Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Har fått problem med bommen bak i min Värmlandsvagn. Har en i vanliga fall otroligt snällastad och lättkörd häst, men nu har han kommit...
Svar
6
· Visningar
917
T
Utrustning Ni som tränar med repgrimma, rekommenderar ni någon särskild sort eller material eller går det bra med vilkensom? Ska även köpa långt...
Svar
4
· Visningar
682
Senast: diny
·
  • Låst
Utrustning Det har spekulerats och gissats så mycket om Star trekks dressyrsadel på sistone så jag frågade Kaupre om lov att lägga mig i... 2 3
Svar
42
· Visningar
6 397
Senast: Lord Owen
·
T
Utrustning Var med en kompis i stallet häromdan och hon hade nyligen införskaffat sig en halsförlängare (köpt på Börjes, vanlig snodd) som hon...
Svar
17
· Visningar
2 178
D
Utrustning När jag köpte min häst köpte vi även en sadel till honom. En beg. av samma person som vi köpte hästen av. Min häst var då väldigt...
Svar
5
· Visningar
918
Senast: Don_93
·
C
Utrustning Hur bra är en sådan? Var får man tag på en bra pad? Spelar det nån roll om det är en fårullspadd?
Svar
14
· Visningar
1 416
Senast: domino
·
Utrustning Ni vet en sån där monteringsnyckel för att montera ringisolatorer, kan den tänkas passa även till de där "grisknorrarna"?
Svar
12
· Visningar
1 099
Senast: Veronika
·
S
Utrustning vad har ni för täcken på era hästar just nu?! Är inte säker på vad jag ska ha för täcke på min häst, han går ute i en stor hage från kl... 2 3
Svar
42
· Visningar
2 825
Senast: _liinn_
·
Utrustning Vilka tyglar tycker ni är bäst att rida med? Och varför? :) Släta läder, flätade, gummi, vävribb etc. Vilka är skönast att... 2
Svar
32
· Visningar
2 258
Senast: Jochanda
·
Utrustning Vad tycks om pållens nya täcke då...? Sen på med lite ben reflexer så syns vi nog ganska bra på vägarna... och utan reflex...
Svar
4
· Visningar
983
Senast: Kitara_
·
Utrustning Hej jag har en gammal klippmaskin som fungerar jättebra, tyvärr har skären blivit dåliga. Kan man lämna in och få dom slipade? Tror...
Svar
1
· Visningar
579
Senast: ludda
·
Utrustning Hjälp mig att lista lite täcken med mellanstorlekar, dvs 140, 150 osv. istället för vanliga 145-155.. Jag vet att Horseware har det...
Svar
8
· Visningar
1 080
Senast: kryptisk
·
F
Utrustning Vart kan jag hitta ett klarblått schabrak? gärna där man kan få med brodyr också! det SKA vara klarblått!! Inte några överpriser heller...
Svar
5
· Visningar
1 021
Senast: domino
·
Utrustning Varför vill man ha det? Vad är den eventuella fördelen mot ett vanligt massivt bett?
Svar
3
· Visningar
851
Senast: pinky
·
Utrustning Min häst är helklippt och har just nu 200g täcke i stallet och 100g ute täcke + stalltäcet under när hon är ute. Nu undrar jag om jag... 2
Svar
26
· Visningar
2 018
Senast: Miss Sixty
·
M
Utrustning Rakt eller delat bett? Jag hör så mycket, jag själv tycker att en stång är skarpare än ett delat, gillar tredelat mer än tvådelat...
Svar
1
· Visningar
615
L
Utrustning Var kan man hitta tredelade Full cheek i 8,5 eller tredelade med fasta ringar i 8,5? Tacksam för svar! :bow:
Svar
13
· Visningar
1 197
Senast: Nate
·
Utrustning är det nån som har bilder på täcken o sånt som hästen kan ha på sej från ullared. tex. täcken. träns, grimma? Skulle vilja se hur dom... 2
Svar
31
· Visningar
1 981
Senast: miamiSwing
·
H
Utrustning liten fråga ang benreflexer på häst, vilken typ tycker ni fungerar bäst? har ngn använt så kallad slaponreflex på häst?
Svar
5
· Visningar
674
Senast: Solvira
·
B
Utrustning Lite inspirerad av en annan tråd... Är det nån som rider utan hjälm nuförtiden egentligen? :eek: I Tyskland tex gör dom det ju... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
5 330
Senast: imrahil
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka