Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Vet någon vad det är för bom i en Piab sadel? Vad bommen är gjord av alltså. Plast, stålfjäder, trä (träslag)?
Svar
2
· Visningar
1 073
Senast: bigganl
·
B
Utrustning hur stora är stigbyglar inuti?? får en sko som är 11 cm bred (där det är som bredast) plats utan att fastna eller så att gummisnodden...
Svar
2
· Visningar
844
Senast: Beyliitah
·
E
Utrustning Jag behöver tips på formbart material som formar sig efter tryck, men som inte trycks ihop permanent utan "åker tillbaks" när trycket...
Svar
12
· Visningar
1 116
Senast: Egonson
·
H
Utrustning Hej! Såg en annons om en Piab redline hopp, 16,5 svart i bra skick till salu för 5500:-. Undrar om någon vet ifall det är dyrt eller...
Svar
3
· Visningar
2 794
Senast: hoppla
·
I
Utrustning vit eller någon annan färg? Hur har resultatet blivit? Om det blev bra, vilken färg har ni då använt till dels väggarna utsida och...
Svar
6
· Visningar
890
Senast: Trollis
·
H
Utrustning Har till pollen ett 460 g fyllning vinter täcke, men har nu valt att inskaffa ett + graders täcke, så han inte går med 460g fyllning när...
Svar
4
· Visningar
946
Senast: Farouk
·
H
Utrustning när man behöver 15 el 16/36? Behöver en sadel ganska omg, så det vore bra att ha flera märken att välja på. Finns det några fler sadlar...
Svar
5
· Visningar
1 148
Senast: hallontuss
·
Utrustning jag har en kille som jag inte tror jag komemr behöva klippa..för han har jätte kort fint päls och svettas nästan inget ..och när han väl...
Svar
18
· Visningar
904
Senast: Shimzy
·
M
Utrustning Hur starkt är ett pessoa bett om man har på största ringen?
Svar
6
· Visningar
834
Senast: HoppFantasten
·
N
Utrustning Jag letar febrilt efter en ludd-grimma till min lilla pålle. Alltså inte en sån med fårskinnsludd som ser sådär gigantiskt stort ut...
Svar
7
· Visningar
1 763
Senast: älgen
·
Utrustning Har hittat ett par lädertyglar i stallet som jag tänkte knycka (en fd inackordering som lämnat kvar dom). Iaf så är det helt stela och...
Svar
8
· Visningar
1 093
Senast: nexxa
·
M
Utrustning vad är dom betten till för, har hört att fullcheek är till för att ligga still men jsg är inte säker
Svar
9
· Visningar
854
Senast: PrinceFair
·
Utrustning Varför använder man boots? vilken funktion har sanbbbandage och när ska/behöver man använda såna?
Svar
1
· Visningar
739
L
Utrustning Jag har ett HW Rambo, det lila med 370 g fyllning(utetäcke) Med halvhals..Nu skulle jag vilja köpa till en hals till det..var kan man...
Svar
3
· Visningar
714
Senast: Centaur
·
Utrustning Tänker då först och främst på bomvidden. Kikade på Hööks hemsida och de verkar inte gå att få tag på i XXW nu? Största var XW. Har en...
Svar
12
· Visningar
1 139
Senast: mahlmt
·
Utrustning Någon som har erfarenhet av Ifor Williams Jumbo 3-hästars? Få inte upp prislistan (på www.harvidssonodotter.se) så jag kan inte ens se...
Svar
1
· Visningar
896
Senast: Salonikel
·
Utrustning är nu uppe i min första vinter i blåsiga skåne och konstaterat att pållen kanske vill ha ett halstäcke oxå :angel: blåser ju faktiskt...
Svar
7
· Visningar
878
Senast: Bella
·
Utrustning Jag såg en kavaj idag och kan inte bestämma mig för om det var jättesnygg eller inte. Den var brun-grå och hade vinröd sammetskrage...
Svar
11
· Visningar
960
Senast: majola
·
Utrustning Ngn som vet ungefär hur mkt det kostar att sätta i en ny dragkedja o var man lämnar i dem för att få det gjort? Gör vanliga klackmakare...
Svar
3
· Visningar
1 051
Senast: jo7
·
Utrustning Det här med bomlöst har ju blivit lite av en trend just nu, men finns det något andrahandsvärde på sadlarna? Är det lätt att sälja dem...
Svar
11
· Visningar
1 023
Senast: Tez1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka