Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Har en unghäst (2,5 år) som växer fortfarande, men är redan rejält grov i kroppen.. Dvs lite osäkert om hon växer mer på "den" ledden...
Svar
7
· Visningar
959
Senast: Mitrolle
·
Utrustning Nån som vet?Är freeformen mer uppbygd så man kommer upp lite? Nån som har freeform?
Svar
4
· Visningar
1 186
Senast: Snobben
·
H
Utrustning De är väldigt sällan jag använder hjälm när jag rider, endast när jag rider på klubben för att de är en lag att man måste använda hjälm... 9 10 11
Svar
207
· Visningar
13 745
Senast: Kaji
·
T
Utrustning Någon som har den padden? Hur är den? Den är ju inte så himskans dyr... *Sugen*
Svar
8
· Visningar
1 433
Senast: BancoB
·
Z
Utrustning Har funderat på att köpa läderridstövlar och har tittat på ett par ur Hööks (CRW läderristövel, 1645 kr). Undrar nämligen om de är...
Svar
9
· Visningar
1 122
Senast: mrLawson
·
Utrustning Jag tänkte börja sy ett ländtäcke i slöjden, för jag kommer då inte på något annat. Någon som har beskrivning, eller allmäna tips? Tex...
Svar
3
· Visningar
1 842
Senast: Agnes*
·
K
Utrustning Vart hittar man den? Behöver tips på butiker i sthlm eller på nätet där man kan hitta den.
Svar
2
· Visningar
714
Senast: Kerplunk
·
O
Utrustning Nu när vintern, och därmed kylan närmar sig så är det bra att vara rätt klädd. En utav de saker som är mysigt och bra att ha är... 2
Svar
21
· Visningar
2 350
F
Utrustning vet inte riktigt vad den här tråden ska ligga så jag provar här. Min nya pålle blir jättesur så fort man ska spänna sadelgjorden...
Svar
7
· Visningar
1 778
Senast: Breccia_
·
Utrustning Är det någon som vet vadvidden på tex. börjes thermostövlar? Jag som drar lite extra är osäker på om jag får på mig dom. Vet någon några...
Svar
11
· Visningar
1 318
Senast: fiaskurken
·
P
Utrustning Hejsan Jag skulle vilja att någon kanske lite snabbt förklarar lite om kandar.. jag tycker att det ser väldigt läckert ut att rida på...
Svar
1
· Visningar
641
Senast: popeye
·
K
Utrustning Jag behöver en nya ridjacka att ha nu på hösten och under mildare vinterdagar. Regntät är ett måste. Samt att den ska andas. Helst...
Svar
2
· Visningar
721
Senast: Kerplunk
·
N
Utrustning Jag har fått tag på en sadel som passar min häst - försäljaren av denna sadel påstår att det är en Guy Chanel (åldern på sadelen är 8-10...
Svar
5
· Visningar
1 323
Senast: Loviza
·
T
Utrustning Någon som vet var man kan köpa den på nätet? :confused: Vet att nån här på Buke köpt den på Sharpman's eller vad det nu hette, men de...
Svar
5
· Visningar
941
Senast: wingil
·
M
Utrustning Min pålla är väldigt, väldigt svår att hitta sadel till och nu måste vi få ner henne lite i vikt för att över huvudtaget kunna hitta en...
Svar
5
· Visningar
1 924
Senast: tess91a
·
D
Utrustning Hej! Efter att idag varit på islandstävling (det är sååå vacker väder :mad: ) insåg jag att jag behöver en ny VATTENTÄT jacka. Tänkte...
Svar
4
· Visningar
1 877
Senast: Lucy
·
R
Utrustning Nu har vinterjackan åkt fram ur gömmorna och fått sig en behövd tvätt och impregnering,MEN dragkedjan delar sig ca var annan gång man...
Svar
8
· Visningar
6 860
Senast: Disab
·
Utrustning Dom dära med kardborre. Vad kostar dom och är dom bra som stallbandage? Var hittar man dom billigast? Verkar smidigt att det är...
Svar
4
· Visningar
1 122
Utrustning vad kan en ½år gammal russbäbis tänkas ha för storlek på grimman? ponny gissar jag blir för stort.. finns det inga grimmor som är...
Svar
2
· Visningar
571
Senast: jenn1e
·
U
Utrustning om man ska rida barbacka o de e kallt o regnar så vill ja ha nåt ridtäcke på eftersom hon inte gillar o bli blöt. finns de några täcken...
Svar
16
· Visningar
2 104
Senast: jenn1e
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka