Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

C
Utrustning något som ni anséer vara "mode" nu inom utrustning. något ni tycker är fult resp. snyggt något ni gärna undviker/något som står högt...
Svar
17
· Visningar
1 140
Senast: fälttävlansnörd
·
Utrustning Mina ridstövlar är lite för korta, så funderar på att köpa nya, om jag kan hitta någon som inte är så himla stela och hårda. Har ett...
Svar
17
· Visningar
1 889
Senast: Breccia_
·
R
Utrustning Hej alla! hoppas på lite hjälp här.... :D har hittat en sadelutprovare i Ramvik som jag skall ringa för utprovning ev en sadel... 2
Svar
28
· Visningar
2 287
Senast: ramada
·
B
Utrustning vad har ni för åsikter om att använda graman som hjälpmedel till att hjälpa hästar som gärna vill gå med huvudet högt o inte har spec... 3 4 5
Svar
96
· Visningar
7 563
Senast: Ananasmedkiwi
·
M
Utrustning Hur skulle ni göra om ni har en sadel till salu och några (helt okända) personer vill låna med sig sadeln hem på prov?
Svar
14
· Visningar
2 941
Senast: miamaria2
·
Utrustning Jag försöker få "upp" sitsen lite på min Barefoot då jag får ont i höfterna av & sitta så brett i sadeln.Har lagt en gelésits i sätet...
Svar
2
· Visningar
750
Senast: Snobben
·
Utrustning Det billiga för 188:-,nån som har ett? Funderar på & köpa för att ev sy fast BoT ryggstycke i. Ska alltså vara ett "undertäcke",vill...
Svar
4
· Visningar
843
Senast: Snobben
·
Utrustning Jag vill köpa ett par helskodda el. knäskodda "sametsgröna" ridbyxor. Är det någon här som vet ngn. affär med intr. sida som har det???
Svar
4
· Visningar
726
Senast: Centaur
·
Utrustning Tänkte bara höra om det är nån här som bor i skåne och har en bomlös sadel? Jag är lite nyfiken på bomlöst, men har aldrig ens sett en...
Svar
6
· Visningar
813
Senast: Ingela_S
·
Utrustning Kan någon förklara vad skillnaden är mellan en bomlös sadel och en med bom? Vad är för/nackdelar med en sadel utan bom? Mvh
Svar
1
· Visningar
649
Senast: skuggi
·
Utrustning Vilka internetsidor (svenska) säljer Eskadron schabrak? Jag har sett det nånstans, men jag hittar det inte nu... 2
Svar
30
· Visningar
1 876
Senast: Sorbe
·
Utrustning Behöver köpa en klippmaskin och behöver tips på en bra sådan. Gärna prisvärd, men kvalitén är viktigare än ett lågt pris. Vet inte...
Svar
15
· Visningar
1 375
Senast: Fredag
·
K
Utrustning ser dom jätte stora ut på huvudet? är det stor skillnad mellan dom och charles owen hjälmarna? är det någon som har bild där man ser...
Svar
4
· Visningar
738
Senast: Havregryn
·
B
Utrustning Vet någon var dessa finns? Kan ej lägga in bild så om någon annan ville göra det så vore det jätttesnällt! (jag råkade lägga...
Svar
7
· Visningar
822
Senast: md5krist
·
Utrustning Kan man göra det? Har alltid hört att man inte ska impregnera täcken med andasfunktion eftersom man förstör tyget då... Men nu är det...
Svar
7
· Visningar
2 440
Senast: Mitrolle
·
K
Utrustning som ridit i en matrix sadel? och vad tycker ni om den?
Svar
9
· Visningar
945
Utrustning Ni som har wintec sadlar var köper ni era koppjärn(ja förutom den som följer med) Tips på hemsidor som säljer koppjärn motages varmt
Svar
1
· Visningar
655
Senast: Thera
·
B
Utrustning Två huvudlag med tyglar har hängt i logen hela sommaren utan att användas. Nu upptäckte jag att de var totalt övertäckta med mögel. Tror...
Svar
7
· Visningar
1 593
Senast: Bill
·
Utrustning Jaaaa ännu en tråd om bomlösa sadlar *SUCK* :smirk: ;) Jag har en källqvist padd till min bomlösa och min häst har berättat för mig...
Svar
2
· Visningar
700
Senast: HannaZ
·
Utrustning Är det någon som har erfarenhet av dom täckena ? Och nej jag ska inte köpa något mer täcke nu :p Men jag är i alla fall nyfiken på...
Svar
9
· Visningar
1 149

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka