast: pemma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Smitare - hur gör ni?
  • Valp 2025