Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Hej! Är i behov av att diskutera sadellösningar för min gamling. Han har med åldern(24) blivit svankig och är för tillfället omusklad...
Svar
1
· Visningar
614
Utrustning Hej! Jag skulle vilja veta allt som är bra (och dåligt) att veta om detta träns. Är det mest likt ett pullar, achen eller remont? :D
Svar
5
· Visningar
1 313
Senast: Snurre
·
Utrustning Jag vet, jag vet. Jag skulle sluta noja om täcken :o Men nu har jag EN fråga till. Sen har alla pållarna täcken de (med all...
Svar
2
· Visningar
847
Senast: Elisha
·
Utrustning Alla ridbyxor vi provat är så vida i benen. Vi har varit på hööks och granngården, men alla där är ju supervida i storlekar som passar...
Svar
4
· Visningar
740
Senast: Minnie
·
Utrustning Jag har för närvarande ingen möjlighet att ta ut en person som kan prova ut en sadel till min häst de närmaste månaderna. Tänkte av den...
Svar
0
· Visningar
743
Senast: Rumbla
·
Utrustning Hej. Ska fylla på sand i paddocken, vad rekommenderar ni att man fyller på med, finkornig sand? Nu har vi typ grus i paddocken och vill...
Svar
1
· Visningar
704
Senast: Elo
·
Utrustning Är det någon som har provat magic brush och kan säga nånting om dom? Är galet nyfiken på att prova, ska köpa så snart jag får tag i dom! 7 8 9
Svar
179
· Visningar
38 115
Senast: Ace
·
Utrustning Nu får jag sluta göra täckestrådar hela tiden :o Kommer på nya saker direkt när jag postat en annan tråd, verkar det som :meh: Hur som...
Svar
5
· Visningar
1 527
Senast: Scata
·
Utrustning Hej! Jag är i tankarna på att byta ut mitt Värmlandsvagn släp mot ett Fautras Provan Premium som jag såg på tävling i helgen. Det verkar... 2
Svar
23
· Visningar
5 830
Senast: Jfrelin
·
Utrustning Hästen stryker sig ordentligt bak (även i hagen) och har därför alltid skydd vid all ridning. Men hoppar vi så jag vet inte HUR men alla... 2 3
Svar
51
· Visningar
3 293
Utrustning Jag ska köpa nya stigbyglar då jag ska börja rida en ny häst. Har tidigare haft säkerhetsstigbyglar med gummibandmodellen samt vanliga...
Svar
17
· Visningar
4 826
Senast: Saigon
·
Utrustning Någon som använder sig av den bomlösa sadeln Admiral Flex och vill komma med ett utlåtande gällande denna. Vänligen ange vilken typ av...
Svar
0
· Visningar
735
Utrustning Hej! Jag hade en sadelutprovare här idag. Jag har en dansk oldenburgare kraftig modell som är svår att hitta sadel till. De var bara en... 2 3
Svar
43
· Visningar
5 503
Senast: phie
·
Utrustning Jag ska byta hästtransport. Tittar på begagnatmarknaden då det är vad min budget tillåter i nuläget. Viktigt är att man lätt kan plocka... 2
Svar
25
· Visningar
4 628
Utrustning Hej! Jag hade nu tänkt köpa en klippmaskin och behöver lite hjälp. Jag har två islandshästar där den ena har väldigt mycket och tjock...
Svar
8
· Visningar
1 597
Utrustning Ett par av ponnyerna behöver nya regntäcken med hel hals. Plånboken är inte precis toktjock för tillfället, så jag har kikat på lite...
Svar
6
· Visningar
1 399
Senast: Soffan74
·
Utrustning Är det någon här inne som har provat Teknas "Haflinger" sadel? Vad tyckte ni om den? Hur är den i bomvidderna?
Svar
7
· Visningar
2 581
Senast: skogaliten
·
Utrustning Tänkte att vi skulle vara lite kreativa och skapa lyxutrustning och en budgetutrustning för ridning i valfri gren, bara för att ha skoj...
Svar
14
· Visningar
2 423
Utrustning Träns-o-manen har varit ute på internet igen....:angel: Nej, men hittade en web-shop som hade jätterea på träns av ett märke som hette...
Svar
5
· Visningar
1 179
Utrustning Hej, vilken sadel skulle ni välja till en häst som är överbyggd? Den Wellington som han har ridits i verkar inte ligga riktigt still och...
Svar
1
· Visningar
662
Senast: pulkaskurk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka