Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

N
Utrustning Är det någon som vet var man kan göra det? Vill klippa hästen nu men vi har inte fått tag på nån stans det går att göra...
Svar
2
· Visningar
1 528
Senast: Nora
·
Utrustning Har just fått hem bussen och skulle behöva några tips. Rampen blir brantare än en transport eftersom lasthöjden är högre, och det är...
Svar
2
· Visningar
1 140
K
Utrustning vart kan man hitta ett fint hoppschabrak? ni vet sånna "halva" schabrak,, :rofl:
Svar
2
· Visningar
776
Senast: Breccia_
·
J
Utrustning Såg någonstans ,*var* ,en hjälm som man kunde dra en keps/mössa över o såg man inte hjälmen. Tänker på julklappar nu och en sån vill jag... 2
Svar
28
· Visningar
4 280
Senast: HannaZ
·
Utrustning Jag har ett Classicträns, och en kompis som har precis samma har smörjt in sitt med Ekololja (den ljusa varianten) och det har blivit... 2
Svar
36
· Visningar
2 919
S
Utrustning Jag undrar vad skillnaden är på en GPA hjälm och en IHR hjälm, förrutom ptiset. Jag kan inte se någon skillnad. Kan inte ni också...
Svar
5
· Visningar
853
Senast: LLaika
·
A
Utrustning Får hem min nya foderhäst nästa helg!! :bump: Vad ska man ha för färger till en skäck (fux/vit)? Tack för hjälpen!
Svar
12
· Visningar
2 437
Senast: Russinet
·
S
Utrustning Har nu tagit bilder på mina sadlar. Kika gärna på dom och säg vad ni tror. Båda ligger an hela vägen, men släpper tyvärr längst bak. På... 2
Svar
27
· Visningar
1 813
Utrustning Har nån nått bra förslag på sadelmärken som kan tänkas passa en arab med stor manke? Han är lite svankig också. Han är rätt bred, dock... 2
Svar
32
· Visningar
2 217
H
Utrustning hej hej jag skulle vilja se lite bilder på vad som är mode nu i höst/vinter eller bilder på vad ni tycker är snyggt på hästfronten...
Svar
7
· Visningar
969
Senast: cili
·
Utrustning hur ska det sitta? hur högt? hur stor "nosrem"?
Svar
1
· Visningar
551
Senast: pinky
·
F
Utrustning .....vart kan man köpa det????
Svar
4
· Visningar
1 158
Senast: Silly
·
Utrustning Ja vad är det för skillnad...inte utseendemässigt men vad gör det för skillnad i hästens mun? Det känns som att när man rider på D-ring...
Svar
2
· Visningar
1 022
Senast: Magnum
·
H
Utrustning tänkte köpa en sån till min unghäst som är under inridning,hur är dom? Är dom sköna att sitta i? går dom att stoppa om? vad har dom för...
Svar
7
· Visningar
837
Senast: Centaur
·
K
Utrustning jag vill ha tips på: brunt träns med pullarnosgrimma svart träns som är snyggt till dressyren läderridstövlar, med smala "ben"...
Svar
5
· Visningar
1 993
Senast: cactuspower
·
L
Utrustning Jag får hem min häst på lördag, hurra!! :) :bump: Så, vad behöver jag, vad klarar jag mig absolut ej utan? Han har en...
Svar
15
· Visningar
1 006
Senast: piggis_83
·
K
Utrustning vilket av alla bett är det "snällaste"?
Svar
11
· Visningar
1 040
Utrustning Okej, det är ju fortfarande jättefint väder (åtminstone där jag bor) men snart kommer väl den förbannade :devil: skånska vintern med... 2 3
Svar
40
· Visningar
3 236
Senast: Bellafjella
·
I
Utrustning Hej, Någon här på Buke som har Charismas benskydd och kan berätta vad ni tycker om dem? Passform och storlek. Vi är supernöjda med...
Svar
1
· Visningar
753
Senast: Ingrid och Lukas
·
E
Utrustning Har precis gjutit nytt stallgolv som jag har kvastat för att få en bra halksäker yta på. Nu i början är det ganska grovt och...
Svar
5
· Visningar
3 977
Senast: Mitrolle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka