Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

L
Utrustning Är himla sugen på att gå över till bomlös sadel, men jag vill ha den "vanliga" dressyrsadelns utförande. Såg att Star Trekk har en... 8 9 10
Svar
196
· Visningar
15 280
Senast: moli
·
J
Utrustning Vilka sadlar kan man på ett eller annat sätt ställa om bomvidden på? Förutom Passier och Jensen......Tror nämligen att min häst kommer...
Svar
14
· Visningar
1 287
Senast: CarolaLind
·
S
Utrustning Någon som kan tipsa om utetäcke med cirka 250 g fyllning, antingen halvhals eller avtagbar hals. Ska finnas i storlek 165! Tack!
Svar
1
· Visningar
609
Senast: piggis_83
·
Ö
Utrustning Hej vet inte om tråden hammnade rätt nu :confused: hur högt över golvet ska en krubba. saltstenshållare och uppbindningsringar sitta...
Svar
12
· Visningar
2 055
Senast: BeastieBabe
·
H
Utrustning Hej! Har skaffat mig ett par under bara n.e.w. lightweight skydd som jag har i terrängen,men provat lite olika boots utan att bli...
Svar
6
· Visningar
765
Senast: PrinceFair
·
Utrustning Eftersom mina hästar förhoppningsvis kommer kunna gå ute på lösdrift till och med 1 november behöver jag såklart ha täcken på dem...
Svar
2
· Visningar
690
Senast: nexxa
·
L
Utrustning någon som har erfarenheter av back on track? magnet täcken och liknande?
Svar
13
· Visningar
1 486
Senast: amkm
·
D
Utrustning Är det någon som har provat detta? Vad tycker ni om det? 2 3
Svar
40
· Visningar
3 338
Senast: Sorbe
·
L
Utrustning Jag har en bred nordsvensk, som när jag rider åker sadeln fram jätte mycket, har funderat på svanskappa men jag tycker när den åker fram...
Svar
2
· Visningar
699
Senast: linabergmer
·
M
Utrustning Ok, så här är det. Jag letar efter en begagnad hopp eller allroundsadel och nu har jag fått "nys" om en som heter "Olympic Flexi" men...
Svar
1
· Visningar
1 547
Senast: Minizapp
·
Utrustning Jag vill ha tips på bra innetäcke med hals i 200-400g Inte Shires för dom hållrt inte :crazy: Tackar på förhand :bow: 2
Svar
27
· Visningar
2 200
Senast: Miss Sixty
·
L
Utrustning Är det någon som har dem? Hur är de i kvalitet, passform och så? Har förstått det som att de inte är i läder så hur är materialet, det...
Svar
16
· Visningar
1 617
Senast: linzan
·
Utrustning Väljer för tillfället mellan 2 transporter att köpa, och jag vet inte vilket som är smartast... Den ena är en engelsk, Betesons Derby...
Svar
9
· Visningar
1 020
Senast: High Noon
·
Utrustning Jag har funderingar på att köpa mig denna sadel. Någon här som har den och isåfall vad tycker ni om den sadeln?
Svar
3
· Visningar
1 305
Senast: Jossan_92
·
Utrustning Har ett litet bekymmer. :confused: Min fjordas päls vill inte ligga platt under sadelstropparna på dressyrsadlen. Alltså ni vet...
Svar
1
· Visningar
649
Senast: Fortfarande Grevinnan
·
S
Utrustning Skriv allt positivt och negativt om zaldi sadlarna här :banana:
Svar
17
· Visningar
1 802
Senast: Långnos
·
Utrustning Hästen fick ett lite tokryck idag eftersom det stod en grävmaskin vid ridhuset och den skulle helt klart äta upp honom så han tog till...
Svar
8
· Visningar
1 096
Senast: Breccia_
·
Utrustning Nån släckte plötsligt lyset ute kvällstid och man ser ju inte direkt bra när man rider :crazy: Har en sån fjuttig Hööks-lampa, men den...
Svar
17
· Visningar
1 647
Senast: Jossan_92
·
L
Utrustning Vad tycker ni om dessa sadlar? Vill gärna ha lite info om hurdan bom dessa har, sväng del rak. Samt jämförbar bomvidd. Tex MW i pessoa...
Svar
5
· Visningar
973
Senast: nipa
·
Utrustning Hej, Nån som känner till om det finns någon bra internetsida med beskrivning hur man knyter sin egen repgrimma?
Svar
4
· Visningar
692

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V
  • Diskbråck

Hästrelaterat

Tillbaka